icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії.

Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт.

Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, серед яких:

  • Підтримання здорового зростання бізнесу: без лідів компанія не може рости і розвиватися. Клієнти -–це найбільший і найважливіший актив будь-якої компанії.
  • Збільшення клієнтської бази. Якщо підприємець і фахівці будуть володіти максимальною інформацією про лідів, це підвищить шанси на результативні продажі.
  • Стимулювання повторних продажів з вже існуючою клієнтською базою.

Головне завдання лідогенерації – залучення трафіку, який конвертується в угоди, тобто спонукання клієнтів до дій.

Вхідна та вихідна лідогенерація

Компанія може отримувати ліди з двох джерел: вхідних і вихідних. У чому між ними різниця, коли справа стосується продажів?

  • Генерація вихідних лідів: стратегія, в якій ініціатором контакту з потенційним клієнтом є бізнес, навіть якщо лід не виказував до нього інтерес. Початок комунікації в даному випадку відбувається за допомогою холодного дзвінка, розсилки, реклами, заходів тощо.
  • Генерація вхідних лідів: стратегія, яка використовує контент і маркетингові канали для залучення відвідувачів і перетворення їх в потенційних клієнтів. Тут в хід йдуть соціальні мережі, блог, спільноти, відеоконтент та ін.

Незалежно від того, що продає ваша компанія, ви майже завжди досягнете кращих результатів за допомогою вхідного маркетингу, оскільки у лідів даного типу є запит на певний товар або послугу і вони зацікавлені в пошуку рішення.

Крім того, вихідні ліди в середньому обходяться на 40% дорожче, ніж вхідні. Не кажучи вже про те, що тільки 16% маркетологів вважають, що вихідний маркетинг забезпечує високу якість лідів.

Вхідний маркетинг пропонує оптимальне співвідношення витрат і результатів, тому більшість стратегій лідогенерації орієнтовані на вхідні канали.

Канали лідогенерації

Справжнє завдання будь-якого бізнесу, в залежності від того, де він знаходиться з точки зору своїх цілей зростання, – знайти оптимальний канал для лідогенерації. Якими вони бувають?

Електронний маркетинг

Згідно з недавнім звітом Ascend2, електронний маркетинг як і раніше є найбільш ефективним каналом залучення потенційних клієнтів. В опитуванні брало участь 278 фахівців, більшість з яких виділили найбільш надійними методами залучення клієнтів – електронну пошту, соціальні мережі і контент-маркетинг.

Ще одна тенденція, яку рекомендується використовувати бізнесу, – це маркетингова автоматизація. Вона здійснюється за допомогою впровадження CRM-системи, яка допомагає керувати взаємовідносинами з потенційними і існуючими клієнтами.

Програма дозволяє вести базу клієнтів, збирати дані про них в єдиному цифровому просторі, бачити історію взаємодії, робити деталізовану сегментацію і адресувати персональні пропозиції. За рахунок цього маркетингові кампанії стають більш ефективними і контрольованими, а лояльність клієнтів зростає.

Контент-маркетинг

Ще у 1996 році Білл Гейтс написав есе під назвою «Контент – король». З тих пір нічого не змінилося. Ведення блогів і контент-маркетинг – одні з провідних методів залучення потенційних клієнтів.

Фундаментальний принцип створення працюючого контенту полягає в тому, що він повинен відповідати вашій цільовій аудиторії. Якщо ви створюєте медіа-продукт, який не призначений для потенційного клієнта, він буде приводити некваліфікованих лідів, які ніколи не конвертуються в угоду.

Який контент останні роки використовується найбільш ефективно? Блог, відеоролики, підкасти, тексти в соціальних мережах, лід-магніти.

Останні припускають безкоштовний корисний контент в обмін на контактну інформацію. Працює це так: клієнт залишає свою електронну адресу або номер телефону в обмін на отримання великої знижки, цінної інформації тощо. Що це дає? Допомагає збільшити конверсію, підвищує лояльність до продукту і бренду.

