icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке KPI?

KPI (ключовий показник ефективності) – це сукупність метрик, які визначають ефективність процесів компанії відповідно до цілей організації.

Вимірювання показників широко використовується в усіх сферах життя. Побутовий приклад: ви вирішили схуднути. Для цього сіли на дієту та почали займатися спортом. Щоб відстежувати прогрес, ви напевно кожен тиждень або частіше будете зважуватися, робити заміри тіла і порівнювати їх, щоб розуміти чи успішно рухаєтеся до мети.

Те ж саме і в будь-якій організації. Спочатку ви встановлюєте набір цілей, а потім використовуєте KPI для вимірювання прогресу в досягненні цих цілей. Хороший KPI повинен діяти як компас, який показує, чи вдається досягати бажаного результату і в які терміни.

Навіщо потрібен KPI?

KPI – це більше, ніж просто щотижневі звіти в цифрах. Він дозволяє зрозуміти продуктивність і стан бізнесу, щоб його власник або керівні особи могли своєчасно вносити важливі коригування в стратегію розвитку і поточні завдання компанії.

У різних підприємств різні KPI в залежності від величини бізнесу, сфери, індивідуальних критеріїв ефективності або пріоритетів.

Чим вони здатні допомогти?

  • KPI допомагає керувати. Дає уявлення про те, як об’єктивно йдуть справи, забезпечує прозорість ефективності співробітників, допомагає виявити потенційні проблеми та можливості.
  • Вибір правильних KPI дозволяє узгодити роботу всіх співробітників для кращого обслуговування потреб клієнтів.

Якщо ви вимірюєте одні і ті ж KPI місяць за місяцем, то зможете почати виявляти закономірності в показниках. Це допомагає оптимізувати бізнес-стратегії і вдосконалювати існуючі процеси та їх продуктивність.

При визначенні ключових показників дайте відповідь на наступні питання:

  • Який ваш бажаний результат?
  • Чому такий результат має значення?
  • Як ви збираєтеся вимірювати прогрес?
  • Як ви можете вплинути на результат?
  • Хто відповідає за бізнес-результат?
  • Як часто ви будете аналізувати прогрес в досягненні результату?

Види показників KPI

Ключові показники ефективності бувають різних видів. Всіх їх об’єднує те, що вони прив’язані до стратегічних цілей.

Існує кілька типів ключових показників ефективності (KPI):

  1. Кількісні показники. Це числові показники, які відображають результати діяльності організації (підрозділу, співробітника) за допомогою конкретних одиниць виміру (гривні, години, відсотки, кілограми тощо). Тобто використовуються метричні шкали.
  2. Якісні показники. Аналіз роботи співробітників, який ґрунтується на тому, скільки було допущено помилок, який час було витрачено на внесення правок та ін. Тут використовуються номінальна і порядкова шкали (бали, а також оцінки за типом «добре», «задовільно» або «погано»).
  3. Випереджаючі показники. Використовуються для прогнозування майбутніх результатів та аналізу тенденцій.
  4. Запізнілі показники. Дають ретроспективний погляд. Вимірюють попередні результати та успіхи, грунтуючись на показниках вигоди, витрат та ін. Наприклад, якщо ви намагаєтеся поліпшити утримання клієнтів, важливо відстежувати коефіцієнт їх відтоку. Але він змінюється повільно, і для того, щоб отримати повну картину, потрібно спостерігати кілька місяців.
  5. Фінансові показники. Вони вимірюють фінансовий стан компанії. Наприклад, виручка, чистий прибуток, обсяг продажів у грошовому вираженні, маржинальний прибуток, рентабельність тощо.
  6. Функціональні показники. Характеризують виконання регулярних бізнес-процесів компанії (маркетинг, логістика, управління персоналом, виробництво, продажі та ін.).
  7. Індивідуальні та командні показники. Оцінюються результати діяльності окремого співробітника або цілого відділу, групи.
  8. Абсолютні і відносні показники. Абсолютні вимірюють отримані результати в абсолютному вираженні, без порівняння з показниками минулих періодів, загальними величинами, витратами ресурсів, часу тощо. Відносні показники розраховують шляхом порівняння певних значень з іншими (аналогічними за минулий період).

Проектні показники оцінюють виконання проектів в організації (дотримання бюджету, часу, якості етапів і робіт проекту).

Ключові показники KPI в продажах, бізнесі, управлінні персоналом

Умовно коефіцієнт ефективності можна розділити на 4 категорії:

фінанси та продажі, управління процесом і виробництвом, клієнти і маркетинг.

