icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання.

Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами:

  • яка продуктова лінійка буде просуватися в алгоритмі
  • за допомогою якого софта планується взаємодія з відвідувачами
  • які тригери будуть використані

Головне завдання: оптимізувати контакт з покупцем. І тут важливо не заспамити його інформацією про продукт.

Переваги автоматизованої воронки продажів

  • Менше часу, що витрачається на рутинну роботу: навіщо менеджерам з продажу витрачати час на шаблонні завдання по типу оновлення бази клієнтів, якщо з цим справляється програмна система? При цьому команда може зосередитися на вибудовуванні взаємин з покупцями та укладанні угод.
  • Зниження витрат: Недавні дослідження показали, що автоматизація може допомогти компаніям скоротити витрати на маркетинг в середньому на 12%.
  • Спрощення збору даних про клієнтів: Автоматизація воронки продажів дозволяє збирати більше інформації про лідів, їх взаємодію з компанією, поведінку та зберігати їх в централізованій базі даних для доступу в будь-який час.
  • Поліпшення сегментації, конверсій і рентабельності інвестицій: Якщо ви знаєте, чого хочуть ваші потенційні клієнти, виходячи з того, як ви налаштували воронку, автоматизація маркетингу може покращити якість ваших лідів і підвищити кількість угод. Зменшиться кількість відмов, збільшиться число постійних клієнтів.

Кому буде корисна автоворонка продажів?

Автоворонки не для всіх ніш однаково ефективні. Кому вони точно підійдуть?

  • Інфобізнес: продаж курсів, вебінарів, відеоуроків, тренінгів тощо.
  • Послуги: Особливо, якщо вони складні або дорогі, коли клієнту потрібен тривалий час на ухвалення рішення про покупку.
  • B2B: При контакті з бізнесом, рішення приймається не відразу. А значить, автоворонка ідеально підійде для прогріву клієнта.
  • Опт і роздріб.

Складові автоворонкі продажів

Автоворонка складається з декількох послідовних кроків, які в кінцевому підсумку підводять клієнта до його цільової мети – покупки. До продуктової матриці відносяться:

  • Лід-магніт (Lead Magnet)
  • Тріпваер (Tripwire)
  • Основний товар (Core Product)
  • Максимізатор прибутку (Profit Maximizer)

1. На початковому етапі важливо зацікавити людину певною пропозицією, за яку не потрібно платити.

Лід-магніт (Lead Magnet) – невеликий безкоштовний продукт, який пропонується в обмін на емейл або номер телефону. Отримавши контактну інформацію, компанія зможе згодом використовувати ці дані для розсилок і дзвінків.

Приклади:

  • бонус, знижка, акція;
  • безкоштовна доставка;
  • корисні поради по ключовому запиту;
  • безкоштовний інформаційний продукт та ін.

Припустимо, людина шукає способи заробити в Інтернеті. Він заходить на цільову сторінку, яка пропонує безкоштовну консультацію, відповідає на питання «З чого почати кар’єру в IT». Або це сторінка конкретного курсу і компанія дає можливість відвідати безкоштовне пробне заняття, щоб переконатися в правильності свого вибору.

2. На цьому етапі потрібно створити гачок у вигляді цінного товару, який пропонується за дуже низькою ціною. Це і є тріпваер (tripwire).

Приклад:

  • Асортимент товарів зі знижкою;
  • Запис на вебінар за спеціальною пропозицією;
  • Знижка на послугу, яка зазвичай коштує набагато дорожче.

Якщо навести більш наочний приклад: онлайн-кінотеатр Megogo пропонує пробну підписку на 14 днів на всі фільми та канали всього за 1 гривню.

3. Продаж основного товару (Core Product). На цьому етапі компанія пропонує попередньо підігрітому покупцеві те, що має більшу цінність і вартість.

Наприклад, повноцінний курс, що передбачає навчання професії від новачка до фахівця. Оскільки людина вже довіряє вам, збільшується шанс, що він готовий оплатити повну вартість цього продукту.

4. Максимізатор прибутку (Profit Maximizer) – додаткові товари і послуги, які пропонуються разом з основним продуктом. По суті це вже знайомий нам апсейл.

Приклад: клієнт оплатив онлайн-навчання, компанія пропонує йому придбати домашні завдання зі зворотним зв’язком від викладачів. Або у якості допродажу може бути література, розроблена спеціально для курсу.

