icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо).

Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході типового торгового дзвінка розмовляє продавець. І це є великою проблемою. Занадто часто менеджери чекають своєї черги, щоб вступити в розмову, або думають про те, що їм слід сказати далі, замість того, щоб по-справжньому прислухатися до потенційного покупця.

Тобто акцент робиться на здійсненні продажу, а не на людині, що робить покупку. Коли продавці демонструють, що вони цінують потреби та думки потенційних клієнтів, набагато легше завоювати довіру і забезпечити взаємовигідний досвід розмови.

Завдання активного слухача:

  • Визнання цінності співрозмовника
  • Заохочення людини
  • Встановлення чесних і довірчих відносин

Це допомагає продавцям простіше і швидше долати заперечення і розуміти всі сумніви та болі покупців.

Тобто діє просте правило: найкращий спосіб служити вашим інтересам – це ставити потреби і бажання клієнтів на перше місце.

Якщо все, про що ви хочете поговорити, – це ваша компанія, продукт або послуга, будьте готові до того, що зіткнетеся з небажанням підтримки діалогу.

Види активного слухання

Погодьтеся, це жахливе відчуття, коли розумієш, що тебе не слухають. Є кілька простих кроків, які ви можете зробити, щоб повідомити співрозмовнику, що ви залучені в діалог.

Невербальне активне слухання

Багато в чому наше особисте спілкування здійснюється невербально. Ми отримуємо багато інформації один про одного, не кажучи ні слова. Перебуваючи віч-на-віч з людиною, буквально за виразом очей, куточків губ, нахилу плечей і голови, позі можна визначити в якому настрої співрозмовник. Можливо, йому нудно, він роздратований, незгодний або ж дуже захоплений бесідою.

Які навички невербального активного слухання допоможуть продавцеві вести діалог?

  • Зоровий контакт. Слідкуйте за тим, щоб погляд залишався природним і не блукав. Це покаже вашому візаві, що ви зосереджені і уважні. Це сильно впливає на завоювання та зміцнення довіри.
  • Кивок. Корисний сигнал, що свідчить про підтримку, і він не обов’язково означає, що ви згодні з тим, що каже співрозмовник. Кивок демонструє лише той факт, що ви чуєте людину і здатні зрозуміти сенс його звернення.
  • Посмішка. Як кивок, легка усмішка спонукає співрозмовника продовжувати, але крім цього повідомляє, що ви підтримуєте або схвалюєте сказане.
  • Рухи. Перебування в нерухомості може продемонструвати сфокусованість. Уникайте поглядів на годинник або телефон, постукування ручкою, малювання, гучні зітхання та інше. Подібні жести відкрито говорять, що ви хочете швидше завершити бесіду або не зацікавлені в ній. Від цього співрозмовник буде почувати себе некомфортно та знецінено.
  • Паузи. Після фраз співрозмовника варто витримувати невеликі паузи. Це покаже готовність до розуміння почутого і осмислення.

Вербальні ознаки активного слухання

Безумовно, наша мова – важливий інструмент діалогу. І для активного слухача корисними будуть такі вербальні інструменти:

  • Як у випадку з кивком, вербальним замінником може служити періодична згода, але важливо, щоб вона не перетворилося на дратівливе «підтакування» і була доречною.
  • Щиру зацікавленість також демонструють уточнюючі питання, репліки, роз’яснення. 
  • Підтвердженням залученості в діалозі служать повторення пропозицій і перефразування слів. 

Але як бути, якщо мова йде про продажі по телефону? Чи можна проявляти активне слухання, роблячи холодний або теплий дзвінок?

Незважаючи на те, що більшу частину інформації з діалогу ми витягаємо з невербальних сигналів, можна скористатися одним зі спеціальних прийомів, про які піде мова далі.

Прийоми активного слухання в продажах

Перефразування

Це переказ думки співрозмовника своїми словами. Тобто базові ідеї та сенс зберігаються, але формулювання повинне бути індивідуальним. Наприклад, «Якщо я правильно вас розумію…» або «Схоже, ви говорите, що…». Це робиться для того, щоб співрозмовник знав про те, що його слова правильно інтерпретуються, і при необхідності міг пояснити будь-які деталі.

