icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом.

Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець часто вибирає бренд, який на слуху, або найбільш простий і зрозумілий у взаємодії. Це підтверджує і статистика зарубіжних досліджень і опитувань:

  • Споживачі готові переплачувати до 16% за високу якість обслуговування.
  • 32% клієнтів достатньо всього одного негативного досвіду з компанією, щоб більше ніколи не робити в ній покупки.
  • 49% покупців зробили імпульсивні покупки після отримання персоналізованої пропозиції.
  • 84% компаній, які працюють над поліпшенням якості обслуговування клієнтів, повідомляють про збільшення своїх доходів.
  • Бренди з якісним обслуговуванням клієнтів мають в 5,7 разів більше доходів, ніж конкуренти, які відстають у цій сфері.

Ось лише частина переваг для компаній, які дає позитивний клієнтський досвід:

  • Більш високий рівень задоволеності клієнтів
  • Позитивний імідж бренду
  • Підвищення довіри і лояльності до бренду 
  • Підвищення впізнаваності бренду завдяки позитивним відгукам і рекомендаціям
  • Органічне та довгострокове зростання
  • Зниження витрат за рахунок зменшення відтоку клієнтів тощо.

Як формується клієнтський досвід?

Клієнтський досвід охоплює всі контакти покупця з компанією, а також всі реакції та почуття, які виникали в процесі. Умовно customer experience можна поділити на три етапи:

  • Попередній досвід: пошук інформації, знайомство з сайтом або магазином, оцінка альтернатив, перший контакт з компанією та ін.
  • Основний досвід: спілкування з менеджерами, вибір способів оплати і доставки, терміни надання послуг тощо.
  • Післяпродажний досвід: оцінка послуги або товару, досвід використання, зворотний зв’язок та ін.

Споживчий досвід після здійснення угоди часто недооцінюється компаніями, але він відіграє важливу роль для бізнесу, оскільки збільшує задоволеність клієнтів і створює додаткові можливості для апсейлу.

Зарубіжні фахівці пропонують розглядати шлях клієнта у вигляді «5А», де переважають такі питання:

  • Attract (Залучення): Як клієнти залучаються до послуги або продукту, де знаходять інформацію?
  • Accept (Ухвалення): Як клієнт здійснює першу комунікацію з компанією?
  • Adopt (Перейняття): Як клієнт взаємодіє протягом усього досвіду?
  • Amplify (Посилення): Яке відчуття залишається у покупця в кінці взаємодії з компанією?
  • Advance (Просування): Як компанія підтримує відносини з клієнтами і розширює поточні взаємодії?

І в даному випадку хороший клієнтський досвід – це коли людина відчуває, що її цінують, слухають і підтримують протягом усього процесу покупки, а використання продукту приносить радість.

Поганий клієнтський досвід в більшості випадків виникає з наступних причин:

  • Довгий час очікування
  • Комунікація з менеджером, який не розуміє потреби клієнта
  • Невирішені проблеми / питання
  • Занадто багато автоматизації / недостатньо людської допомоги і супроводу в процесі
  • Грубі / злі співробітники
  • Ігнорування відгуків клієнтів 

Але загального уявлення недостатньо, напрошується питання: як компанія може виміряти і поліпшити стратегію обслуговування клієнтів і вплинути на купівельний досвід?

Як виміряти клієнтський досвід?

Управління клієнтським досвідом – це активна участь на всіх рівнях компанії, спрямована на підвищення задоволеності клієнтів у всіх аспектах їх досвіду.

Бізнес, який фокусується на управлінні клієнтським досвідом, орієнтує всі свої цілі, ключові показники ефективності та операційні процедури на досягнення цього досвіду. Кожен відділ бере участь у зборі даних у всіх точках дотику, і виходячи з них переглядаються рішення й тактики.

Які метрики для поліпшення клієнтського досвіду можна відстежувати?

Індекс споживчої лояльності – Net Promoter Score (NPS)

Це показник задоволеності клієнтів, який вимірює, наскільки ймовірно, що ваші покупці порекомендують ваш бізнес своїм близьким.

Як його оцінити? За допомогою опитування.

