icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії.

Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів.

Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому залучення нових клієнтів може бути в 20 разів дорожчим, ніж утримання існуючих. 

Простий приклад. Припустимо, у вас з’явилася потреба в придбанні ноутбука або комп’ютера. Якщо ви користувач Apple, є велика ймовірність, що для подальшої експлуатації ви віддасте перевагу продукції цього ж бренду, незважаючи на те, що вона дорожча, ніж у багатьох конкурентів. Техніка вже знайома, зрозуміла, зі своєю екосистемою, довговічна і не має проблем з обслуговуванням.

І в своєму рішенні ви не самотні. Наприклад, у 2017 році Brand Keys в дослідженні показав, що 87% клієнтів Apple лояльні до бренду і віддають перевагу їх планшетам, смартфонам, ноутбукам та ресурсу з онлайн-музикою, і готові купувати їх знову і знову.

Серед інших великих компаній з високим рівнем лояльності клієнтів були виділені пошукова система Google, соціальна мережа Facebook, сервіс потокового відео Netflix, постачальник платіжних послуг PayPal та інші.

Вигода для бізнесу від програм лояльності

Хоча очевидно, що покупці, які повертаються знову і витрачають більше грошей, корисні для бізнесу, є і менш очевидні переваги.

  • Економія грошей. Хоча створення та реалізація програми лояльності – це інвестиція, стратегії утримання клієнтів часто обходяться дешевше, ніж залучення нових покупців. Згідно з даними Marketing Metrics, ймовірність конверсії існуючого клієнта становить 60-70%, в той час як нового потенційного – 5-20%.
  • Просування бренду і товарів за допомогою сарафанного радіо. Дослідження показують, що задоволені клієнти розповідають про свій позитивний досвід покупок в середньому 9 іншим людям, в той час як незадоволені клієнти діляться негативним враженням про угоду в середньому з 22 людьми. Відповідно, чим кращий сервіс і товар, тим позитивніша думка про бренд і про його товари, а разом з тим більший органічний приплив клієнтів. Це формує значну конкурентну перевагу.
  • Збір даних. Більшість сучасних споживачів віддають перевагу індивідуальному підходу. Заохочуючи своїх клієнтів заповнювати профілі в рамках вашої програми лояльності, ви можете отримати дані, які дозволять вам не тільки персоналізувати взаємодію з клієнтами, а й створити цільові маркетингові кампанії, зміцнити зв’язок з покупцями і успішно реалізувати свою реферальную програму.
  • Підвищення рівня утримання клієнтів. Дослідження, проведене Bain & Company, виявило, що підвищення рівня утримання клієнтів на 5% збільшує прибуток мінімум на 25%.
  • Формування емоційного зв’язку з клієнтом. Є безліч причин чому ми емоційно пов’язані з брендом. Багато хто з нас ріс, вважаючи, що Tide – кращий пральний порошок через рекламну фразу «Ви продовжуєте кип’ятити? Тоді ми йдемо до вас!», яка міцно засіла в голові і сформувала позитивний образ продукту. Зв’язок з брендом можна відчути різними способами, в тому числі завдяки програмі лояльності.

Види програм лояльності

Бальна система

Системи нарахування балів підходять для більшості типів бізнесу. Це одна з перших і найбільш поширених програм винагороди за лояльність.

Для цього використовуються картки лояльності, на які реєструються всі нові покупки і фіксуються бали за них. Надалі їх можна використовувати для часткової або повної оплати товарів.

Накопичувальні порогові знижки

Накопичувальна система дозволяє задати зростання знижки, в залежності від кількості коштів, витрачених клієнтом. Чим більше прибутку він приносить компанії, тим більше привілеїв отримує. Найчастіше такий спосіб використовується в роздрібних і інтернет-магазинах.

Яскравий приклад обох варіантів – магазин Спортмастер. У них є бонусна і накопичувальна система, принцип якої можна побачити на зображенні.

Партнерські програми

Щоб отримати бали, клієнт повинен користуватися товарами і послугами в об’єктах, які належать партнерській програмі.

До таких способів часто вдаються туристичні компанії, співпрацюючи з авіакомпаніями, ресурсами бронювання житла, автомобілів тощо. Фактично це допомагає спланувати поїздку клієнтів через участь в програмі.

Один з найбільш масштабних і яскравих прикладів в Україні – Fishka. До компаній-партнерів відносяться мережі аптек, ресторанів, мобільного зв’язку, заправки, банки тощо. За покупки в кожній з компаній нараховуються бали, які можна використовувати в якості знижок, винагород з каталогу тощо.

Реферальная програма лояльності

Працює за принципом винагороди діючих клієнтів за поширення інформації про компанію і залучення нових клієнтів.

Як це працює? Наприклад, користувач відправляє посилання або промокод своїм друзям і отримує винагороду, якщо хтось із них робить цільову дію (купує товар, бронює номер в готелі тощо). Такий вид програми має хорошу ефективність, так як реклама поширюється від імені друзів.

