icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Як скласти портрет клієнта?

Портрет клієнта – це збірний образ покупця, який сегментируется за різними ознаками: демографічними, віковим, географічним, поведінковим тощо.

При побудові ефективного бізнесу важливо мати чітке уявлення про потенційних і існуючих споживачів.

Профілювання клієнтів особливо необхідне:

  • при запуску нового продукту, оскільки бренд завжди будується точково;
  • при ребрендингу існуючого продукту або послуги;
  • коли потрібно сегментувати аудиторію, скласти опис цільової аудиторії. Неможливо створити бренд і продукцію абсолютно для всіх;
  • при створенні стратегії просування і розвитку бренду та товару.

Переваги портрета клієнта для бізнесу

  • Створення профілю клієнта допомагає проводити більш ефективні маркетингові кампанії, які, в свою чергу, збільшують прибуток. Також це допомагає скоротити витрати, адресуючи рекламу більш вузькому і релевантному колу людей.
  • Портрет клієнта дозволяє визначити основні канали просування продукту (де присутній замовник).
  • Образ покупця змушує зосередитися на пріоритетах клієнтів, а не на власних. Це визначає стратегію компанії.
  • Допомагає створювати цільовий контент. Припустимо, ви дієтолог і щотижня розсилаєте своїм клієнтам інформаційний бюлетень, який містить рекомендації з харчування. Якщо профіль клієнта показує, що основна аудиторія – молоді відвідувачі спортзалу у віці від 20 до 30 років, ви можете адаптувати свій контент таким чином, щоб він відповідав їх способу життя і перевагам. Наприклад, в наступній розсилці вказати рецепт низькокалорійної піци або бургера.
  • Знання профілю клієнта дозволяє коригувати PR кампанії. Це може допомогти в питаннях загальної впізнаваності бренду і залучити нових клієнтів в воронку продажів, яких ви інакше могли б упустити.
  • Чим краще ви знаєте свого ідеального покупця, тим краще зможете пристосувати свою пропозицію, щоб задовольнити його потреби. Наявність портрета цільового клієнта дозволить забезпечити якісне обслуговування і скоротити відтік клієнтів.

Яка інформація потрібна для портрета споживача?

Незалежно від того, який продукт або послугу ви пропонуєте, ваші ідеальні клієнти будуть відрізнятися. Наприклад:

  • Всі ваші клієнти можуть бути одного віку, але проживати в різних географічних регіонах.
  • Мати схожі фінансові можливості, але віддавати перевагу різній продукції.
  • Деякі з клієнтів дивляться мережеве телебачення, а інші з більшою ймовірністю побачать рекламу в соціальних мережах тощо.

Отже, ви пропонуєте один продукт, який може сподобатися покупцям з різними інтересами.

Створення декількох профілів споживачів дозволяє сегментувати клієнтів на основі цих відмінностей. Існує безліч різних характеристик, які можна використовувати для сегментації груп клієнтів, серед яких:

  • Демографічні: вік, місто або регіон проживання, стать, сімейний стан, етнічна приналежність та ін.
  • Соціально-економічні: дохід, рівень освіти, рід занять, район проживання або членство в асоціаціях.
  • Ставлення до бренду / використання продукту: зацікавленість в товарі, історія покупок або рівень лояльності до бренду.
  • Психографія: спосіб життя, хобі, інтереси, життєві цілі тощо.
  • Географія: місце розташування, в якому живуть і працюють споживачі (країна, місто, район та ін.).
  • Поведінкові чинники: місце здійснення покупки, шлях клієнта, тип пристрою, історія покупок тощо.

Варто зазначити, що профіль клієнта для компанії B2C буде відрізнятися від профілю компанії B2B, яка сфокусована на організаціях, а не фізичних особах. Портрет цільового споживача в B2B визначається за допомогою фірмографії, де враховуються:

  • Галузь
  • Розмір компанії
  • Дохід
  • Розташування
  • Темпи зростання тощо.

Де взяти інформацію про клієнта?

Якщо ви хочете поглянути на свою клієнтську базу з різних сторін, є кілька способів як зробити це швидко і просто.

1. Використовуйте системи аналітики

Перше, з чого найпростіше почати – з безкоштовних статистичних даних, які є, наприклад, в Google Analytics.

