icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег?

Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження на основі більш ніж 35 000 торгових дзвінків, проаналізував їх і виявив слабкі та сильні місця. Завдяки отриманій інформації спростував кілька поширених методів продажів, один з яких був заснований на відкритих питаннях, і довів, що вони малоефективні.

Рекхем виявив, що коли справа доходить до «правильних питань», все вирішує час: хороший продавець задає правильні питання в потрібний момент.

Відповідно, щоб бути кращими, потрібно чітко розуміти про що питати і коли саме це робити.

З моменту публікації «SPIN Selling» у 1988 році, метод став одним з найпопулярніших в продажах B2B в усьому світі і продовжує залишатися актуальним.

Технологія побудована на чотирьох типах питань, які й склали абревіатуру SPIN:

  • Situation – ситуаційні питання
  • Problem – проблемні питання
  • Implication – наслідкові питання
  • Need-Payoff – спонукальні питання

Це не заготовлені заздалегідь скрипти продажів, які дослівно цитуються, а види питань, які задаються в послідовному порядку, щоб інтерес клієнта розвинувся в потребу, яку можна задовольнити за допомогою угоди.

Типи питань в СПІН-продажах

Ситуаційні питання

Відповіді на ситуаційні питання формують основу циклу продажів. Їх мета – дізнатися якомога більше про потенційного клієнта, положення його бізнесу та потреби. Інформація, отримана з цих питань, використовується протягом решти циклу продажу.

Звісно, чим більше «інформаційних розкопок» ви проведете перш ніж здійснити перший контакт, тим більш доречними і точними будуть ваші питання. Відповідно, тим більше корисних даних ви зберете.

Збір інформації потрібен для того, щоб у вас був контекст, який допоможе зв’язати проблеми клієнта з вашими рішеннями (продуктом, послугою).

Люди не завжди обізнані про проблеми, що впливають на їх бізнес, і робота менеджерів – відкрити їм очі на цю інформацію.

Проблемні питання

Ідея проблемних питань полягає в тому, щоб привернути увагу потенційного клієнта до труднощів, які є в бізнесі.

Важливо пам’ятати, що мова йде про відкритий діалог і надання можливості клієнту самостійно дослідити це інфополе. Продавці не повинні розповідати покупцям в чому їх проблема, вони повинні задавати питання, які підштовхнуть їх до цієї думки і відповіді.

Коли у вас є уявлення про те, з якими труднощами стикається покупець, виникає спокуса одразу перейти до комерційної презентації, але на цьому етапі ви все ще будуєте відносини, і саме тому важливо продовжити задавати питання.

Наслідкові питання

На цьому етапі правильно сформульовані і поставлені запитання демонструють потенційному клієнту, що проблеми дійсно існують і їх потрібно усунути.

Таким чином, менеджер допомагає покупцеві розібратися в його больових точках, а клієнт замислюється над проблемою і починає формувати в голові ідею, що її можна вирішити за допомогою того, що пропонує продавець.

Використовуючи питання зі слідством, можна додати ваги до серйозності проблеми і, в кінцевому підсумку довести, що потреби переважують вартість рішення.

Спонукальні питання

Саме час об’єднати всі попередні питання, щоб привести клієнта до висновку, що ваші продукти або послуги – це те, що необхідно для вирішення його проблем.

Замість того, щоб просто розповідати потенційному покупцеві як продукт або послуга може вирішити їх больові точки, ви задаєте питання, які розкривають потенціал пропозиції. Демонструєте його цінність, важливість і корисність.

Діалог, як і раніше, ведеться в форматі питань та відповідей, в якому менеджер дає можливість клієнту зробити свої власні висновки.

Приклади питань для кожної фази продажів SPIN

Припустимо, мова йде про впровадження CRM-системи і автоматизації процесів бізнесу.

Приклади ситуаційних запитань

  • Яке програмне забезпечення ви використовуєте зараз для своєї роботи?
  • Як ви в даний час керуєте базою даних своїх клієнтів?
  • Як ви відстежуєте, що відбувається у вашій воронці продажів?
  • Як утримуєте клієнтів і відстежуєте повторні угоди?
  • Як ви відстежуєте роботу менеджерів?

Приклади проблемних запитань

  • З якою найбільшою проблемою ви зіткнулися при управлінні воронкою продажів?
  • Чи задоволені ви поточними показниками конверсії?
  • Скільки часу витрачається, щоб виконати X завдання / вирішити X проблему?
  • Наскільки складно обробляти замовлення у вашій нинішній системі?