Наприклад, Monobank кладе 50 грн. на рахунок людини, яка привела нового клієнта за своїм унікальним посиланням, а також того, хто за допомогою них зареєструвався і активував банківську карту.

Кешбек-програми

Під терміном «Кешбек» мається на увазі повернення частини вартості покупки на карту клієнта. Кешбек існує в віртуальних балах або віртуальній валюті, які згодом використовуються для оплати товарів або послуг.

Цей спосіб використовує велика кількість компаній у всьому світі у якості альтернативи знижкам.

Наприклад, в мережі магазинів гаджетів і аксесуарів «Цитрус» за кожну покупку клієнт отримує на рахунок 1% від вартості купленого товару. Накопичивши достатню кількість бонусів, можна оплатити 50% нової покупки.

Некомерційна

За участь в таких програмах лояльності клієнт не отримує матеріальної вигоди. За допомогою них компанії створюють позитивний образ і об’єднують покупця і виробника. Наприклад, переробка упаковки або перерахування частини коштів від покупки в благодійні фонди.

Як розробити програму лояльності?

Перший крок завжди повинен полягати у внутрішньому аналізі інформації. Глобально розробка програми лояльності буде складатися з наступних кроків:

1. Вибір системи винагороди

Розробка ефективних дій вимагає хороших знань про цільову аудиторію компанії, існуючі купівельні звички клієнтів, їх уподобання і бажання.

Ви можете зробити це, наприклад, проаналізувавши найбільш продавані продукти або провівши просте опитування задоволеності.

За допомогою зібраних даних простіше визначити, чого хочуть ваші клієнти, і зрозуміти яку винагороду залучить більше людей в програму лояльності.

2. Способ реалізації

Яким чином програма лояльності буде створена? Який із способів буде оптимальним для клієнтів і бізнесу?

  • Картки лояльності
  • Дисконтні та бонусні програми
  • Кешбек
  • Нематеріальна мотивація / некомерційна та ін.

Важливо пам’ятати: чим складніше програма лояльності, тим складніше клієнтам в ній брати участь, а компанії керувати нею.

Створіть просте регулювання і спростіть систему приєднання, наприклад, за допомогою онлайн-системи подачі заявок.

3. Просування

Додайте на своєму веб-сайті постійний банер, що розповідає про програму, напишіть про це в соціальних мережах, запустіть платну рекламу, зробіть email-розсилку по клієнтській базі та ін.

Створіть безліч можливостей для реєстрації клієнта і повідомлень про діючу програму. Наприклад, поряд з ціною товару вкажіть скільки балів може отримати покупець, якщо він реєструється в програмі та купить товар.

Додавайте push-повідомлення на сайті, коли клієнти завершують дію, що приносить їм бали.

4. Аналіз результатів

Щоб дізнатися, чи працює програма, потрібно відстежувати зростання продажів та інші важливі метрики: життєву цінність клієнта, середній чек, кількість допродажів тощо.

Як реалізувати програму лояльності в CRM?

За допомогою CRM-системи можна отримати вичерпну інформацію про споживачів. Це допомагає краще зрозуміти цільову аудиторію, їхні потреби і оптимізувати стратегію комунікації.

Як CRM-система спрощує роботу з лідами?

  • Збір даних про клієнтів (історія покупок, профілі, списки бажань та ін.) здійснюється в єдиній системі.
  • Полегшується відстеження та аналіз інтересів клієнтів і купівельної поведінки: відвідування сторінок на веб-сайті, активність в соціальних мережах, відповіді на розсилку по електронній пошті, покупки в Інтернеті і в роздрібних магазинах, рейтинги та відгуки.
  • Спрощується сегментація клієнтів на основі соціальної демографії, географії, поведінки покупців, онлайн-поведінки та інтересів для кращого виявлення і взаємодії з кожним із сегментів.

Підвищує рівень обслуговування. За рахунок чого це відбувається?

  • Автоматизація контакт-центру.
  • Відстеження всіх запитів клієнтів з різних джерел.
  • Автоматизація наскрізних бізнес-процесів і забезпечення безперебійного обслуговування.

CRM-система має повний набір інструментів для автоматизації та запуску ефективних програм лояльності:

  • Управління різними типами кампаній лояльності / винагород.
  • Управління всіма аспектами, важливими для успішної роботи програми лояльності: правила процесингу, карти, бонуси, контроль шахрайства тощо.
  • Управління механікою винагороди: створення правил обробки (нарахування і зняття) для різних типів кампаній, привласнення винагород конкретним продуктам і сегментам клієнтів та ін.
  • Одночасний запуск декількох програм.

Можна автоматизувати маркетингові процеси:

  • Автоматизовані багатоканальні маркетингові кампанії, націлені на кожен з сегментів, відстеження результатів кампаній і рентабельності інвестицій.
  • Управління рекламними заходами, які стимулюють покупки.
  • Управління маркетинговими ресурсами.
Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234