icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

4 правила побудови ефективного цифрового відділу продажів

Останні події виявили багато проблем в організації внутрішніх процесів компаній та слабкі місця в цифровій взаємодії між співробітниками та клієнтами.

Як то кажуть, перший крок до вирішення проблеми – усвідомлення, що вона у вас є. Те ж саме і з продажами. Перший крок до виживання в епоху цифрових технологій – це відмова від традиційних способів продажів, так як з ними найближчим часом залишатися конкурентоспроможними буде вкрай складно.

Криза – найкращий час для оптимізації бізнесу та прийняття сміливих рішень, і автоматизація та налаштування цифрового відділу продажів – одни з них.

Говорячи коротко, цифрові продажі – це процес активної онлайн-взаємодії бізнесу та клієнтів, а також використання «цифрових інструментів», доступних для розширення можливостей продажів.

Йдеться про те, щоб створити для менеджера та споживача легкий спосіб спілкування в тому середовищі, яке для них комфортне та зрозуміле. До цифрових інструментів можна віднести CRM системи, платформи управління контентом, соціальні мережі та інші ресурси для залучення потенційних клієнтів.

Навіщо бізнесу цифровий відділ продажів?

Автоматизація процесів і перехід відділу продажів в діджитал допомагає перетворити частину ручної рутинної праці в машинну, автоматичну, яка не вимагає часу та трудовитрат людини.

Згідно з дослідженням, проведеним GfK спільно з Бітрікс24, для збору звітності про роботу з клієнтами 49% компаній використовують Excel, а ще 29% компаній до сих пір фіксують ключові моменти на папері.

Безумовно, можна забивати дані клієнта в таблиці руками. Закривати очі на людський фактор, який час від часу стає проблемою, адже можна вказати зайву цифру, неправильну букву, скопіювати і вставити не той текст і цілком ймовірно, що це призведе до втрати клієнта. А можна впровадити інструмент для автоматизації відділу продажів – CRM-систему.

Правда в тому, що ми живемо в еру digital-продажів. Технології дали клієнтам можливість отримувати те, що вони хочуть, коли вони хочуть і як вони цього хочуть. Бізнес з високою конкурентністю не може собі дозволити поганий сервіс і повільне реагування.

Більше половини всіх споживачів тепер очікують відповіді від менеджерів і служб підтримки протягом однієї години. Вони також очікують такої ж швидкої реакції по вихідним, а не тільки в будні дні. Ця потреба в миттєвому задоволенні змушує організаціям залишатися доступними та активними 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Крім того, важливо враховувати нові тенденції: з кожним роком клієнти все більше віддають перевагу листуванню, а не дзвінкам, самосплаті за допомогою платіжних сервісів, а не очікуванню поки надішлють реквізити тощо.

Переваги цифровогу відділу продажів

В даному випадку технології мають вирішальне значення для цифрової трансформації. Але варто відразу пояснити, що CRM-система ≠ цифровий відділ продажів. Це лише один з елементів, який здатний дати конкурентні переваги.

Які саме?

  • Дешевші операційні витрати в маркетингу.
  • Контроль всіх комунікацій з клієнтами. Завдяки їм ви можете в цифровому форматі фіксувати всі точки дотику з клієнтом, щоб створити максимально повне і широке уявлення про нього.
  • Після оцифровки даних, компаніям стає набагато простіше аналізувати інформацію і приймати швидкі й актуальні рішення, які впливають на розвиток бізнесу, якість сервісу і лояльність клієнтів.
  • Полегшується документація процесів, ведення клієнтської бази, інтеграція з інтернет-магазинами та іншими сервісами (наприклад, 1С, SendPulse тощо).
  • З’являється онлайн-офіс, в якому відбуваються всі комунікації співробітників, ставляться завдання, ведеться звітність. Для роботи навіть не обов’язково мати під рукою комп’ютер, багато CRM-системи пропонують, крім десктопної версії, онлайн-додатки, які дозволяють використовувати весь функціонал та ін.

Програмне забезпечення для формування цифрового відділу продажів

Хмарні системи дають можливість компаніям бути динамічними, гнучкими і конкурентоспроможними, а також формувати нові стратегії розвитку.

Простий приклад, який полегшує життя відділу продажів: всі дані, які користувач залишить при заповненні полів у замовленні, автоматично потраплять в картку клієнта. Програма сама сформує замовлення і відправить інформацію відповідальному менеджеру у вигляді завдання.

Також можна налаштувати автоматичну розсилку або повідомлення, завдяки яким клієнт миттєво отримає інформацію про те, що його замовлення прийняте і обробляється, після чого з ним зв’яжуться. Це підвищує лояльність покупця і дає розуміння, що про нього знають і не забули. Крім цього, в картці будуть зберігатися всі комунікації та історія угод.

Багато хто може сказати, що і без CRM-системи у них все добре, є вся потрібна інформація і робоча схема давно налагоджена. Тут питання лише в тому, скільки часу у співробітників займає складання потрібних документів і звітів, як часто губляться клієнти і замовлення, як швидко новий співробітник здатний вникнути в курс справ і почати роботу, чи знають РОПи по яким угодам вже йде оплата, а по яким все застрягло на етапі комерційної пропозиції, а головне – чому?

Якщо ви не можете отримати швидку відповідь на ці та інші важливі питання, саме час подумати про побудову цифрового відділу продажів. Чим менше прогалин в інформації, швидше терміни виконання послуги і краще сервіс, який отримає клієнт, тим більша ймовірність, що замовники повернуться до вас знову, а не підуть до конкурентів.