Приклади наслідкових запитань

  • Якщо Ліди не потрапляють в вашу CRM-систему, як це відображається на продажах і прибутку?
  • Були б ваші клієнти більш задоволеними / зацікавленими / лояльними, якби ви не зіткнулися з проблемою, пов’язаною з X?
  • Чи вдається вам задіяти достатню кількість цільової аудиторії?
  • Чи виникають проблеми, пов’язані з тим, що у вас є недостатня кількість людей, які можуть працювати з вашою системою обробки замовлень?

Приклад спонукальних питань

  • Скільки часу ви заощадите, якщо автоматизуєте процес? Це може бути конкурентною перевагою?
  • Якби ви могли скоротити час, що витрачається на навчання нового персоналу по роботі з CRM, як це вплинуло б на роботу відділу продажів?
  • Якби ви могли відразу побачити можливості в своїй воронці продажів, як би це допомогло досягти поставлених цілей з продажів?

Як продавати за допомогою техніки СПІН?

SPIN – відмінний підхід для ретельного розуміння проблем ваших клієнтів і адаптації рішення до їхніх потреб. Модель продажів SPIN проста в реалізації і надзвичайно практична. Її переваги в наступному:

  • Виявляє потреби клієнта
  • Фокусує менеджерів на проблемі та допомагає знайти рішення
  • Допомагає переконати покупця в тому, що у нього є потреба в продукті

При цьому не потрібно форсувати події або тиснути на клієнта. Все відбувається саме по собі, якщо ви успішно задасте правильні питання.

Якщо ви плануєте використовувати техніку продажів SPIN, слід пам’ятати про деякі основні правила:

  • Використовуйте цю методологію, коли ваші клієнти ще не повністю усвідомили проблему, з якою вони стикаються. Якщо ви зможете допомогти їм побачити больові точки і запропонуєте рішення, у вас не буде проблем з побудовою тривалих і довірчих взаємин.
  • Уважно слухайте відповіді клієнта. Це єдиний спосіб запропонувати йому рішення, яке ефективно допоможе усунути його проблеми.
  • Те, що працює для одного клієнта, може не спрацювати для іншого. Не намагайтеся використовувати шаблони і універсальні питання. Їх не існує. Працює тільки індивідуальний підхід і врахування особливостей кожного окремого покупця.
  • Ключ до успіху – дослідження! Вивчіть клієнта, перш ніж вступити з ним в діалог. Не витрачайте його час, задаючи банальні питання, відповіді на які ви можете знайти в Інтернеті. Це допоможе зосередити зусилля на проблемі / слідстві / потребах.
  • Незважаючи на спокусу нав’язати товар покупцю, важливо продовжувати задавати питання і формувати діалог навколо відповідей. Зазвичай це призводить до того, що покупець також починає проявляти інтерес до продукту, що дає можливість продемонструвати сильні сторони товару або послуги.
  • Люди будуть купувати у людини, яка їм подобається. Будьте представницькі і виявляйте цікавість до думок і турбот покупця. Односторонні розмови не закривають продажі – вони вбивають їх. Якщо у вас коли-небудь був друг або знайомий, який завжди говорив тільки про себе, то ви розумієте про що йдеться. Це саме те, чого слід уникати.

І пам’ятайте, що техніка SPIN – це всього лише методологія, а не Біблія продажів. Стратегія може трансформуватися і бути гнучкою, в залежності від конкретного клієнта. Важливо вміти адаптуватися під обставини.

Розширюйте можливості своїх продажів SPIN за допомогою CRM

CRM-система необхідна, якщо ви хочете, щоб ваші продажі SPIN були дійсно ефективними. По мірі збору інформації вам знадобиться ресурс для її зберігання, щоб гарантувати, що ви не втратите важливі дані. У програмному забезпеченні CRM дані, що відносяться до вашого покупця, систематично зберігаються в централізованому місці, до якого ви можете легко отримати доступ з будь-якої точки миру.

СПІН-продажі вимагають планування та підготовки. Маючи під рукою цінну інформацію про клієнта, ви можете легко розробляти стратегію і планувати свої питання для досягнення позитивних результатів. При цьому ви можете безпосередньо дзвонити з CRM і фіксувати діалоги, переслухувати їх і аналізувати.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234