Фінансові показники

Незалежно від того, чи є бізнес великим підприємством або амбітним стартапом, успіх залежить від отримання доходу і відповідального управління своїми фінансами. Акціонери, потенційні інвестори і клієнти будуть використовувати фінансові дані для оцінки ефективності та життєздатності вашої бізнес-моделі.

До них відносяться, наприклад:

  • Рентабельність за валовим, операційним та чистим прибутком
  • Рівень кредиторської та дебіторської заборгованості
  • Коефіцієнт абсолютної ліквідності
  • Рентабельність витрат
  • Темп приросту прибутку
  • Коефіцієнт окупності витрат
  • Виконання продажів за різними періодами та ін.

Сюди ж можна віднести ключові показники ефективності відділу продажів:

  • Об’єм продажів
  • Середній чек
  • Кількість транзакцій
  • Коефіцієнт конверсії тощо.

Клієнтські показники

Постійні клієнти – двигун бізнесу, тому вкрай важливо розуміти свою цільову аудиторію, її потреби, болі і надавати якісне обслуговування. Особливо сьогодні, в умовах сильної конкуренції на ринку.

На які метрики звертати увагу?

  • Життєва цінність клієнта (CLV). Допомагає зрозуміти цінність довгострокових відносин з клієнтами для організації. Цей індикатор ефективності допомагає звузити коло каналів, які допомагають привернути кращих клієнтів за найкращою ціною.
  • Вартість залучення клієнтів (CAC). Один з найбільш важливих показників в електронній комерції, оскільки він допомагає дізнатися економічну ефективність маркетингових кампаній.
  • Задоволеність і утримання клієнтів. Цей індикатор допомагає формувати лояльність і оцінити, наскільки добре клієнти будуть реагувати на діяльність компанії в майбутньому.
  • Кількість клієнтів. Визначивши кількість придбаних і втрачених лідів, ви зможете краще зрозуміти чи вірно працює стратегія і на яких етапах існують недоліки.
  • Рівень вхідного обслуговування.
  • Число дзвінків клієнтів.
  • Кількість скарг тощо.

Метрики управління процесом / виробництвом

Контроль і оптимізація всього виробничого процесу, забезпечення роботи на оптимальному рівні і постійне зниження витрат на обслуговування є важливими елементами позитивного зростання галузі.

Які метрики будуть корисні?

  • Ефективне використання ресурсів
  • Рівень браку
  • Середня тривалість кожного кроку процесу
  • Об’єм виробництва
  • Простій виробництва
  • Собівартість продукції
  • Відносне відхилення по вартості
  • Відносне відхилення по термінах
  • Витрати на технічне обслуговування тощо.

Маркетингові показники

Незалежно від того, чи хочете ви відстежувати ефективність цифрового маркетингу, прогрес SEO або зростання в соціальних мережах, наявність вимірних маркетингових показників може допомогти бізнесу в досягненні цілей.

Серед ключових показників ефективності маркетингу можна виділити:

  • Відсоток впізнаваності бренду
  • Показники CTR брендованої або медійної реклами
  • Вартість залучення ліда
  • Окупність маркетингових інвестицій
  • Коефіцієнт конверсії воронки
  • Трафік сайту
  • Показник відмов
  • Джерело трафіку та ін.

KPI в CRM системі

Налаштування платформи для звітів KPI є ключем до успіху. Програмне забезпечення CRM надає автоматичні звіти, які об’єднують всі факти і цифри, які стосуються потенційних клієнтів, воронки продажів, доходів і роботи співробітників за конкретний проміжок часу. Це дозволяє легко відстежувати ключові показники ефективності і робити точні прогнози.

Програмне забезпечення контролює повноту і своєчасність заповнення всіх необхідних полів, а значить, вся виконана робота буде врахована в повному обсязі.

В системі є готові шаблони KPI. Достатньо вибрати необхідні, розподілити по точках контроля і оцінити отриманий результат. Також є можливість додати індивідуальні показники. Завдяки цьому можна оцінити чи вдається досягти поставленої мети при поточному темпі роботи.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

Інструменти управління відділом продажів

Управління продажами – це процес найму, навчання і мотивації торгових менеджерів, а також координація дій у відділі продажів і реалізація узгодженої стратегії, яка сприяє збільшенню доходів бізнесу. Відповідно, продажі та ліди – це ключова сила будь-якої організації, а управління процесом продажів – одна з найважливіших її функцій. Інструменти продажів можуть виконувати різні задачі: допомагати в […]

Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234