icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке CRM-система?

Іноді створюється враження, що про пристрій марсохода є більше зрозумілої та простої інформації, ніж про CRM. А це всього лише програма для управління бізнесом.

Що ж таке CRM-система?

Почнемо з того, що це абревіатура «Customer Relationship Management», що буквально перекладається як управління взаємовідносинами з клієнтами. І система дійсно спрямована на поліпшення обслуговування потенційних і діючих споживачів товарів або послуг.

Але крім цього, CRM-система має величезне значення для всієї бізнес-стратегії. Програмне забезпечення діє як єдиний ресурс, який об’єднує продажі, маркетинг і підтримку клієнтів, а також дозволяє оптимізувати та автоматизувати безліч процесів.

Її мета – збільшити продажі і прибутковість, а також створити довгострокові відносини компанії з клієнтами. Але про все по порядку.

Що вміє CRM-система?

По-перше, вона вміє бути корисною. І ось чому:

Допомагає формувати і вести базу клієнтів

  • Всі дані про ліди доступні в єдиному просторі
  • Можливість індивідуальних налаштувань картки клієнта
  • Фіксування інформації історії купівель, комунікації, особистих даних і навіть моделей купівельного поведінки
  • Можливість прослуховування дзвінків менеджерів
  • Контроль дублікатів
  • Гнучкий механізм сегментації клієнтів за будь-якими критеріями, в тому числі за пріоритетністю для менеджерів тощо.

Клієнтська база компанії – це один з її найбільших і важливих активів. CRM-система здатна поліпшити комунікацію, післяпродажне обслуговування і підтримку, підвищити лояльність і утримання клієнтів. А також вирішити проблему з передачею клієнтів іншим співробітникам у разі відпустки, звільнення, лікарняного та інших обставин.

Автоматизує процеси

  • Можливість автоматичного створення ліда
  • Автоматична постановка завдань менеджерам (заявки самостійно формуються і розподіляються між співробітниками)
  • Автоматизація програм лояльності (створення та запуск акцій, бонусних програм, формування індивідуальних дисконтних / накопичувальних пропозицій та ін.)
  • Налаштування автоматичних розсилок, повідомлень (наприклад, про отримання замовлення сайтом)
  • Можливість створення власних шаблонів документів і автоматичного їх заповнення даними з карток клієнта та ін.

За рахунок оптимізації повсякденних рутинних справ, співробітники зможуть зосередитися на більш важливих і високорівневих завданнях. Крім того, на мінімум зводиться людський фактор. Всього одна помилка при ручному заповненні картки клієнта і є ризик зірвати угоду, з CRM всі дані стягуються самостійно.

Завдяки автоматизації керівникам простіше приймати стратегічні рішення, так як вони завжди мають доступ до статистики, ключової інформації та бачать стан справ в реальному часі.

Забезпечує мобільність і єдине бізнес-середовище

  • Дозволяє організувати єдине сховище даних
  • Полегшує віддалену роботу
  • Покращує командне та міжкомандне спілкування
  • Об’єднує зовнішніх стейкхолдерів: постачальників, продавців, дистриб’юторів
  • Дає можливість безпосередньо з системи зв’язатися з покупцем по телефону або через месенджери, відправити на пошту необхідні документи
  • Оптимізує процеси за рахунок інтеграції інших систем

Єдиний простір для роботи забезпечує синхронізацію команди і злагоджену роботу над завданнями. А хмарні CRM-системи пропонують повну незалежність від місця розташування і доступ до системи з будь-яких пристроїв. Детальніше про те, що значить «хмарна CRM-система» розповімо трохи нижче.