Виходячи з даних, які зібрані в цьому інструменті, можна побачити загальні відомості про потенційних клієнтів і їх поведінку. Наприклад, стать і вік, мову, країну і місто, браузер, ОС, пристрої, інтереси та інше. Це хороший фундамент для початку сегментації. Там же можна визначити, наприклад, у яких людей вищий коефіцієнт конверсії.

У розділі «Джерела» – «Пошукова система» – «Запити» ви можете побачити кількість показів і кліків за різними ключовими словами, які люди використовують для переходу на ваш сайт. Вони також допомагають побачити типи проблем / рішень, які шукають користувачі.

Ще один спосіб – використання даних з CRM системи, яка забезпечує збір і зберігання інформації про клієнтів. Програмне забезпечення дає миттєвий доступ до особистих даних будь-якого клієнта, а також хронологію його дій. У свою чергу налагоджені автоматизовані процеси дозволяють проводити сегментацію за різними критеріями і значно спрощують роботу маркетологів та інших фахівців.

Додатковий варіант – аналітика соціальних мереж на кшталт Facebook Audience Insights. Використовуйте всі доступні засоби, які не вимагають витрат і зусиль для отримання.

2. Отримайте зворотний зв’язок від своїх клієнтів

Для створення максимально точного профілю клієнта, вам необхідно постійно опитувати свою аудиторію, щоб отримувати відгуки про товар, сервіс, а також сприйняття компанії. Опитування можна проводити як за допомогою платних сервісів за типом Checkbox або Survata, так і з безкоштовними, використовуючи Google Форми.

Іноді залучити клієнтів до участі досить складно, тому бажано пропонувати додаткові стимули – наприклад, знижку на наступну покупку, нарахування балів на карту лояльності тощо. Переконайтеся, що опитування просте та коротке. Клієнти не захочуть брати участь, якщо це займе дуже багато часу і зусиль.

Аналізуйте відгуки і проводьте опитування регулярно. Наприклад, раз в квартал, щоб бути в курсі звичок, уподобань та інтересів клієнтів. Також це важливо, коли запускається нова продукція або послуга, змінюються умови придбання тощо. Зворотній зв’язок дає розуміння про те, що спрацювало, а що ні, а також про області, які можна і потрібно поліпшити.

3. Постійно оновлюйте профілі клієнтів

Послідовність – ключ до успіху. Як тільки ви зберете всю необхідну інформацію, зафіксуйте висновки в базі даних за допомогою зручного для читання шаблону.

Наявність розділів демографії, поведінки, психографії буде хорошим початком. Таким чином, коли буде потрібно внести будь-які оновлення, файли буде легко знайти, а розділи оновити.

4. Проаналізуйте конкурентів

Залежно від того, чим ви займаєтеся, відгуки клієнтів в конкуруючої компанії можуть мати користь. Коли ви побачите, де конкурент не досяг мети, зможете відкоригувати свою роботу і заповнити цю прогалину. Ви потенційно зможете виявити сліпі плями в своїх стратегіях або навіть знайти нові сегменти бізнесу, які раніше не розглядалися.

5. Розберіться в своїх продуктах, послугах та способах їх використання

Мабуть, першим і найбільш важливим кроком у створенні точного профілю клієнта є повне розуміння ваших власних продуктів, послуг та бізнес-місії. Потрібно знати, ким ви хочете бачити свого клієнта, яку цінність для них може мати ваша продукція або послуга і як це співвідноситься з існуючими реаліями.

Те, як ви позиціонуєте свою продукцію впливає на тип людей, які вирішують їх використовувати. Ваші бізнес-пропозиції повинні змінюватися в міру того, як з часом змінюються тенденції і звички покупців, а разом з тим їх потреби.

Ваш покупець буде розвиватися разом з вашим бізнесом. Думайте про це як про дитину, яка росте і змінюється. Працюючи зі своїми клієнтами, ви почнете бачити тенденції та закономірності, яких спочатку могли не помічати.

Профілювання клієнтів – це ключовий інструмент для точного розуміння аудиторії, того, що вона шукає, що для неї важливо і як з нею краще взаємодіяти.

