icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина.

Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам.

Канали продажів B2B та B2C

Для кожного сегменту ринку вони будуть відрізнятися. B2B канали в першу чергу діляться на власні та партнерські.

Власні належать продавцю, тобто всі витрати, що відносяться до формування каналу лежать повністю на компанії і маржинальний прибуток належить їй.

У свою чергу власні канали сегментируются на активні і пасивні.

  • Активні продажі передбачають, що ініціатором взаємодії з клієнтом є представник компанії. Більшою мірою мова йде про пряму взаємодію.
  • Пасивні продажі – ті, в яких спочатку проводиться ряд робіт з боку компанії (PR, реклама, просування через соціальні мережі, участь в конференціях тощо), а потім клієнт ініціює комунікацію.

Партнерські канали виникають, коли попит зростає і бізнес розширюється. В даному випадку задіюються брокери, дилери, дистриб’ютори, розглядаються варіанти роздробу, франшизи та ін.

Головна відмінність в B2C сегменті полягає у відсутності партнерського каналу, оскільки продажі здійснюються безпосередньо фізичним особам.

Приклади каналів продажів

До традиційних каналів продажів можна віднести наступні:

  • Фізичні магазини
  • Call-центри та телемаркетинг
  • Виїзна торгівля
  • Каталоги
  • Торгові посередники
  • Консультанти
  • Продажі в Інтернеті
  • Ринки та пересувні точки продажів
  • Event-маркетинг
  • Тендерні майданчики
  • Мобільні додатки
  • Сарафанне радіо тощо

Якщо говорити про маркетингові канали продажів, то до них відносяться:

  • Вірусна реклама
  • Просування через ЗМІ (радіо, друковані видання, телебачення)
  • Цифрова та зовнішня реклама
  • SMM (соціальні мережі)
  • Оптимізація пошуку
  • Контекстний маркетинг
  • Електронні розсилки
  • Просування через блог
  • Лекції та публічні виступи
  • Проведення спеціальних заходів та ін.

Опис популярних каналів продажів

Особисті продажі

Продаж продукції безпосередньо покупцеві, лицем до лиця, дає кілька переваг:

  • можна розказати про всі плюси товару і навіть продемонструвати їх
  • є можливість дізнатися більше про те, чого хоче клієнт
  • це надійний спосіб вибудовування особистих відносин

Головний недолік таких продажів – дорожнеча, оскільки потрібні витрати на персонал і приміщення.

Вартість особистих продажів може перевищувати вартість початкового замовлення. Але якщо після цього покупець зробить кілька повторних покупок, витрати будуть виправдані.

Використовуйте особисті продажі для:

  • дорогих і складних продуктів і послуг
  • встановлення початкового контакту з ключовим цільовим клієнтом
  • зміцнення відносин

Партнерські програми

Партнерські програми – відмінне рішення для електронної комерції. Це все одно, що мати мережу продавців, які працюють на вас 24/7/365.

Афілійовані угоди – це система, при якій інші рекомендують ваші продукти в обмін на комісію за кожен продаж.

Ось як це працює:

  1. У вас є інтернет-магазин.
  2. Ви виявили інші веб-сайти і магазини електронної комерції зі схожою цільовою аудиторією.
  3. Зв’язалися з ними і уклали договір про співпрацю, щоб вони продавали ваші продукти за комісійні.
  4. Цей веб-сайт стає вашою афілійованою особою. Він пропонує ваші продукти через свій магазин або просуває їх в рекламі і оглядах.
  5. Користувач відвідує веб-сайт партнера, натискає на посилання, потрапляє на ваш сайт і робить покупку.
  6. Ви платите комісію партнеру.

Найбільш очевидною перевагою є те, що не потрібно займатися будь-якою комерційною роботою. Все це робиться іншими людьми за вас. При цьому оплату партнери отримують тільки в тому випадку, якщо укладається угода.

Афільованість дозволяє бізнесу рости швидким і нескладним способом. До слова, це основа зростання всім відомого сайту Amazon.