Допомагає в аналітиці та контролі

  • Створює повну прозорість роботи співробітників. В системі можна відстежити дії менеджерів з продажу, прослухати записи телефонних дзвінків, побачити історію листування з клієнтами, простежити етап воронки кожного ліда і стан угод. За рахунок цього можливий ефективний контроль якості.
  • Є можливість проведення аналізу купівельної поведінки та інших метрик.
  • Система має модулі обробки інформації, які допомагають вести звітність, порівнювати показники за різні періоди і відстежувати динаміку.
  • CRM може самостійно формувати звіти і аналітику, в тому числі наскрізну, виходячи з наявних даних і заданих вимог тощо.

Програмне забезпечення гарантує, що кожен крок взаємодії зі споживачами проходить ефективно, що допомагає збільшити загальний прибуток.

Найприємніше в системі CRM – те, що майже будь-який організаційний підрозділ компанії може витягти з неї вигоду: починаючи з відділу продажів і обслуговування клієнтів до HR-менеджера, відділів маркетингу і розвитку бізнесу.

Оскільки CRM забезпечує легкий доступ до даних, співробітникам стає набагато простіше взаємодіяти в різних процесах і підвищувати продуктивність. Ще один вагомий аргумент на користь CRM – те, що вона підходить для бізнесу будь-якого розміру.

Хто користується CRM-системою?

Систему управління взаємовідносинами з клієнтами можна легко налаштувати відповідно до конкретних потреб будь-якого типу і розміру бізнесу. Стартапи, великі підприємства в сферах нерухомості, охорони здоров’я, страхування, юриспруденції, ЗМІ, туризму, банківської справи, оподаткування тощо, фрілансери та некомерційні організації – всі сегменти активно використовують програмне забезпечення для збільшення своїх продажів, поліпшення маркетингу та підтримки клієнтів.

  • B2B

Використання CRM в В2В продажах підвищує шанси на успішне завершення угоди, оскільки система забезпечує максимальну взаємодію з клієнтом. Є можливість створення власної воронки продажів з поділом на необхідну кількість етапів. Цей інструмент неймовірно важливий в корпоративному сегменті, де укладення угоди може займати тривалий час.

  • B2C

У компаній B2C коротший життєвий цикл клієнтів, і їм зазвичай потрібно рішення, яке було б більш прямим і менш трудомістким. Багатоканальний інструмент CRM з такими функціями, як управління потенційними клієнтами, відправка миттєвих опитувань, автоматизація маркетингу, автоматизація програм лояльності тощо, допомагає компаніям B2C простіше комунікувати з клієнтами, сегментувати їх і укладати угоди.

  • Малий та середній бізнес

Існує поширена думка, що CRM-система занадто дорога і складна для малого і середнього бізнесу. Але невеликі компанії завжди можуть почати своє знайомство з CRM з безкоштовної версії. Це відмінне технологічне рішення, яке дозволить конкурувати з більш великими гравцями в своїй галузі і претендувати на більше залучення клієнтів.

  • Великий бізнес

Завдяки розширеним функціям CRM, таким як управління робочими процесами, аналітика, автоматизація продажів і маркетингу, корпоративна CRM-система може допомогти в обліку і плануванні ресурсів, продажів, маркетингових стратегій та ін.

Таким чином, CRM-система підходить всім, чия стратегія розвитку фокусується на клієнті і його лояльності.

Ознаки того, що пора переходити на CRM

  • У компанії доводиться постійно перемикатися між кількома інструментами для доступу до інформації.
  • Витрачається занадто багато часу на введення даних вручну.
  • Відсутнє розуміння та обізнаність про те, чим займається команда співробітників і скільки часу витрачається на завдання.
  • Команди продажів і маркетингу не синхронізовані та конфліктують.
  • Немає агрегованих даних про клієнтів для персоналізації розмов та ін.

Важливо пам’ятати, що на ринку є сотні або тисячі компаній, у яких є схожий товар або послуга. Конкурувати за рахунок самого продукту зараз вкрай складно, тому важливо мати хороший сервіс і індивідуальний підхід, щоб клієнт відчував себе не одним з багатьох, а єдиним і важливим.

