icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії.

У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові стратегії, ефективно вести комунікацію та економити гроші на просуванні. 

Навіщо потрібно знати свою цільову аудиторію?

Згідно з дослідженням Yahoo, 54% клієнтів вважають персоналізовану рекламу більш привабливою. Дослідження McKinsey показує, що реклама, адаптована до потреб клієнтів, може підвищити рентабельність інвестицій до 8 разів, і підняти продажі мінімум на 10%.

Але в запасі є ще багато інших аргументів.

Аналіз цільової аудиторії дає напрямок для маркетингу і дозволяє побудувати міцні відносини з клієнтами, адже в кінцевому рахунку ви знаєте:

  • До кого звертаєтеся. Розумієте як вести діалог, знаєте особливості споживачів і їх специфіку.
  • Як люди спілкуються. Є можливість підібрати релевантні ключові слова та стратегії SEO для ранжирування, сформулювати відповідні слогани, заклики до дії тощо.
  • Чого хочуть. Можна адаптувати свою ціннісну пропозицію відповідно до болей, бажань і потреб клієнта.
  • Як обирають товари. Це допомагає скорегувати маркетингові кампанії, щоб пропозиція виглядала найбільш привабливою.

Розглянемо більш детально переваги розуміння своєї ЦА:

Допомога в прийнятті рішень

Незалежно від того, мова йде про молоду компанію, яка тільки досліджує нішу і вирішує що продавати, або ж про усталену, яка намагається поліпшити існуючі товари і створює нові можливості для отримання доходу, чіткий портрет покупця має вирішальне значення.

Якщо компанія знає свою аудиторію, можна не витрачати купу грошей на розробку і запуск продуктів, які нікому не потрібні.Простий приклад: всім знайомий жіночий журнал «Cosmopolitan» у кінці 90-х вирішив не обмежуватися друкованим виданням і почав випускати однойменні йогурти. За підсумком бізнес насилу проіснував 1,5 року, потім продукція пропала з полиць магазинів, так як не користувалася попитом.

Ефективне витрачання маркетингового бюджету

Орієнтація на широку аудиторію за допомогою рекламних кампаній обходиться дорого і працює неефективно. Якщо ваш продукт не відповідає потребам людей, вони не стануть його купувати, незалежно від того, скільки разів ви його продемонструєте.

Створення правильного посилу та заклику до дії

Якщо у компанії є комплексне бачення того, як виглядають її клієнти, вона може створювати маркетингові та рекламні повідомлення, які їм подобаються, швидше завойовувати довіру і прихильність до продукції та бренду. Фахівці мають можливість створювати контент в правильних форматах залежно від місць, де аудиторія найбільше зосереджена і активна.

Наприклад, якщо дослідження показало, що одна демографічна група добре реагує на гумористичну рекламу, а інша віддає перевагу серйозному контенту, чому б не запустити обидві рекламні кампанії спеціально для них?

Визначення тактики просування і розміщення

Ще одна річ, яку обов’язково потрібно враховувати, – це розуміння того, де аудиторія воліє отримувати повідомлення і взаємодіяти з брендом. У соціальних мережах, месенджерах, по електронній пошті? Які ресурси вони читають і дивляться? Від цього залежить, де купувати місця для розміщення реклами, щоб не витрачати гроші і час даремно.

Оптимізація цін

Відразу підвищити ціни на всі товари – погана ідея. Проте, використовуючи сегментований підхід, можна визначити групи людей, які готові платити трохи більше за конкретне поліпшення продуктів або послуг компанії.

Що потрібно знати про свою ЦА?

Є базовий набір показників, які допомагають докладно описати вашого аватара (конкретну людину, що входить в цільову аудиторію). Мінімально потрібно знати наступну інформацію:

  • Місце проживання
  • Вік
  • Стать
  • Сімейний стан
  • Інтереси
  • Рівень прибутку
  • Де людина любить проводити час
  • Які сайти, соцмережі, месенджери використовує
  • Чим займається
  • Якими пристроями користується (телефон, комп’ютер) і в який час тощо.

Глобально виділяють 4 критерії, за якими формуються цільові групи:

1. Поведінкові параметри цільової аудиторії

Мова йде про взаємодію споживачів з продуктами і брендом. Тут враховується як онлайн-поведінка, так і офлайн.

  • Онлайн передбачає взаємодію в Інтернеті. Враховуються час, проведений на веб-сайті, відвідані сторінки, глибина їх перегляду, точка виходу, лояльність до бренду (підписка на розсилку новин), які використовуються пошукові системи і пристрої, джерело трафіку та ін.
  • Офлайн: кількість відвідувань фізичного магазину, історія покупок тощо.

