icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет.

Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет.

За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в середньому знижує витрати компанії на зв’язок на 30-50%, а для деяких видів бізнесу, на кшталт таксі – до 90%.

Підключення IP-телефонії використовується для:

  • Організації роботи гарячої лінії.
  • Спілкування всередині офісу і об’єднання декількох філій (підрозділів).
  • Організації роботи відділу продажів.
  • Взаємодії з віддаленими співробітниками.

Якщо ви думаєте, що раніше ніколи не стикалися з IP-телефонією, швидше за все, це не так. Найяскравіший приклад – Skype. Програма надає послуги телефонії через Інтернет, завдяки чому мільйони користувачів можуть безкоштовно дзвонити іншим користувачам Skype з різних пристроїв. У бізнесі використовується схожий принцип, але при дотриманні додаткових умов.

Чим IP-телефонія відрізняється від звичайних телефонних дзвінків?

Завдання будь-якої системи телефонії – комунікація, прийняття вхідних дзвінків та / або вчинення вихідних. IP або SIP телефонія відрізняється тим, що дзвінки йдуть через Інтернет.

І тут є 2 основні варіанти реалізації цієї системи: використання віртуальних міських, мобільних номерів і реальних мобільних номерів. При цьому є варіант установки своїх комплектуючих, або використовування віддаленого хмарного сервера для установки віртуальної АТС, яка потрібна для обробки дзвінків.

Переваги IP-телефонії

  1. Мобільність. IP-телефонія полегшує спілкування, оскільки їй можна користуватися як офісним співробітникам, так і віддаленим. Головна умова – стабільний Інтернет.
  2. Швидке підключення та налаштування. Для роботи з IP-телефонією не потрібно наймати фахівців, купувати дороге обладнання, довго навчати співробітників і протягувати дроти. У більшості випадків підключення займає всього кілька годин.
  3. Багатофункціональність. IP-телефони можуть робити набагато більше, ніж просто телефонувати. Функціонал залежить від оператора й тарифу. У багатьох пакетах є можливість проведення конференцій, запису голосових повідомлень і привітань для клієнтів, запису розмов тощо. Також клієнти можуть швидко додзвонитися до співробітників або в конкретний відділ завдяки багатоканальним номером.
  4. Легкість масштабованості. IP-телефони не обмежені кількістю фізичних телефонних з’єднань. У зв’язку з цим компанії мають гнучкість в додаванні і видаленні нових пристроїв і номерів.
  5. Економія коштів. По-перше, телефонія економить гроші на обладнанні. АТС для IP-телефонії працює по моделі SaaS, тобто майже вся техніка знаходиться у постачальника послуги. Він сам оплачує обслуговування, заміну застарілих деталей і оновлення програмного забезпечення. По-друге, знижується вартість дзвінків, оскільки вони здійснюються через Інтернет.
  6. Висока якість зв’язку. Новітні алгоритми і рішення повністю виключили проблему затримки і зникнення голосового зв’язку.
  7. Статистика. Дозволяє побачити цілісну картину по роботі компанії для прийняття рішень з розвитку бізнесу. Можна бачити кількість дзвінків по датам, періодам, конкретним менеджерам тощо.

Як підключити та налаштувати IP-телефонію?

Існують три способи для комунікацій за допомогою IP-телефонії:

  • Програмний. На ПК встановлюється спеціалізована програма і спілкування здійснюється за допомогою гарнітури. З’єднання та обмін інформацією відбувається через компанію-провайдера.
  • Апаратний. Стаціонарний аналоговий телефон, який можна підключити через VoIP-шлюз. Залежно від наявності вбудованого приймача Wi-Fi, моделі налаштовуються через ПК або самостійно. Телефон працездатний без комп’ютера, при стабільному Інтернеті.
  • Віртуальний. Спеціальний IP-телефон, підключений безпосередньо до локальної мережі (корпоративної або віртуальної АТС). Вимагає оренди віртуального номера у компанії, що надає послугу.