  • Задайте клієнтам питання на кшталт: «Яка ймовірність того, що ви порекомендуєте нас своєму другу від 0 до 10?»
  • Розподіліть відповіді по категоріям відповідно до їх оцінок: 0-6 балів – противники, 7-8 балів – пасивні покупці, а 9-10 – лояльні клієнти або так звані «промоутери».

Як розрахувати?

(Кількість промоутерів – кількість недоброзичливців) / (Кількість респондентів) x 100

Приклад: якщо ви отримали 100 відповідей на своє опитування:

  • 10 відповідей в діапазоні від 0 до 6 (противники)
  • 20 відповідей в діапазоні 7-8 (пасивні)
  • 70 відповідей були в діапазоні 9-10 (промоутери)

Відсотки для кожної групи – 10%, 20% і 70% відповідно.

В підсумку маємо наступне: ((70-10) / 100) * 100 = 60

Показник задоволеності клієнтів (CSAT)

CSAT теж вимірює задоволеність клієнтів, але це відноситься до продукту або послуги. На відміну від метрики Net Promoter Score (NPS), яка вимірює лояльність клієнтів до компанії.

CSAT вимірюється на основі відгуків клієнтів. Опитування CSAT в більшості випадків проводяться по електронній пошті або в чаті, відразу після взаємодії клієнта зі службою підтримки або іншими представниками компанії. Наприклад, після покупки або після підключення ( «Нам вдалося вам допомогти?», «Ця інформація була корисна для вас?» тощо).

Як розрахувати?

Розділити позитивні відгуки задоволених клієнтів на загальну кількість відповідей і помножити на 100

Оцінка зусиль клієнтів (CES)

Оцінка зусиль клієнтів (CES) задає наступне питання: «Наскільки легко було співпрацювати з компанією / здійснювати покупку в магазині?». В опитуванні досить дати кілька простих варіантів відповідей: легко; складно; важко відповісти або надати шкалу оцінювання від 1 до 5.

Як розрахувати?

(Кількість задоволених клієнтів, які поставили оцінку 4 і 5 / Загальна кількість відповідей на опитування) x 100 =% задоволених клієнтів

Опитування CES слід проводити відразу після взаємодії, наприклад, придбання продукту або спілкування зі службою підтримки. Відповідь вкаже на ймовірність того, чи повернеться цей клієнт знову.

Щоб просунутися ще далі і отримати більше користі, використовуйте в опитуванні уточнення: чому клієнт оцінив взаємодію як легке чи важке? Це допоможе поліпшити комунікацію і роботу бізнесу.

Середній час вирішення проблеми Time to Resolution TTR

«Час до вирішення» – це показник обслуговування клієнтів, що вимірює середній час між моментом початку взаємодії з клієнтом і його завершенням.

Якщо показник CES більш націлений на вимірювання задоволеності компанією і її співробітниками, то TTR сфокусований на ефективності команди.

TTR вимірює час в робочих годинах або днях між тим, коли клієнт звертається до вашої компанії, і коли ви вирішуєте його проблему. Тривалий час очікування – серйозна причина незадоволеності клієнтів, тому TTR є важливим показником для аналізу купівельного досвіду.

Як розрахувати?

Загальний час для всіх вирішенних заявок / Кількість вирішених заявок = Середній час 

Якщо ваше середній час врішення починає збільшуватися, необхідно знайти причину проблем. Це може вказувати або на те, що вашим співробітникам потрібна додаткова допомога і навчання для обробки більш складних запитів клієнтів, або є відсутність координації всередині команди. Можливо, деякі механізми можна автоматизувати і це скоротить час, який витрачається на прості запити тощо.

Що враховувати при побудові опитувань?

  • Оптимізація для мобільних пристроїв. Більше 50% комунікацій відбувається на мобільних пристроях, тому ваш сайт і опитування повинні бути оптимізованими.
  • Автоматичні тригери. Опитування повинні автоматично розсилатися після взаємодії з представником служби підтримки клієнтів або конкретною точкою взаємодії. Використання програмного забезпечення може створювати автоматичні опитування і розсилати їх без участі менеджерів, зберігаючи результати в базі.
  • Опитування повинні складатися з одного або двох питань і односкладних відповідей. Чим простіше, тим краще.
  • Результати повинні регулярно аналізуватися і переглядатися.