2. Соціально-демографічний поділ ЦА

Цей метод визначення цільової аудиторії включає групування клієнтів за такими ознаками: стать, вік, дохід, освіта, сімейний стан, національність та ін.

Демографічна сегментація використовується найчастіше, оскільки це та інформація, яку найлегше отримати, і яка дозволяє швидко орієнтуватися на потенційний ринок.

Наприклад, багато веб-сайтів, пов’язаних з шопінгом, сегментують свою аудиторію за статтю, тобто при відвідуванні ресурсу користувачеві відразу демонструється жіночий чи чоловічий одяг на головній сторінці.

3. Географічний принцип поділу цільової аудиторії

Цей тип сегментації заснований на геолокації відвідувачів. Це дозволяє націлювати свої маркетингові дії на територію, де знаходяться потенційні клієнти. Споживчий ринок розбивається по країнам, регіонам, містам, вулицям. Все залежить від масштабу проекту.

4. Психографічна сегментація ЦА

Психографічна сегментація орієнтована на образ життя клієнтів: їхні інтереси, цінності, переконання, спосіб життя, риси характеру тощо. Це дозволяє краще зрозуміти модель купівельної поведінки. Як легко людина розлучається з грошима, де здійснює покупки, як вибирає товари (імпульсивно або обдумано) тощо.

Щоб отримати таку інформацію, необхідно, щоб клієнт пройшов опитування або заповнив анкету.

Відмінність цільової аудиторії в B2B та B2C

Для потенційного клієнта B2B важливі такі показники, як стабільність компанії на ринку, надійність, старанність, суворе дотримання термінів. Також в цьому сегменті велика увага приділяється вибору націлених (цільових) каналів комунікації. Швидше, це будуть професійні B2B майданчики, галузеві форуми, заходи (виставки, конференції, семінари, лекторії).

В B2C сегменті ринок товарів змінюється набагато частіше і поповнюється новими продуктами. Всі трансформації потрібно швидко відстежувати і своєчасно впроваджувати коригування. Через те, що товарів дуже багато, сегменти ЦА набагато різноманітніші. Комунікації вимагають різних підходів, а в спілкуванні зі споживачем допускається більше свободи та варіативності. Образ компанії будується не стільки на ділових якостях, скільки на іміджевій та емоційній складовій.

Як зібрати інформацію про свою цільову аудиторію?

Найгірше, що ви можете зробити при формуванні портрета покупця, – це припустити, що ви знаєте свою аудиторію і покластися на інтуїцію. Скористайтеся простими способами, які допоможуть дізнатися про цільову аудиторію краще:

Проаналізуйте вже наявну клієнтську базу або проведіть опитування

Один з кращих способів визначити хто ваша цільова аудиторія, – це подивитися, хто вже купує товари або послуги. Скільки їм років, де вони живуть, які їхні інтереси?

Якщо компанія використовує CRM-систему, зібрати і проаналізувати дані вийде набагато простіше. Налагоджені автоматизовані процеси все зроблять за вас. Якщо ж програмного забезпечення для роботи з клієнтами немає, на допомогу приходять опитування. Багато компаній пропонують покупцям додаткові знижки і бонуси за їх проходження для мотивації.

Фокус-групи

Зібравши групу випадково вибраних клієнтів вашого цільового ринку, ви можете отримати відмінну інформацію про те, що їм подобається в ваших продуктах або послугах, що не подобається, а також почути ідеї щодо поліпшення.

Конкурентні дослідження

У кожному сегменті є конкуренти. Аналізуючи те, що роблять інші гравці на ринку і як зв’язуються з цільовою аудиторією, можна краще сформувати образ споживача, почерпнути багато ідей і адаптувати їх під свої потреби.

Соціальні медіа

Соціальні мережі пропонують велику кількість корисної інформації. Ви можете не тільки дізнатися, де ваша цільова аудиторія любить проводити час в Інтернеті, але також побачити з якими проблемами стикаються люди, про які товари вони говорять, що цінують в продукті, які ідеї переслідують. Також можете знайти цінну інформацію про те, чому клієнти йдуть від одного бренду до іншого або, навпаки, залишаються лояльні.

Google Analytics

Google Analytics пропонує великі дані про користувачів, які відвідують ваш сайт. Цю інформацію можна використовувати для визначення ключових ідей, наприклад, з яких каналів приходить цільова аудиторія, який тип контенту їх найбільше приваблює, з чим вони охочіше взаємодіють. На основі цих даних можна робити медіапланування.

