icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

4 етапи розвитку прибуткового цифрового відділу продажів

З розвитком технічного прогресу змінюються споживчі звички. Для того, щоб відповідати очікуванням клієнтів і бути успішними і прибутковими, компаніям необхідно адаптуватися до змін і трансформуватися.

Коли справа доходить до продажів, найважливіше, у чому процвітає Інтернет, – це встановлення та підтримання довірчих відносин з існуючими та потенційними клієнтами і, в кінцевому підсумку, стимулювання продажів.

Діджитал-продажі – це використання цифрових ресурсів / каналів для досягнення цілей компанії. Цій темі ми присвятили окрему статтю, обов’язково ознайомтеся, якщо вас цікавить як побудувати цифровий відділ продажів.

Для того, щоб його розвинути, необхідні культурні, організаційні та операційні зміни в компанії та її екосистемі за допомогою інтеграції технологій, нових процесів і компетенцій на всіх рівнях.

Чим цифровий відділ продажів відрізняється від звичайного?

Цифровий відділ продажів має доступ до клієнтської бази даних і продажів в режимі реального часу. Це корисно для лідогенерації, аналізу даних, звітності, документообігу, вимірювання успіху тощо. В свою чергу РОПи та керівники отримують можливість ефективного планування та визначення слабких і сильних сторін ведення бізнесу.

Таким чином, цифровий відділ продажів оптимізований і автоматизований. Зверніть увагу:

  • Будь-який бізнес-процес або діяльність, які виконуються неодноразово, дозріли для автоматизації. Лідогенерація – одна з них.
  • Інструменти автоматизації мінімізують кількість помилок і час виконання завдань.
  • Автоматизація покращує узгодженість продажів і маркетингу, пошук і відстеження потенційних клієнтів.

В результаті ви економите час і гроші, а ваші клієнти отримують більше задоволення від взаємодії з компанією та обслуговування.

Крім того, продажі товарів сьогодні вимагають інтеграції на всіх етапах: сайт інтегрований зі складською програмою, статуси і процес оплати – з бухгалтерською, доставка – з логістичною, служба підтримки – з колл-центром, і все це діє як один механізм з висновком бізнес-показників в режимі онлайн.

Для того, щоб все це працювало в єдиній системі, а цифровий відділ продажів розвивався, компанії використовують CRM-системи.

Припустимо, ви вже вибрали і впровадили систему управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) відповідно до своїх потреб. Що далі?

Забезпечення багатоканальної взаємодії з клієнтами

Сьогоднішні клієнти отримують інформацію з багатьох джерел. Вони «витягують» інформацію з веб-сайтів компаній, соціальний мереж, месенджерів, відео тощо. Вони отримують додаткову інформацію, коли компанії розсилають довідки по електронній пошті або за допомогою СМС.

Одне з головних завдань бізнесу зараз – бути там, де й його клієнти. Використовувати ті ж канали, що і вони, щоб бути актуальними і зручними.

Встановіть систему відстеження, яка буде інформувати про появу нового ліда і автоматично ставити завдання менеджерам. Слідкуйте за тим, скільки часу потрібно для відповіді на запит.

Ще у 2007 році Дейв Елкінгтон, головний виконавчий директор InsideSales.com, проаналізував 2 мільярди повідомлень, 80 мільйонів профілів клієнтів і виявив, що 78% продажів доводилися на компанії, які відгукнулися першими, а не на ті, які пропонували кращий або найдешевший товар або послугу.

Таким чином, вкрай важливо, щоб цифровий відділ продажів працював оперативно і швидко обробляв заявки, які надходять з різних каналів.

Формування нової лідогенерації

Для зростання бізнесу будь-якої компанії потрібні клієнти. Щоб їх залучити, необхідно просувати бізнес і привертати увагу потенційних покупців, рекламувати свої послуги і те, що вони можуть запропонувати.

Маркетологи і продавці використовують два основні методи – вихідний і вхідний маркетинг.

Вихідний – тип маркетингу, при якому компанія першою починає діалог з клієнтом. Це застаріваючий спосіб залучення потенційних покупців, який реалізується переважно за допомогою друкованої реклами, радіо, розсилки брошур по поштових скриньках та ін.

Навіть холодні дзвінки використовуються все рідше. Багато компаній цю функцію перекладають на роботів і автообдзвін. Це допомагає витрачати менше часу і ресурсів, і з мінімальними витратами виявляти зацікавлених лідів, а потім передавати «теплі контакти» на подальшу обробку менеджерам.

Вхідний маркетинг використовує Інтернет і сучасні технології: реклама в соціальних мережах, контент-маркетинг, таргетована реклама, онлайн-огляди, розсилки та ін. Іншими словами, що вхідний маркетинг – це коли клієнти самі знаходять вас або звертають увагу, коли ви їм потрібні.

Цифровий маркетинг здатний створювати точну сегментацію потенційних покупців, краще пізнавати цільову аудиторію, вивчати її звички, виявляти болі та потреби, а потім надавати персоналізовану рекламу для досягнення успіху. Це один з найбільш ефективних методів розвитку продажів.