Як поліпшити клієнтський досвід?

Якщо ви хочете поліпшити якість обслуговування клієнтів у своїй компанії, розгляньте кілька порад.

Поліпшення користувацького досвіду

Згідно зі спільним дослідженням 2019 року GfK і OLX, кожен третій українець робить онлайн-покупки. При цьому близько 82% респондентів купили від 5 до 20 товарів в мережі за рік, а ще 17% – зробили це понад 20 разів.

Виходячи з цього, користувацький досвід (UX) вкрай важливий. Про що мова? UX являє собою сукупність емоційних і когнітивних переживань користувача після відвідування веб-сайту або програми компанії. Тобто тут мова йде виключно про рівень задоволеності клієнта після цифрової взаємодії.

Повільний час завантаження, нечітка навігація по веб-сайту, довгі форми, незручний кошик, інтуїтивно незрозумілий макет панелі інструментів – ось лише кілька прикладів поганого UX. Крім цього, на сайті можуть бути фотографії товарів поганої якості, їх неповний опис та ін. Це в сукупності впливає на загальне враження клієнта про компанію.

Наша увага стала менш стійкою, а рівень терпимості до збоїв знижується. Якщо щось не дозволяє покупцям швидко дістатися до кінцевого пункту призначення, це призводить до того, що він іде шукати інший ресурс з товаром або послугою серед конкурентів.

Створіть ефективний канал зворотного зв’язку з клієнтами

Збираючи відгуки клієнтів в режимі реального часу, ви зможете краще зрозуміти, наскільки виправдали або перевершили їхні очікування. Ефективні канали зворотного зв’язку дозволяють клієнтам вільно спілкуватися з вашим бізнесом без зайвих вузьких місць.

Використовуйте чати для спілкування в реальному часі з клієнтами, коли вони взаємодіють з вашим продуктом або послугою. Ви також можете відправляти додаткові електронні листи або здійснювати вихідні дзвінки покупцям, щоб отримати від них більш докладну інформацію.

Створюйте емоційні зв’язки з клієнтами

Ще один спосіб поліпшити якість обслуговування клієнтів – проявити емпатію і звернутися до емоцій ваших клієнтів. В ідеалі покупець повинен відчувати причетність з брендом і компанією, а не тільки розглядати її як суб’єкт, з яким існують транзакційні відносини.

Клієнти, які мають сильний емоційний зв’язок з брендом, з більшою ймовірністю будуть робити повторні покупки і рекомендувати ваш продукт або послугу оточуючим.

Створіть єдиний імідж бренду в усіх точках дотику. Ваш веб-сайт, платформи соціальних мереж, електронна пошта та інші канали зв’язку повинні передавати один і той же месседж вашим клієнтам.

Дізнайтеся, хто ваші клієнти

Щоб створити позитивний клієнтський досвід, бізнес повинен чітко розуміти, хто його покупці і цільова аудиторія. Що це за люди, якого віку, де живуть, чим захоплюються, який у них середній заробіток та інше. Виходячи з цього, буде набагато простіше сегментувати клієнтську базу і робити точні персоналізовані пропозиції, розсилки, акційні поради тощо. Крім того, це допоможе краще зрозуміти болі та потреби клієнтів, і створити продукт або послугу, які вони оцінять і полюблять.

Створюйте ефективну комунікацію та систему підтримки клієнтів

Цифрові послуги постійно зростають і розвиваються. Клієнти все частіше взаємодіють з компаніями в неробочий час і розраховують на швидкі відповіді і задоволення своїх потреб. Саме тому компаніям важливо користуватися тими ж мессенджерами, соціальними мережами та іншими ресурсами, які використовує аудиторія. Не зайвим буде використання чат-ботів, які можуть закрити базові питання, які не потребують втручання представників компанії.

Також клієнти повинні мати можливість швидко повідомляти про будь-які складнощі і проблеми, з якими стикаються. Зробіть ставку на створення ефективної команди підтримки, яка працює цілодобово для вирішення проблем клієнтів на кожному етапі їх життєвого циклу.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234