Чим більше ви знаєте про своїх клієнтів, тим більше шансів персоналізувати пропозиції і спілкування. Це, безсумнівно, підвищить шанси на їх конверсію, особливо з огляду на статистику, коли 86% покупців з більшою ймовірністю роблять покупку у компанії, що пропонує індивідуальний підхід.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке конкурентна перевага компанії?

Конкурентна перевага – це те, що дає продуктам або послугам компанії перевагу для покупців і вигідно відрізняє від інших конкурентів. По суті це одна з найважливіших цілей будь-якого бізнесу, оскільки сприяє підвищенню цін, збільшенню числа лідів і лояльності до бренду.  Конкурентну перевагу прийнято ділити на штучну і природну. До природних переваг належать: вартість, терміни, досвід […]

Закриті та відкриті питання в продажах

Уміння задавати питання – одна з найважливіших навичок в продажах. Просто неможливо побудувати взаєморозуміння або адекватно продати свій продукт або послугу, не розуміючи чого хоче клієнт. Аналіз потреб вимагає питань, і це стосується як особистих зустрічей, так і холодних телефонних дзвінків. У цьому записі розглянемо два види питань в продажах: закриті та відкриті. Закриті питання […]

Що таке автоворонка продажів і як її створити?

Автоматизована воронка продажів – це система, яка направляє клієнтів в процесі покупки без вашої участі за допомогою автоматичних повідомлень. Тобто це супровід клієнта на шляху від знайомства з вашим продуктом до його придбання. Чим детальніше опрацьована послідовність кроків, тим більше лідів конвертується в операції. Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами: яка продуктова лінійка […]

Як збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів за допомогою CRM-системи?

CRM-система – це технологія для управління взаємовідносинами вашої компанії з потенційними і існуючими клієнтами, а також всередині команди. Мета проста: поліпшити ділові відносини для розвитку бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси і підвищити прибутковість. CRM для підвищення продажів Відповідно до звітів компанії Salesforce, CRM збільшує продажі до 29%, підвищує […]

Види та способи сегментації бази клієнтів

Сегментація клієнтів – це метод, за допомогою якого фахівці компанії поділяють покупців на різні групи на основі загальних характеристик, наприклад, демографічних даних або поведінки. Диференціюючи клієнтську базу, компанії можуть більш ефективно просувати і продавати свої товари і послуги, а також забезпечувати персоналізований купівельний досвід. Крім того, це дає можливість краще зрозуміти потреби і бажання своїх […]

Активне слухання в продажах: особливість і види

Активне слухання – це техніка спілкування, яка допомагає поліпшити взаєморозуміння між людьми, що ведуть діалог. Замість того, щоб пасивно сприймати інформацію, активний слухач звертає пильну увагу на те, що говорить співрозмовник і як він це робить (вибір слів, тон голосу, мова рухів тощо). Дослідження проведене в індустрії фінансових послуг показало, що 80% часу в ході […]

Що таке клієнтський досвід?

Клієнтський досвід (customer experience, CX) – це відображення того, як бізнес взаємодіє зі своїми покупцями на всіх етапах угоди: від маркетингу до післяпродажного обслуговування. Тобто це сума всіх взаємодій клієнта з вашим брендом. Сучасний ринок складається з десятків або навіть сотень конкуруючих компаній, які пропонують продукти зі схожими цінами, характеристиками і якістю. Саме тому покупець […]

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це процес пошуку людей, які потенційно можуть бути зацікавлені у ваших послугах, а також встановлення з ними контакту для подальшого спілкування та конверсії. Відповідно, лід – це людина, яка висловив зацікавленість в покупці того, що пропонує ваш бізнес. Іншими словами, це потенційний клієнт. Лідогенерація важлива для бізнесу B2B та B2C з багатьох причин, […]

Що таке кваліфікація клієнтів і для чого вона потрібна?

Кваліфікація ліда – це процес прогнозування ймовірності того, що потенційний покупець укладе угоду і стане клієнтом. Тобто це оцінка купівельного потенціалу ліда. Якщо бізнес інвестує рівну кількість ресурсів у всіх потенційних клієнтів без їх попередньої оцінки, витрачаються час і гроші на лідів, які зменшують ймовірність здійснять покупку. Відповідно, кваліфіковані ліди мають більш високу рентабельність інвестицій […]

1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 118
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Ви навчитеся
          Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
          Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
          Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
          Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
          Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
          Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
          Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
          Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
          Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Розвивайся
              + 234