Узгодження продажів і маркетингу

Маркетинг і продажі йдуть рука об руку і грають ключову роль в цифрових продажах. За кордоном навіть використовують спеціальний термін – Smarketing. Завдання №1 обох полягає в тому, щоб надати покупцям досвід, який перевершить їх очікування, щоб вони залишилися задоволеними комунікацією і купили продукт або послугу, а потім перетворилися в постійних клієнтів.

Маркетинг допомагає залучати нових потенційних клієнтів і підігріває інтерес, ділячись інформацією про продукт і розповідаючи про його функції та переваги. Потім, коли лід повністю поінформований і готовий прийняти рішення, втручається команда продажів, щоб прибрати сумніви, які залишилися, та закрити угоду.

Перший крок в узгодженні ваших продажів і маркетингу – спростити процес. Продажі ґрунтуються на інформації, що надається клієнтам відділом маркетингу, а відділ маркетингу використовує відгуки сейлзів для створення високоякісного контенту, який буде відповідати потребам і болям потенційних покупців.

Спільна робота допоможе оптимізувати воронку продажів, що буде корисно не тільки для збільшення кількості угод, але й для розробки тактики лідогенерації.

Щоб мати дійсно скоординовану команду з продажів та маркетингу, необхідні:

  • Формування загальних цілей і завдань.
  • Визначення ролей. Часто відділи продажів і маркетингу абсолютно по-різному дивляться на свої ролі в процесі отримання доходу. Продажі турбуються про досягнення квартальних цілей, в той час як маркетологи працюють стратегічно і на перспективу. Складіть план спільної роботи двох команд, визначте хто і чим буде займатися.

Коли продажі та маркетинг утворюють альянс, виручка збільшується, цикл продажів скорочується, а коефіцієнт конверсії підвищується разом з точністю прогнозів.

Використання аналітики для прийняття рішень і управління відділом продажів

CRM-аналітика корисна для підприємств будь-якого масштабу. Вона дає уявлення про ваших клієнтів і ефективність відділів продажів, маркетинг і обслуговування.

  • Менеджери можуть вимірювати свій прогрес в досягненні цілей і планувати подальші дії.
  • РОПи можуть оцінювати, як просуваються справи у їх команди, і відслідковувати результати роботи окремих співробітників.
  • Власники компанії можуть стежити за станом свого бізнесу і визначати, який аспект їх діяльності вимагає додаткової уваги.

Аналітика даних допоможе:

  • Зібрати дані про клієнтів, проаналізувати їх і сегментувати для подальшої персоналізації пропозицій.
  • Знати, які клієнти приносять найбільший прибуток, прогнозувати переваги, формувати лояльність.
  • Оптимізувати воронку продажів. Бачити як по ній рухаються ліди, виявити які етапи є найбільш сильними і слабкими.
  • Створювати стратегії для скорочення циклів продажів.
  • Вимірювати рентабельність інвестицій в маркетинг і коригувати кількість і якість кампаній.
  • Знати як працюють менеджери, хто і на яких етапах найбільш ефективний і слабкий.
  • Бути в курсі загального стану продажів компанії завдяки щоденній статистиці.
  • Розставити пріоритети, раціоналізувати наступні дії і поліпшити стратегію розвитку тощо.

Наприклад, є такий зарубіжний кейс. Компанія, що надає фінансові послуги, викорисала аналітику, щоб допомогти своїм менеджерам продавати кредити малому бізнесу. Вивчаючи мільйони телефонних записів і аналізуючи їх, компанія виявила ідеї для підвищення ефективності продажів. По-перше, зосередила увагу тільки на 7 з 14 цільових галузей, за рахунок чого збільшили прибуток на 16%. По-друге, компанія переглянула час здійснення дзвінків, за рахунок чого збільшила ймовірність продажів втричі і розмір прибутку на 20%. По-третє, вивчила скрипти продажів, що застосовуються провідними фахівцями, допрацювала їх і впровадила для всіх менеджерів, що ще більше підвищило ефективність.

При правильному впровадженні та використанні, CRM підвищить продуктивність будь-якої команди. Приймайте рішення на основі даних замість того, щоб покладатися на інстинкт. Регулярний аналіз даних покаже як виконується ваш план продажів і виміряє ефективність кожного окремого представника команди в режимі реального часу.

Компанія Business Inside може допомогти побудувати цифровий відділ продажів і розвинути його, проаналізувати ваші поточні процеси, виявити невикористані можливості та розробити стратегію на основі цих даних. З’являться індивідуальні об’єктивні оцінки якості комунікації і активності ваших сейлзів. Успіхи кращих будуть масштабуватися, а пасивна і неякісна робота стане явною.

Середній показник зростання продажів наших клієнтів + ​35-40%. Пропонуємо Вам ознайомитися з невеликою частиною наших кейсів.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234