icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки.

Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх потенційний і існуючих покупців.

Чому необхідно сегментувати клієнтів?

Сегментація клієнтів дає широкий спектр переваг, серед яких:

  1. Цілеспрямовані та персоналізовані маркетингові кампанії, які враховують інтереси і потреби покупців, допомагають завойовувати довіру, лояльність і стратегічно розподіляти витрати на просування.
  2. Комунікації стають більш ефективними. У сучасному омніканальном світі 51% компаній використовують як мінімум 8 різних каналів для взаємодії з клієнтами. Наприклад, один покупець найактивніше взаємодіє через електронну пошту, а інший – в соціальних мережах або месенджерах. Сегментація клієнтів дозволяє глибше вивчити ці переваги і розробити комунікаційну стратегію, яка з найбільшою ймовірністю приведе до задоволення потреб ліда та угоди.
  3. Сегментація клієнтів дає пряме уявлення про проблеми, з якими стикаються покупці, тим самим дозволяючи поліпшити і оптимізувати існуючі пропозиції, підвищити рівень задоволеності клієнтів і виділити компанію серед конкурентів.
  4. Сегментація покращує обслуговування клієнтів, оскільки менеджери мають довідкову інформацію про кожного покупця і знають контекст взаємодії з ним (історія покупок, повернення товарів, переваги, відгуки тощо). Також ця інформація дає можливість передбачати бажання і потреби клієнтів.
  5. Чим точніше поділ, тим менше ресурсів витрачається на процес угоди. Неправильна сегментація завжди вимагає більше часу і грошових витрат для обслуговування та продажу.

Принципи сегментації бази клієнтів 

Існують різні принципи сегментації і слід розуміти, що вони не універсальні. Кожен бізнес індивідуальний і вимагає особливого підходу, з урахуванням специфіки діяльності.

Умовно і глобально сегментацію клієнтів можна розділити на два типи:

Сегментування клієнтів на основі того, ким вони є

Тут більшою мірою використовуються демографічний, географічний та психографічний поділ.

Демографічна сегментація

Одна з найпростіших і часто використовуваних форм сегментації. Це пояснюється тим, що демографічні дані – одні з найпростіших для збору і аналізу за короткий проміжок часу.

Що враховується при демографічній сегментації?

  • Вік
  • Стать
  • Географічне положення
  • Рід занять
  • Дохід
  • Освіта
  • Етнічна приналежність / релігія тощо.

Все це допомагає визначити інтереси, пріоритети, звички, купівельні спроможності клієнтів і багато іншого.

Якщо наведені вище приклади більше підходять для сегментування аудиторії B2C, то для класифікації аудиторії B2B компанія може використовувати фірмографію, в якій враховуються:

  • Галузь
  • Розмір компанії
  • Дохід
  • Розташування
  • Темпи зростання та ін.

Географічна сегментація

Люди, що живуть в одному середовищі, як правило, мають схожі бажання і потреби. Без географічної сегментації споживачі часто будуть стикатися з рекламою товарів і послуг, які недоступні в регіонах, де вони проживають.

Приклади географічної сегментації ринку:

  • Місцезнаходження (країна, місто, район тощо)
  • Часовий пояс
  • Клімат і сезон
  • Культурні переваги
  • Мова
  • Тип і щільність населення (міське, приміське, сільське)

Психографічна сегментація

Цей тип сегментації групує клієнтів на основі їх психологічних характеристик. Психографія враховує те, що клієнти думають, бажають, відчувають, чого бояться і у що вірять.

Дані про психографічні характеристики клієнтів зазвичай збираються за допомогою звітів, опитувань, вивчення соціальних мереж і маркетингових досліджень. 

Що враховується?

  • Риси характеру
  • Цінності
  • Соціальний статус
  • Інтереси
  • Спосіб життя
  • Мотивація
  • Пріоритети та ін.

Фактори психографической сегментації виявити набагато складніше, тому що вони суб’єктивні. Відповідно, вимагають більше часу та аналітики для глибокого розуміння.

Ціннісно-орієнтоване сегментування клієнтів (на основі їх взаємодії з компанією)

Перший спосіб сегментації був орієнтований виключно на характеристиках потенційних і існуючих клієнтів. Другий фокусується на тому, як покупці взаємодіють з вашою компанією.

В даному випадку можна сегментувати клієнтів, наприклад, на основі того, скільки вони витрачають, як часто роблять покупки, які продукти обирають тощо. Підхід більше орієнтований на поведінку.