Як визначити свою цільову аудиторію: основні методи

Сегментація ринку по «5W»

Популярний метод, придуманий М. Шеррінгтоном, – засновником консалтингової компанії Added Value. Спосіб отримав назву «5W» через те, що передбачає пошук відповідей на п’ять запитань:

  • What? Що за продукт / послугу ви пропонуєте?
  • Who? Хто ваш споживач?
  • Why? Чому клієнти будуть користуватися вашими послугами / купувати ваші товари? Яка у них мотивація і причина?
  • When? Коли з’являється потреба в пропонованих послугах / продуктах?
  • Where? Де можна придбати товар?

Якщо ви максимально докладно відповісте на питання, зможете зрозуміти не тільки кому пропонувати продукт, але і як краще це робити.

Метод «від зворотного»

Його суть полягає в наступному: аналіз здійснення покупки починається з кінця, тобто з придбання товару. Відповідно, необхідно пройти купівельний шлях від кінця до початку. Зрозуміти що отримав в результаті клієнт після покупки. На що розраховував? Яка потреба мотивувала його зробити покупку? Як відбувався пошук товару?

Знаючи потреба, виконайте аналіз цільової аудиторії і визначте, у якого сегмента вона може виникнути.

При такому підході у вас може вийти кілька сегментів ЦА. Створіть обмежену кампанію для кожної окремої групи користувачів і перевірте, наскільки ваші припущення відповідають реальності.

Основні помилки при визначенні ЦА

1. Цільова аудиторія надто велика або вузька

Ви винайшли або вдосконалили свій продукт / послугу, і хочете прокричати про це на весь світ. Порив зрозумілий, але встановивши занадто широку цільову аудиторію, ви гарантовано не отримаєте результат. Це все одно, що стріляти по горобцях з гармати. Безглуздо і нещадно, а в даному випадку ще й дорого. Маркетинговий бюджет можна розподілити більш раціонально.

Знайдіть час, щоб задатися питанням: Які люди не зможуть скористатися моїм продуктом або послугою в даний час? Чи є певні демографічні групи / сегменти, які не є цільовою аудиторією, отже, не дозволяють ефективно використовувати рекламні витрати? Чим більше «зайвої» аудиторії буде виключено, тим ефективнішим буде результат.

Деякі фахівці вдаються до іншої крайності – занадто заглиблюються в деталі і визначають свою ЦА так, що під портрет цільової аудиторії підходять лише одиниці, хоча мова йде про продукцію масового, а не одиничного попиту.


Умовно: «Наш покупець – це Зоя, 30 років. Працює на фрілансі дизайнером, живе з чоловіком – дантистом, і дитиною 2-х років. Два рази на рік вони їздять у відпустку, віддають перевагу Європейським країнам. У них є шотландська кішка на прізвисько Хані і акваріумні рибки. Зоя фанатіє від книг про Гаррі Поттера та раз на рік переглядає всю серію фільмів, попиваючи вершкове пиво»


Погодьтеся, знайти багато релевантної аудиторії з такими критеріями і підходом неможливо.

2. Звернення до людей, які не можуть собі дозволити ваш продукт. Орієнтування на споживачів, а не платників.

Те, що людям подобаються ваші продукти або послуги, не означає, що вони можуть їх купити. Ви можете мріяти про рідкісний ретро-автомобіль або гоночну машину, але всесвітня павутина в рекламі ймовірно буде пропонувати більш реалістичні і приземлені варіанти, які підходять за ціновою категорією та потребам.

І не забувайте, що є безліч сфер бізнесу, в яких споживач товару одна людина, а покупець – інший. Простий приклад: хто цільова аудиторія дитячих іграшок? Безумовно, використовувати товар будуть малюки, але ж купувати іграшки будуть їхні батьки. Відповідно, реклама повинна бути адресована їм.

Ще один приклад – флористичні магазини. Одержувачами букетів в більшості випадків стають жінки, але основними покупцями є чоловіки. Відповідно, маркетингове посилання повинно доходити до «правильних» людей.

3. Фокусування виключно на демографічних даних

Реальність така, що раніше демографічні дані були всім, що потрібно для орієнтування і розуміння аудиторії. Цифрові медіа різко розширили можливості споживачів і зробили демографічні дані менш передбачуваними для людської поведінки.

Те, як люди думають, зараз більш важливо для маркетингу (в більшості випадків), ніж те, ким вони здаються. Найефективніше, коли два сегмента працюють в зв’язці, оскільки демографія пояснює «хто» ваш покупець, а психографія «чому» він здійснює покупку.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234