Продажі через роздрібних, оптових посередників і дистриб’юторів

Продаж через посередника може бути більш економічним способом достукатися до клієнта. Якщо окремі споживачі купують ваші товари в невеликих кількостях, найкращим варіантом може бути націлювання на роздрібних продавців, що продають аналогічні товари. Або ви можете зосередити свої зусилля на відносно невеликій кількості оптових представників, які, в свою чергу, можуть поставляти вашу продукцію багатьом роздрібним продавцям.

Дистанційний продаж

Дистанційні продажі передбачають угоди по телефону, поштою, через Інтернет або телебачення.

Ви можете використовувати дистанційний продаж для:

  • звернення до важкодоступних клієнтів
  • виходу на новий ринок через Інтернет

Головна складність полягає в тому, що в багатьох нішах перш ніж клієнти здійснять покупку, їх довіру необхідно завоювати. Однієї лише демонстрації товару буде недостатньо. Подбайте про позиціонування компанії і товарів, розкажіть про їх цінності і переваги. Відмінний інструмент для цих цілей – соціальні мережі.

Згідно зі щорічним дослідженням соціальних мереж IAB:

  • 55% користувачів шукають інформацію в соціальних мережах перед здійсненням покупки.
  • 41% користувачів взаємодіють з брендами в соціальних мережах, ділячись коментарями і відгуками про продукти.
  • 64% враховують позитивні відгуки перед покупкою.

Як вибрати канал продажів для свого бізнесу?

Мета будь-якого бізнесу – вивести свій продукт або послугу на ринок і зробити їх доступними для споживачів. Сполучною ланкою між виробником і кінцевим споживачем може бути будь-який з вищеописаних каналів продажів. Але який з них підходить саме вашому бізнесу? Все залежить від компанії, типу продукту і цільової аудиторії.

Компанія повинна детально вивчити такі фактори, щоб визначити, який метод поширення стане ефективним для отримання прибутку, збільшення доданої вартості і охоплення споживачів:

  • характеристики ринку
  • характеристика продукту
  • характеристики конкурентів

Запитайте: хто ваші клієнти? Ви продаєте товар для широкої аудиторії або орієнтуєтеся на конкретну нішу?

Наприклад, якщо це фітнес-інвентар для тренувань, Instagram може стати хорошим каналом продажів. Спорт – популярна ніша на платформі і серед користувачів переважають молоді люди, які, ймовірно, проявлять активність. Але якщо ви продаєте товари для людей похилого віку, наприклад, складні ходунки, є сенс використовувати інші ресурси. Наприклад, маркетплейси по типу Rozetka. При виборі каналу продажів надзвичайно важливо знати, на кого ви орієнтуєтеся.

Ще один критерій: чи можуть ваш товар купити імпульсивно, або це продукт, який беруть виключно за потребою?

Наприклад, Facebook – відмінний канал для стимулювання імпульсних покупок. Чому? Оскільки люди бачать рекламу в своїй стрічці. Але це стосується недорогих товарів. Якщо продукція має вартість вищу, ніж у конкурентів, покупець захоче зрозуміти «навіщо платити більше?». І в цьому випадку не обійтися без власного веб-сайту, на який він перейде при кліці на рекламу. Якщо там він зможе отримати відповідь на своє питання, побачить характеристики, переваги, відгуки та усуне заперечення, то ймовірність угоди стане значно вищою.

Не забувайте, що будь-який канал продажів, крім своєї основної функції, містить ще дві не менш важливі – інформування та просування.

Не варто розпорошуватися і використовувати всі доступні канали. По-перше, це вимагає витрат (фінансових, часових, людських). По-друге, багатоканальність може зіграти злий жарт. Припустимо, ви продаєте книги в своєму фізичному магазині, а також в Інтернеті. Як відреагують клієнти, якщо вони побачать, що ціни на товар в них відрізняються? Як відреагують агенти або дистриб’ютори, якщо ви почнете конкурувати з ними в інших каналах?

  • регулярно перевіряйте ефективність кожного каналу
  • подивіться, як можна підтримати канал (рекламою, сервісом тощо)
  • порівняйте продажі, які забезпечує канал, з вашими додатковими витратами
  • якщо вартість залучення клієнта в межах норми – 40% (в ідеалі – 10%) від цінності клієнта, то вкладені кошти мають сенс. Від решти можна сміливо відмовлятися і тестувати інші гіпотези.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234