За статистикою шанс продати товар постійному клієнтові складає 60-70%, тоді як новому – всього 5-20%. Таким чином, більша частина виручки створюється завдяки високому коефіцієнту утримання. Дуже важливо приділяти достатньо часу тим покупцям, за рахунок яких тримається бізнес.

Правила побудови цифрового відділу продажів

1. Поетапність

Людям потрібен час, щоб змінити своє мислення, побачити зміну ринку, переосмислити існуючі структури, процеси і загальний план дій: чим більша організація або відділ продажів, тим сильніше опір.

Всі ми знаємо, що люди – раби звичок. Більшості простіше працювати зі зрозумілими та знайомими алгоритмами, зі звичними інструментами, а не новими, нехай навіть в перспективі вони будуть ефективніші і вигідніші.

Не намагайтеся впровадити все і відразу, підходите до процесу плавно. Скільки етапів знадобиться залежить від кількості процесів, які бізнес хоче оцифрувати, і кількості людей в команді.

2. Визначення загальної стратегії

Бізнес повинен чітко уявляти свою загальну стратегію. Це здається очевидним, але на ділі далеко не кожен керівник компанії має уявлення про те, як він планує розвивати свій бізнес. Проблема полягає в тому, що автоматизація хаосу не дасть ніякого результату.

Важливо мати чітке уявлення про те, чого ви очікуєте від процесу побудови цифрового відділу продажів і навіщо вкладаєте ресурси.

3. Трансформація внутрішніх процесів

Як вже було сказано, трансформація повинна бути поетапною та базово складається з наступних кроків:

  • Оцифровка поточних процесів. Фіксування історії взаємин з клієнтами
  • Формування клієнтської бази, її сегментація та аналітика

Важливо знати максимум інформації про клієнтів і компанії, з якими спілкуються менеджери. Історія взаємодій та покупок дозволить знати більше про наміри людей, їх болі, а це хороша база для апсейлу і формуванню лояльності.

Програмне забезпечення CRM може допомогти відстежувати інформацію про клієнтів, таку як: історія їх купівель, переваги і звички, бажаний канал взаємодії, посилання, за якими вони слідують, продукти, які їх цікавлять. А разом з цим формувати персоналізовані, орієнтовані на клієнта, пропозиції.

  • Збір статистики

Важливо розуміти як працює відділ продажів і кожен окремо взятий менеджер. Яка кількість лідів знаходиться в роботі, середній час здійснення угоди, на яких стадіях найбільше виникає складнощів і відмов, який середній рівень конверсії по команді тощо.

Збір і аналітика подібних даних дозволить формувати метрики, дивлячись на які можна буде зрозуміти як розвивається бізнес і як його міняти.

  • Оптимізація роботи відділу продажів

Виходячи з отриманих результатів статистики та метрик, можна швидше і простіше трансформувати і розподіляти обов’язки у відділі продажів відповідно до сильних сторін менеджерів.

  • Автоматизація буденних процесів

Кілька простих прикладів. У відділах продажів документообіг займає велику кількість часу, але за допомогою заздалегідь сформованих шаблонів в CRM-системі і підтягуванню інформації про клієнта з картки, процес значно прискорюється. Чим менше часу витрачається на операційну діяльність, тим більше клієнтів вдасться обробити.

Якщо менеджер піде з компанії, інформація про його клієнтів збережеться в CRM-системі і новий співробітник зможе без зайвих питань продовжити його роботу.

  • Аналіз вузьких місць

Своєчасна і повна звітність допомагає бачити всі слабкі і вразливі місця компаній. Це дозволить своєчасно і правильно реагувати, прогнозувати роботу команди, адекватно розподіляти навантаження, формувати кадрове планування.

4. Створення присутності в Інтернеті

Розвиток технологій призвів до того, що споживачі отримують більшу частину інформації в Інтернеті. Отже, компанії та торгові представники повинні розширювати свою присутність в медійному просторі. Соціальні мережі, публікації на сайті, онлайн-форуми – ідеальні місця для просування. Сьогодні дуже важливо бути на тих же майданчиках, що і потенційний клієнт.

Це допомагає зміцнити репутацію та сформувати думку про компанію, як про лідера думок. Ніхто не дізнається про те, які ви класні, з ким співпрацюєте і яких успіхів досягаєте, якщо ви самі про це не розповісте та не поділитеся конкретними кейсами і результатами.

Крім цього, не зайвими будуть навички продажів через соціальні мережі. Згідно з іноземним дослідженням, опублікованим ресурсом Sales for life, 61% організацій, які займаються продажами через соціальні мережі, повідомляють про збільшення виручки. У свою чергу 65% покупців вважають, що контент компанії впливає на їх остаточне рішення про купівлю.

На цьому етапі вкрай важливий адекватний аналіз маркетингових комунікацій. І CRM-системи здатні надати це бізнесу.

Компанія Business Inside займається комплексним підходом в налаштуванні процесів цифрового відділу продажів.

Мало впровадити CRM систему, важливо попередньо провести експертизу бізнесу, зрозуміти які процеси в ньому є, яких не вистачає. Продумати кожний етап, опрацювати його і налаштувати, зробити комфортним для співробітників і тим самим уникнути внутрішнього саботажу. А якісна технічна підтримка допоможе розібратися у всіх нововведеннях і домогтися бажаних результатів.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234