icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда.

Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій і більш високу швидкість закриття.

Перший крок на цьому шляху – визначити, які типи клієнтів підходять компанії.

Як реалізувати і впровадити кваліфікацію клієнта?

Коли є чітке уявлення про те, які типи лідів найбільш успішні в роботі з вами, робити відповідні запити стає набагато простіше.

Кваліфікація може відбуватися під час первісного холодного дзвінку, торгової презентації, ділової зустрічі, після рекламної кампанії тощо.

Нові ліди, що потрапляють в воронку продажів, або кваліфікуються, або дискваліфікуються, в залежності від того, чи відповідають вони заданим критеріям.

Класифікувати ліди по ймовірності укладання угоди можна в залежності від їх поведінки. Існує 3 різні стандарти:

  • Marketing Qualified Lead (MQL) – це ліди, які ваша маркетингова команда вважає кваліфікованими. До них відносяться люди, які якимось чином проявили зацікавленість до компанії і її продукції. Наприклад, заповнили форму, завантажили електронну презентацію / прайс-лист в обмін на електронну адресу або зареєструвалися на вебінар.
  • Sales Accepted Leads (SAL) – після того, як лід був кваліфікований маркетингової командою, його вивчає відділ продажів. Якщо після додаткової оцінки (дзвінка, ділової зустрічі) вони вирішили, що це кваліфікований лід, вони відправляють його далі.
  • Sales Qualified Leads (SQL) – на цьому етапі фахівці відділу маркетингу і продажів дійшли згоди про те, що лід готовий зробити покупку. В даному випадку є два варіанти розвитку подій. Все завершується або укладенням угоди, або відмовою потенційного клієнта і його поверненням на стадію MQL.

Не останню роль в кваліфікації клієнтів грають питання, що задаються співробітниками компанії. Вони служать відправною точкою і дають базове уявлення про лідів.

Які питання можуть використовуватися?

Якщо мова йде про сферу b2b, то приклад питань може виглядати наступним чином:

  1. Чи пробували ви вирішити цю проблему раніше? Якщо так, то чому це рішення не спрацювало?
  2. Чи був у вас досвід співпраці з іншими компаніями раніше? Що вплинуло на ваше рішення найняти нове?
  3. Що ви хочете змінити?
  4. Які цілі вашої компанії?
  5. Якщо ви виберете наш продукт, як швидко його потрібно впровадити?
  6. Який ваш найважливіший бізнес-пріоритет на найближчий рік / півріччя?
  7. Які показники ви використовуєте для вимірювання успіху?
  8. Які внутрішні ресурси у вас є для вирішення завдання?
  9. Хто бере участь у прийнятті рішення? Хто підписує договір?
  10. Який ваш бюджет?

Безумовно, варіативність питань набагато більша. Все залежить від конкретного продукту або послуги.

Методи кваліфікації клієнтів

Існує безліч різних методик, покликаних допомогти відділам продажів кваліфікувати потенційних клієнтів. Якогось оптимального переліку питань або алгоритму для складання рейтингу під будь-який бізнес не існує. Але ми розглянемо декілька найпопулярніших технік.

BANT

BANT (абревіатура, що включає: бюджет, повноваження, потребу і часові рамки) – технологія, розроблена IBM. Ця кваліфікаційна структура для потенційних клієнтів широко використовується до сих пір. Чотири типа питань покликані виявити відповідність ліда необхідними показниками:

  • B (Budget) – чи є у компанії бюджет на придбання товару або послуги.
  • A (Authority) – чи є у представника, з яким спілкується менеджер вашої компанії, повноваження для прийняття рішень про покупку.
  • N (Need) – виявлення проблем і потреб клієнта, щоб визначити чи існує практична зацікавленість в продукті / послузі.
  • T (Timeline) – розуміння пріоритетності придбання продукції вашої компанії і час, який виділено для прийняття рішення.

ANUM

Система ANUM схожа на BANT і по суті є її похідною. Мета ANUM – кваліфікувати практично ті ж 4 компоненти кваліфікації B2B, тільки в оновленому вигляді.

ANUM складається з наступних ключових компонентів, що входять в абревіатуру: авторитет, потреба, терміновість, гроші. Таким чином, ставить авторитет представника компанії (потенційного ліда) вище проблем його компанії. ANUM приділяє особливу увагу тому, щоб ви спочатку говорили з правильною людиною, залишаючи обговорення грошей до кінця. По суті все зводиться до наступного:

  • Authority (Авторитет): ви розмовляєте з тим, хто може зробити покупку?
  • Need (Потреба): які потреби у ліда ви можете задовольнити?
  • Urgency (Терміновість): як скоро ви зможете вирішити проблему клієнта?
  • Money (Гроші): який обсяг інвестицій буде потрібен вашим клієнтам, щоб ви могли задовольнити їх запит?

FAINT

Кваліфікація FAINT була створена Майком Шульцем і групою продажів RAIN. Даний метод ідеально підходить для нових клієнтів, які ще не знають про свої потреби. У них спочатку немає запиту на ваш продукт, як і виділеного на це бюджету, але при достатній аргументації і визначенні отриманих вигод, можна укласти угоду.