Маркетинг в соціальних мережах (SMM)

Соціальні мережі – ефективна платформа для просування бізнесу. Через соціальні мережі можна набрати популярність, розвинути особистий бренд, поліпшити залученість, а також добре дізнатися потенційних клієнтів.

SMM розширив сферу своєї діяльності, перетворившись із простого засобу зв’язку людей в Інтернет в найбільший центр підключення до потрібних їм продуктів та послуг.

SEO (пошукова оптимізація)

Кінцева мета SEO – підвищити видимість веб-сайту, щоб ви могли залучати потрібних людей через пошукові системи. Чим вищий рейтинг вашого сайту, тим більше шансів, що на сторінці буде більший і релевантний трафік. Арифметика вкрай проста: більше трафіку = більше лідів.

Тобто SEO служить в якості воронки, яка призводить на сайт потік потенційних клієнтів, частина з яких відсіюється, а інша – перетворюється в покупців або споживачів послуг.

Реклама

Єдина мета реклами – домогтися від ліда бажаної дії. Цільова сторінка і пропозиція повинні відповідати тому, що рекламується, і важливо, щоб люди точно розуміли, що потрібно робити.

За статистикою менше 6% ключових слів в рекламі роблять 100% конверсій.

Це означає, що 94% ключових слів не приносять користі і не призводять до цільового дії.

Можна скористатися різними методами реклами:

  • Оголошення з оплатою за клік (PPC)
  • Ремаркетінговая реклама
  • Нативна
  • В соціальних мережах
  • Медійна (прес-релізи, редакційні статті, виступи)
  • Зовнішня тощо.

Але якщо ви зумієте освоїти хоча б три основних принципи пошукової реклами: час, таргетинг і відстеження, отримаєте надзвичайно потужний механізм генерації лідів, що забезпечить підтримку вашого бізнесу.

Маркетинг подій

Маркетинг подій – ще одна ефективна тактика, яка використовується в стратегіях лідогенерації B2B.

Живі заходи, будь то виставки, конференції або семінари, дозволяють організаторам і учасникам налагодити особистісні контакти. Крім того, у гостей складається краще розуміння і думка про бренд, продукт або послугу. Як частина подієвого маркетингу, вебінари також є відмінним каналом для залучення. За статистикою 75% керівників відвідують принаймні один веб-семінар в 1-2 місяці. Вебінари також допомагають зміцнити довіру і поліпшити репутацію, допомагаючи просувати свої продукти і підвищувати лояльність до бренду.

Етапи лідогенерації

Кожен потенційний покупець, що входить в коло цільової аудиторії, вважається лідом. Однак ліди в термінології продажів і поняття лідів в маркетингу – це не зовсім одне й те саме. Класифікація лідів залежить від того, на якому з етапів воронки йде робота з ними.

Прийнятий такий розподіл:

  • Холодні ліди – ті, які взагалі не мають уявлення про продукт. Вони все ще в пошуках оптимального рішення, компанії, відповідного часу і обставин. На цьому етапі у них може не бути чіткої зацікавленості, термінової необхідності, достатньо коштів для купівлі тощо.
  • Теплі ліди – ті, що вже познайомилися з вашою пропозицією більш детально і йдуть на контакт: задають питання в чаті, залишають заявки на зворотній дзвінок, консультуються з приводу товарів, тарифів, доставки та іншого.
  • Гарячі ліди – це без п’яти хвилин ваші клієнти. Вони вже вибрали вас і готові заплатити.

Як будується процес лідогенерації?

Процес лідогенерації – це сукупність кроків, за допомогою яких ви залучаєте потенційних клієнтів і представляєте їм заклик до дії (CTA). Давайте пройдемося по етапам процесу лідогенерації:

  • По-перше, відвідувач дізнається про ваш бізнес через один з ваших маркетингових каналів. Наприклад, через веб-сайт, блог або сторінку в соціальних мережах.
  • Потім цей відвідувач натискає на ваш заклик до дії (CTA) – зображення, кнопку або повідомлення, які спонукають його зробити цільову дію (купити, скачати, дізнатися більше, зареєструватися тощо).
  • Цей CTA переносить вашого відвідувача на цільову сторінку, яка призначена для збору інформації про потенційних клієнтів в обмін на пропозицію. Пропозиція – це контент або щось цінне, що «пропонується» на цільовій сторінці (електронна книга, курс, шаблон тощо). Пропозиція повинна мати достатню цінність для відвідувача, щоб він міг надати свою особисту інформацію в обмін на доступ до неї.
  • Опинившись на цільовій сторінці, відвідувач заповнює форму в обмін на пропозицію. Вуаля! У вас є новий лід.