Краще розуміючи клієнта, ви можете підвищити його лояльність. Замість того, щоб покупці відвідували магазин два рази в рік з великим кошиком, сегментація може дати розуміння, як повернути їх 5 разів на рік, нехай і з кошиками меншого розміру. Це в результаті підвищить їх лояльність, так як з’явиться більше точок взаємодії з бізнесом, і життєву цінність клієнта (LTV або CLV).

Поведінкова сегментація

Поведінкова сегментація ділить клієнтів відповідно до того, як вони діють. Це може бути поведінка в додатку або на веб-сайті, а також дії, що здійснюються в фізичному магазині.

Приклади поведінкової сегментації клієнтів:

  • Статус покупця (нові покупці, постійні клієнти, VIP-клієнти)
  • Ставлення клієнта до вашого продукту, бренду чи послуги
  • Купівельна поведінка і тенденції (наприклад, придбання тільки в особливих випадках і в святкові дні або на постійній основі)
  • Рівень залученості та лояльності
  • Які етапи проходить клієнт, перш ніж купити товар. Як багато часу витрачає на роздуми тощо

Мета поведінкової сегментації полягає в тому, щоб зрозуміти як задовольнити потреби клієнта, адаптувати свій продукт відповідно до його побажань, грамотно розподіляти маркетинговий бюджет і передбачати купівельну поведінку.

Поширені помилки сегментації, яких слід уникати

Створюючи сегменти, зверніть увагу на типові помилки, які допускають фахівці:

  • Сегменти не відповідають цілям бізнесу. Важливо, щоб будь-яка створювана вами маркетингова кампанія була пов’язана з цілями бізнесу. Хочете залучити більше клієнтів, збільшити довічну цінність клієнта (CLV) або просто підвищити дохід компанії? Ваші стратегії повинні цьому відповідати, в тому числі і в поділі аудиторії.
  • Відсутність тестування гіпотез. Провести сегментацію клієнтів і підготувати унікальні торгові пропозиції – далеко не вся робота для збільшення продажів. Будуйте гіпотези, пробуйте нові способи взаємодії з аудиторією, проводьте A/B-тестування.
  • Ігнорування змін. Цільова аудиторія змінюється. Прагніть не дуже прив’язуватися до своїх сегментів, так як вони будуть розвиватися разом з ринком.
  • Занадто мала кількість даних. Сегментація – це виявлення закономірностей. Чим більше у вас даних, тим краще вони відображають групу клієнтів і дозволяють глибше зрозуміти їх поведінку.
  • Занадто широка або вузька сегментація. Чим ширший поділ, тим малоефективніша взаємодія. Наприклад, ви вирішили, що ваша цільова аудиторія – жінки. Недостатність конкретики лише витратить ваш час і гроші, адже в світі існує мільйон різних типів жінок. Доповніть портрет покупця тим, де ця жінка живе, скільки їй років, який у неї сімейний статус, чи є робота тощо. Друга крайність – занадто детальна сегментація, під яку підходять лише десятки клієнтів. Це так само не принесе бажаного результату.

Кроки по створенню сегментації клієнтів

  1. Визначте цілі і завдання компанії.
  2. Зберіть дані про поведінку клієнтів і їх атрибути. Виявіть проблеми, які необхідно вирішити. Зверніться до відділів продажів, маркетингу і підтримки, а також встановіть основні керівні принципи.
  3. Використайте зібрану базу даних і розділіть її відповідно до описаних вище критеріїв. Аналізуйте і сегментує лідів відповідно до пріоритетів компанії.
  4. Придумайте стратегію для кожного сегмента. У кожної категорій лідів є свої потреби, тому створіть відповідні плани і релевантний контент.
  5. Перевірте ефективність своїх методів. Оцініть якість продукту і результатів, а також зростання сегментів.

Як отримати дані для сегментації клієнтів?

Сегментація клієнтів вимагає наявності повної інформації про них. Частину даних можна отримати з профільник сторінок на сайті, наприклад, стать, вік або місце проживання. Спростити збір даних може CRM (система управління взаємовідносинами з клієнтом), яка буде автоматично формувати картки клієнтів і збирати інформацію про взаємодію з компанією.

Основні методи отримання інформації:

  • Спілкування з покупцями безпосередньо або за допомогою телефонних дзвінків;
  • Опитувальники;
  • Аналітика готової інформації з сегментації користувачів;
  • Фокус-групи.

Інтернет-маркетолог, працюючи з емейл розсилками, може провести тести, розділивши аудиторію на певні сегменти. Виходячи з цієї інформації, можна приступити до подальшого сегментації клієнтів і складання під кожну групу індивідуальної пропозиції.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо. При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів. Профілювання клієнтів особливо необхідне: при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково; при ребрендингу існуючого продукту або послуги; коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234