Абревіатура FAINT розшифровується так:

  • Funds (Фонди): спочатку потрібно зосередитися на покупцях, у яких є фінансові можливості для здійснення угоди.
  • Authority (Повноваження): якщо у компанії є фінансові можливості і вони можуть бути зацікавлені в товарі, потрібно мати справу з людьми, які мають право виділяти на це кошти.
  • Interest (Інтерес): потрібно викликати інтерес, чітко визначивши свою пропозицію.
  • Need (Потреба): виявити конкретні потреби, які ви можете вирішити. Переконайте потенційного покупця в тому, що йому потрібен ваш продукт і він буде йому корисний.
  • TimeLine (Терміни): визначення того, коли клієнт готовий здійснити угоду і яку кількість етапів потрібно для цього пройти.

GPCTBA / C&I

GPCTBA / C&I (цілі, плани, проблеми, термін, бюджет, повноваження, негативні і позитивні наслідки) – метод, розроблений HubSpot. Він покращує кваліфікацію покупців, підвищуючи їх поінформованість про те, як ваше рішення може задовольнити їх потреби.

Базові питання:

  • Goals (цілі): Яка у компанії мета? Дізнатися вимірні показники, яких хоче або повинен досягти потенційний клієнт.
  • Plans (плани): Які кроки повинні бути реалізовані для досягнення цілей? Які спроби були зроблені і які з них були вдалими і невдалими.
  • Challenges (проблеми / виклики): Які існують перешкоди для досягнення мети? Демонстрація того, як зможе допомогти в цьому ваша компанія і її рішення.
  • TImeline (терміни): Терміни реалізації плану. Як швидко потрібно досягти результатів?
  • Budget (бюджет): Чи є у компанії ресурси для реалізації плану?
  • Authority (повноваження): Чи є можливість зв’язатися з людиною, яка приймає рішення?

Consequences and Implications (негативні та позитивні наслідки): Що трапитися, якщо не зробити жодних дій? Яку користь принесе реалізація рішення?

CHAMP

CHAMP (завдання / виклики, авторитет, гроші, пріоритети) – технологія кваліфікації клієнтів, розроблена Insight Squared. CHAMP спочатку фокусується на проблемах і потребах, які відчуває потенційний клієнт.

Суть полягає в наступному: задаючи питання і уважно вислуховуючи найнагальніші проблеми потенційного клієнта, ви створите основу для подальшого просування процесу продажів. Коли між рішенням і проблемами, позначеними лідом, встановлюється чіткий зв’язок, розмова про продажі повинна продовжитися природним чином.

Питання CHAMP:

  • Challenges (Завдання): Які рішення ви можете запропонувати своїм клієнтам?
  • Authority (Авторитет): Як приймаються рішення про покупку продукту за типом вашого, і хто бере участь в процесі?
  • Money (Гроші): Які очікування щодо інвестицій, необхідних для придбання рішення?
  • Prioritization (Розстановка пріоритетів): Коли починати впровадження рішення?

MEDDIC

MEDDIC (показники, економічний покупець, критерії прийняття рішення, визначення болю, чемпіон) – техніка, розроблена Джеком Наполі з PTC, відділу продажів MEDDIC Group. Цей процес кваліфікації включає в себе детальне знайомство з тим, як працює процес покупки в компанії потенційного клієнта, і пошук людини в ній, який може поручитися за ваш продукт або послугу.

Шість букв MEDDIC і відповідні їм питання:

  • Metrics (Метрики): Як продаж вплине на фінанси обох сторін?
  • Economic Buyer (Економічний покупець): хто формує бюджет потенційного покупця?
  • Decision Criteria (Критерії прийняття рішення): що необхідно знати покупцеві, щоб укладання угоди схвалили?
  • Decision Process (Процес прийняття рішення): як економічний покупець схвалює покупки?
  • Identify Pain (Визначення болю): які з потреб потенційного клієнта вирішує ваш продукт або послуга?
  • Champion (Чемпіон): хто в компанії потенційного покупця поручиться за ваш продукт або послугу і як ви можете співпрацювати з ними, щоб зробити продаж?

Чим більше відповідностей у відповідях будь-якої з методик, тим ймовірніше здійснення угоди.

При цьому важливо автоматизувати якомога більшу частину процесу. Для цього можна оцінювати лідів на основі наявних даних про них в CRM-системах. Це дозволяє збирати, оцінювати, сегментувати клієнтську базу і спілкуватися з потенційними покупцями в єдиній програмі.

Програмне забезпечення також дозволяє автоматизувати маркетинг: створювати рекламні кампанії, розсилки, синхронізуватися з соціальними мережами, вивчати поведінку лідів на їх основі тощо.

Використання результатів кваліфікації клієнтів

Коли менеджер може з високим ступенем впевненості передбачити яким буде підсумок спілкування з клієнтом, йому простіше прогнозувати більшість елементів своєї роботи.

Ось кілька конкретних переваг кваліфікації лідів:

  • Якісна кваліфікація економить час і гроші, які в іншому випадку могли б бути витрачені на спроби конвертувати ліда, який не готовий до купівлі. Команда продажів може зосередити свої зусилля на потенційних клієнтах, які принесуть заробіток їм і компанії.
  • Це дозволяє сегментувати аудиторію і готувати персоналізовані пропозиції.
  • Стають відомі джерела якісних лідів.
  • Потреби клієнтів більш тісно пов’язані з вашими продуктами та послугами, і для їх конверсії потрібно менше зусиль і часу.
  • Воронка продажів скорочується і менеджери відділу продажів в результаті закривають вищий відсоток угод.
  • Ліди, які стають клієнтами, швидше за все, будуть мати більш високий рівень задоволеності і лояльності.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234