Якщо налаштувати всі етапи воронки продажів в CRM, зв’язати їх з конкретними діями менеджерів і скриптами, можна побудувати ефективний алгоритм дій, підвищити продажі, середній чек і частоту угод.

Яким відділам бізнесу потрібна CRM-система?

Відділ маркетингу

За допомогою CRM-системи можна отримати унікальні знання про потенційних і поточних клієнтів, розділити свою базу лідів на сегменти, відправляти індивідуальні повідомлення та тестувати різні рекламні кампанії і способи мотивації, відстежувати шлях покупця і робити релевантні пропозиції на кожному етапі.

Глобально CRM-маркетинг можна поділити на 2 типи – активаційний та інформаційний. Перший передбачає матеріальні стимули (акції, знижки, бонуси), а другий – допродажі і повторні продажі за допомогою оповіщення про нові продукти, інформування про користь товару або послуги та ін.

Відділ продажів

За допомогою технології CRM команда менеджерів може оптимізувати процес, автоматизувати роботу, пов’язану з документообігом, налаштувати воронку продажів, розставити пріоритети і визначити угоди, що вимагають негайної уваги. Планувати і здійснювати дзвінки, ставити задачі, робити нотатки і аналізувати ефективність команди.

Служба підтримки клієнтів

Команда з обслуговування клієнтів може відстежувати будь-які післяпродажні взаємодії в системі CRM і ділитися важливими оновленнями з відділом продажів або маркетингу. Завдяки цьому можна виправити потенційні або наявні проблеми і запропонувати швидкі рішення.

Типи CRM-систем

За принципом розгортання існує два основних типи CRM-систем, доступних для бізнесу, – локальна та хмарна.

Локальна або коробочна CRM

Програмне забезпечення розміщується на власних серверах компанії. Клієнт бере на себе витрати за його придбання, а також за купівлю обладнання, ліцензії та подальшого обслуговування і оновлення.

Переваги локальної версії полягають у більшій безпеці даних і особистому їх контролі, гнучкості налаштувань системи (є можливість доопрацювати функціонал під потреби своєї компанії і її специфіку) і можливості роботи без інтернету.

Цей вид CRM-системи вимагає наявності висококваліфікованого штату співробітників в компанії, які будуть забезпечувати безперебійну і коректну роботу системи. 

Хмарна CRM

Дані зберігаються на зовнішньому віддаленому сервері (в «хмарі»), до якого співробітники можуть отримати доступ в будь-який час і в будь-якому місці, де є підключення до Інтернету. За рахунок резервного копіювання даних, всю інформацію можна легко відновити в разі втрати.

Такий варіант привертає увагу компаній з обмеженими технологічними можливостями і фінансовими ресурсами.

Плюси хмарної версії полягають в простоті установки (вона не займає багато сил і часу), економії коштів, безлімітній оперативній пам’яті і автоматичному оновленні системи.

З недоліків можна виділити залежність від постачальника хмарних послуг, неможливість контролювати зберігання та обслуговування даних компанії, обмеження в налаштуваннях функціоналу, залежність від інтернету.

При виборі CRM потрібно реалістично оцінювати потреби компанії, компетенцію штату співробітників і фінансові можливості. Ціна, як правило, залежить від кількості користувачів, вимог до сховища, складності функціоналу, наявності додаткових годин підтримки інтеграторів тощо.

Більшість постачальників програмного забезпечення пропонують безкоштовну пробну версію CRM, щоб компанія могла побачити як все функціонує і прийняла остаточне рішення.

Підсумуємо

Впровадження CRM-системи допоможе:

  1. Отримати загальну для компанії стандартизовану базу контактів (клієнтів, контрагентів).
  2. Ефективно здійснювати контроль якості роботи відділу продажів в будь-який момент часу.
  3. Отримати статистику і аналітику ефективності роботи з лідамі (вхідними дзвінками, запитами).
  4. Планувати підвищення якості роботи і розробляти стратегію розвитку бізнесу, проводити рекламні кампанії і залучати нових клієнтів.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234