Вибір оператора залежить від цілей компанії, штату співробітників і фінансових можливостей. У більшості з них є кілька варіантів тарифних планів для великого і малого бізнесу, які відрізняються за ціною і можливостями, які надаються.

Наприклад, компанія Binotel в тарифі Lite пропонує один з найдешевших варіантів IP-телефонії для стартапів і початківців. Ціна питання – від 225 грн. Для великого бізнесу з великою кількістю співробітників вартість зростає до 1275 грн. Корпоративна телефонія від Phonet обійдеться в 239 грн для 6 користувачів.

До каналу інтернету виставляються наступні вимоги:

  • ширина не повинна бути нижчою, ніж 100 Кбіт за секунду на кожного, хто здійснює дзвінок;
  • під IP-телефонію бажано виділяти окремий канал.

Як здійснюється налаштування?

Налаштування розділяється на два етапи. Перший – підключення SIP-телефону до мережі. Телефони в залежності від моделі налаштовуються через вбудоване меню або web-інтерфейс. Постачальники послуг надають логін, пароль і сервер провайдера.

Потім слідують налаштування на стороні сервера. Вони зводяться до призначення номерів підключених пристроїв.

Якщо ви плануєте інтегрувати айпі-телефонію в свою CRM-систему, заздалегідь уточніть з яким з провайдерів це можливо. Після інтеграції ви зможете об’єднати в ній інформацію про замовлення і дзвінки.

Що це означає? Наприклад, це дає можливість дзвонити прямо з CRM і бачити картку клієнта під час розмови (ім’я, номер, історію його покупок і звернень). Співробітники відразу розумітимуть хто і з якого приводу їм дзвонить. Також можна ефективно розподіляти дзвінки, фіксувати роботу кожного з менеджерів, прослуховувати діалоги з клієнтами тощо.

У якості прикладу можете розглянути як працює телефонія в Бітрікс і як її підключити. Цій темі ми присвятили окрему статтю.

Організація call-центру з IP-телефонією

Кожному бізнесу, будь то малий, середній або великий, потрібен колл-центр для обслуговування клієнтів або залучення потенційних клієнтів.

Як бачите, контакт-центр SaaS легко налаштувати. Що знадобиться для запуску call-центру в офісі?

  • Установка шлюзів IP. Вони приєднуються до телефонної лінії, що гарантує можливість зв’язку з будь-якою точкою світу, і до мережі Internet Protocol, щоб налаштувати комунікацію з ПК.
  • VoIP-телефони і маршрутизатори для підключення бездротової мережі, а також гарнітура для кожного менеджера, щоб дзвонити і відповідати на дзвінки.
  • Апаратне / програмне забезпечення, щоб мати можливість обслуговувати телефонні дзвінки, а також набирати, маршрутизувати і записувати дзвінки, керувати даними та виконувати пов’язані завдання.
  • Комп’ютери / ноутбуки для підтримки і використання обладнання / програмного забезпечення.
  • Підключення до Інтернету – необхідність для всіх центрів обробки викликів, але особливо тих, які працюють віртуально і яким потрібні системи телефонного зв’язку через Інтернет.

Система не вимагає особливих знань і навичок, що гарантує швидкий процес навчання нових операторів.

Після інтеграції IP-телефонії компанія зможе:

  • з’єднати співробітників і відділи в єдину мережу;
  • підключити номери для зв’язку;
  • використовувати багатоканальний номер;
  • дзвонити і переводити виклики;
  • проводити конференції;
  • налаштовувати розподіл дзвінків між менеджерами;
  • отримувати повідомлення про пропущені виклики;
  • зберігати і прослуховувати діалоги співробітників колл-центру;
  • вести облік дзвінків;
  • використовувати комп’ютерну програму замість телефону;
  • використовувати меню з привітанням і утриманням виклику тощо.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234