Як поліпшити ліди?

Якісний лід – той, який з більшою ймовірністю конвертується.

Якщо ваша аудиторія не реагує на контент і ви маєте справу з низьким коефіцієнтом конверсії, швидше за все, ви не розумієте своїх клієнтів.

Визначте цільову аудиторію

Щоб ефективно звертатися до потенційних лідів, потрібно мати уявлення про те, хто ваш типовий покупець. Для цього необхідно побудувати його профіль. Це приклад того, як виглядають ваші цільові клієнти з точки зору демографії, інтересів, поведінки, географічного положення тощо. Виявлені загальні риси дозволять робити більш сегментовані та точкові пропозиції, адаптований контент, який усуне їх больові точки і буде релевантний потребам.

Крім цього, необхідно знати як йдуть справи з поточною базою клієнтів, які сегменти приносять найбільше прибутку компанії і дозволяють їй розвиватися. Залежно від того, який тип лідів вимагає поліпшення (холодні, теплі або гарячі), необхідно змінювати стратегії для кожного з них.

Створюйте контент для кожного етапу шляху покупця

Шлях покупця тернистий і сповнений сумнівів. Щоб він вибрав вашу компанію і продукцію, необхідно, щоб контент відповідав на питання, що хвилюють споживача.

А оскільки на кожному етапі воронки покупця хвилюють різні питання, потрібно враховувати кожен з них. Отже, 3 ключові етапи в воронці вхыдного маркетингу:

  1. Стадія поінформованості
  2. Етап розгляду
  3. Етап прийняття рішення

Ефективний контент буде відповідати на будь-які питання, сумніви та заперечення, які можуть виникнути у потенційного клієнта на будь-якому з цих кроків.

Крім цього, врахуйте той факт, що більшість тактик лідогенерації працюють краще, коли вони використовуються як частина багатоканального підходу. Ліди будуть краще реагувати, якщо дізнаються про вас через кілька точок дотику. Наприклад, по електронній пошті, через пошук в Інтернеті, соцмережі і так далі. Виберіть кілька тактик і синхронізуйте їх, щоб вони підсилювали один одного. Наприклад, якщо проводиться захід, об’єднайте розсилку по електронній пошті, PR і онлайн-реклами в періоди до і після події. Чим більше впізнаваності, тим більше довіри.

Зосередьтеся на каналах, які приносять найякісніших лідів

Ви повинні «ловити рибу там, де вона є». Тобто потрібно з’ясувати, де ваші клієнти зазвичай шукають інформацію, якими джерелами користуються, соцмережами, мессенджерами, і зосередити свої зусилля і лідогенерацію на них.

Наприклад, якщо вони проводять багато часу на тематичних веб-сайтах або є членами професійної асоціації, варто вивчити методи, які застосовуються в даній області.

Зосередження ваших маркетингових зусиль і витрат на канали, які приносять вам найякісніших потенційних клієнтів, гарантує, що ваша команда продажів буде сфокусована на кваліфікованих лідах. А це в свою чергу скоротить час, необхідний для укладення угод, і збільшить їх коефіцієнт закриття.

Автоматизація кваліфікації і класифікації лідів

Ручна класифікація або категоризація взаємодій займає неймовірно багато часу. Це трудомісткий процес і ніхто не скасовує «людський фактор».

Спеціалізоване програмне забезпечення допоможе менеджерам з продажів та маркетологам зосередити свою енергію, ресурси і час на найбільш прибуткових клієнтах.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234