Відкриті питання

Відкриті питання зазвичай використовуються, щоб спонукати іншу сторону відкритися і ви могли зібрати більше необхідної інформації. Переконайтеся, що на ці питання не можна відповісти односкладово («так» або «ні»). Продовження діалогу в такому форматі встановлює довірчі взаємини.

Приклад: «Що ви маєте на увазі під…?», «Як ви думаєте, чому це так?», «Що вас найбільше турбує в цій ситуації?» тощо.

Уточнення

Задавайте прямі запитання, які спонукають співрозмовника надати більш детальну інформацію або звузити коло питань / тем.

Приклад: «Розкажіть докладніше про ваше поточне робоче навантаження. Який з цих проектів вимагає найбільше часу і зусиль?».

Короткі словесні затвердження

Короткі позитивні твердження допомагають співрозмовнику відчути себе більш комфортно і демонструють, що ви залучені і здатні сприйняти інформацію, яку він доносить. Невеликі вербальні затвердження допоможуть вам продовжити розмову, не перериваючи мовця і не порушуючи хід його думки.

Приклад: «Я розумію», «Так, в цьому є сенс», «Згоден / Згодна».

Емпатія

Переконайтеся, що співрозмовник розуміє, що ви можете розпізнати його емоції і почуття. Виявляючи співчуття, ви можете встановити емоційний зв’язок з людиною і почати встановлювати почуття взаємної довіри.

Приклад: «Мені дуже шкода, що ви зіткнулися з цією проблемою. Давай з’ясуємо, чим я можу допомогти».

Схожий досвід

Обговорення схожих ситуацій не тільки покаже мовцю, що ви успішно витлумачили його посил, але й допоможе налагодити відносини. Якщо співрозмовник поділився болем, інформація про те, як ви вирішували аналогічні проблеми, може бути цінною для нього.

Приклад: «Мені теж було нелегко почати роботу з цією програмою. Але буквально за тиждень вдалося до неї звикнути і розібратися з основними функціоналом. Виявилося, що там немає нічого складного».

Згадайте раніше надану інформацію

Постарайтеся згадати ключові фрази, ідеї або інші важливі моменти, якими співрозмовник поділився з вами раніше. Це демонструє, що ви приділяєте увагу деталям в кожній розмові і уважно ставитеся до клієнта.

Приклад: «Минулого тижня ви згадали, що хочете видозмінити один з процесів. Як все пройшло?».

Вправи на активне слухання

Активне слухання – одна з найважливіших навичок в арсеналі продавця, що дозволяє зрозуміти потреби покупців і пропонувати їм бажане рішення. Це не просто мовчання, коли інша людина говорить. «Активна» частина включає використання різних сигналів, щоб повідомити співрозмовнику, що ви повністю присутні і розумієте сказане.

Активне слухання дозволяє скоротити кількість непорозумінь, прискорити роботу і підвищити продуктивність. Що потрібно для прокачування цієї навички? Можна скористатися однією з простих вправ:

Вправа №1

Найпростіша вправа, яку можна виконувати самостійно – прослуховування аудіокниги або подкасту. Встановіть таймер (зазвичай вистачає 3-5 хвилин) і включіть аудіодоріжку.

Поки вона відтворюється, ваше завдання сфокусовано слухати всю інформацію, поки не спрацює таймер. Після цього перекажіть те, що почули і прослухайте цей відрізок знову, щоб зрозуміти що упустили.

Вправа №2

Ще один простий приклад вправи на слухання – написання короткого викладу інформації після розмови. Це хороший спосіб виробити звичку змушувати свій розум залишатися активним і залученим під час взаємодії з іншими людьми.

Вправа №3

Сядьте в групу з кількох людей. Виберіть тему, яку хочете обговорити, і почніть розмову. Після того, як перша людина закінчить говорити, наступний повинен вступити в діалог, використовуючи один із прийомів активного слухання, наприклад, перефразування або емпатію. Кожен учасник групи повинен виступити хоча б один раз.

Вправа №4

Розділіться на пари. У обох учасників перед очима повинен бути якийсь простий малюнок (будиночок, дерево, тварина тощо), показувати їх один одному не можна. Кожен в парі по черзі задає питання про малюнок опонента з категорії активного слухання, щоб якомога точніше відтворити його картинку. У перервах між питаннями учасники співпрацюють, щоб досягти максимальної точності і успіху в завданні.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234