Гайд: як створити автоворонку продажів під ключ

Якщо ви плануєте робити по-справжньому розумні автоворонки з 5-10 варіаціями, то одним сервісом не обійтися. Залежно від складності задуманого, знадобляться різні програми і забезпечення. План мінімум р це CRM-система та e-mail розсилки з автоматизацією (наприклад, через SendPulse).

Наприклад, CRM Бітрікс24 включає в себе функції автоворонки, які дозволяють:

  • формувати і відправляти персональні комерційні пропозиції;
  • відслідковувати відкриття листів потенційними клієнтами та перехід по посиланням;
  • включати блоки: відстеження відвідувань, вітання клієнта, відображення терміну дії пропозицій тощо.
  • вести комунікації з персональним менеджером (закріпленим за лідом / угодою) за зручним каналом: телефон, пошта, Viber, Telegram;
  • фіксувати згоду і незгоду з умовами комерційної пропозиції;
  • збирати зворотний зв’язок через відправку коментарів і багато іншого.

Далі будуть підключатися додаткові сервіси на кшталт pop-up вікон, наскрізної аналітики, lead ads тощо.

Залежно від того, яка кількість цільових дій у бізнесу, будуть розділятися і налаштовуватися різні автоворонкі продажів. Наприклад:

  1. Заявки, залишені через лід-магніти, тріпваер (tripwire);
  2. Заявки, відправлені через корзину;
  3. Замовлення дзвінка і відправка з форми «залишилися питання»;
  4. Запит на отримання пробного контенту;
  5. Запит на отримання оптового прайс-листа;
  6. Підписка на новини та акції.

Кроки з налаштування автоматизованої воронки продажів

  1. Розробка карти сценарію. Які користувацькі сценарії спостерігаються на сайті найчастіше? Які купівельні звички можна виділити у клієнтів? Чому ліди залишають сайт, відмовившись від покупки? Що заважає завершити покупку, якщо товари вже додані в кошик? На кожну дію користувача необхідно підготувати відповідь. Все це можна відобразити, наприклад, в інтелектуальній карті, докладно описавши дерево процесів.
  2. Створення продуктової матриці. Описані вище елементи допомагають користувачеві переміщатися по воронці.
  3. Наповнення воронки контентом. Це має бути інформація, що відповідає запиту покупця. Чим привабливішою буде пропозиція (лід-магніт), тим більше шансів в результаті здійснити угоду.
  4. Тестування воронки продажів. A / B-тестування обов’язковий елемент для вибору оптимальних онлайн-стратегій розвитку. Воно допомагає виявити найбільш ефективний контент, що привертає лідів.

Чому автоворонка продажів не працює: 10 способів її поліпшити

  1. Неправильна стратегія. Наприклад, якщо новому відвідувачу відразу ж без прелюдії пропонують купити основний товар.
  2. Неправильна послідовність дій. Спочатку потрібно запропонувати додаткові товари, а потім вже основний товар. Деякі фахівці пропускають цей важливий крок.
  3. Відсутність оптимізації автоворонки для бізнесу. Якщо ви будете стежити за поведінкою своїх клієнтів, ви виявите недоліки в своїй стратегії. Це допоможе поліпшити результат.
  4. Технічні помилки. Наприклад, накладення декількох спливаючих вікон або дублювання повідомлень поштою і SMS.
  5. Побудова стратегії на здогадах. Необхідно відстежувати дії клієнтів, проводити тести різних варіантів повідомлень і заголовків. Виходячи з цього, робити висновки і вибирати більш ефективні інструменти.
  6. Несвоєчасні пропозиції покупки додаткового товару. Після покупки основного товару має пройти певний час. Поспіх викликає роздратування. Однак, якщо ви затримаєтесь з наступною пропозицією, клієнт може втратити до неї інтерес.
  7. Вибір надто вузького або широкого сегменту аудиторії. Про це та багато іншого ми розповідали в окремому записі про види і способи сегментації бази клієнтів.
  8. Змішування різних сегментів аудиторії. Не можна відправити ідентичну пропозицію тим, хто вже купив продукт, і тим, хто вперше відвідав сайт.
  9. Відсутність «плюшок» за виконання цільових дій. Пропонуйте акційну вартість, бонуси, пробні версії, подарунки за підписку, реєстрацію та інші дії, щоб розігріти клієнта.
  10. Застосування застарілого контенту. Ви не можете продати або подарувати теплому або новому покупцеві те, що не має цінності. Будь-який товар повинен бути якісним і корисним.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234