icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Які бувають техніки продажів?

Оскільки технології не стоять на місці, разом з ними активно змінюються ринок, компанії та поведінка споживачів. Це змушує переглядати процеси продажів, адаптувати їх під нові реалії та пропонувати свіжі рішення. У зв’язку з цим виникає незліченна кількість новаторських методологій, але виникає питання: які з них дійсно працюють та пройшли випробування часом?

У цій статті буде розглянуто 5 базових технік продажів: SPIN, SNAP, Sandler, Челлендж-продажі та клієнтоорієнтовані.

Які ще бувають техніки продажів?

  • MEDDIC
  • NEAT Selling
  • Gap Selling
  • консультативні
  • концептуальні тощо.

Що таке СПІН-продажі та як їх проводити?

SPIN (Situation, Problem, Implication, Need-Payoff) – це абревіатура 4 різних типів питань в продажах: ситуаційних, проблемних, наслідкових, спонукальних. Вони призначені для того, щоб зацікавити потенційного клієнта та підштовхнути його ближче до купівлі.

Родоначальником цієї методології був Ніл Рекхем, який представив її в своїй книзі 1988 року «SPIN Selling».

Структура SPIN продажів:

1. Ситуаційні запитання

Закладають основу циклу продажів. На цьому етапі мета полягає в тому, щоб зрозуміти потенційного клієнта, а також перевірити, чи здатне ваша пропозиція задовольнити його потреби.

Чим більше зусиль буде докладено для визначення значущих і важливих питань, тим ймовірніше буде позитивний результат для ліда та компанії.

Приклад: Яке обладнання ви зараз використовуєте? Воно куплено або орендовано? Скільки людей ним користуються?

2. Проблемні запитання

Допомагають потенційному клієнту побачити проблему, яка потребує вирішення, і виявити інші труднощі та вразливі місця, які часто не беруться до уваги. Ці больові точки в подальшому будуть використані компанією для формування пропозиції.

Приклад: Чи задоволені ви своїм нинішнім обладнанням? Наскільки воно надійне? Який відсоток виробничого браку у обладнання? Який масштаб втрати сировини у разі виникнення виробничого браку?

3. Наслідкові запитання

Використовуються для з’ясування проблем, труднощів і джерел незадоволеності клієнта. Коли потенційний покупець відповідає на питання, він сам отримує усвідомлення того, що проблема більш серйозна та важлива, ніж здавалося спочатку.

Приклад: Скільки в місяць Ви витрачаєте на ремонт обладнання? Як часто з’являється необхідність в технічному обслуговуванні і які збитки виникають через простій?

4. Спонукальні запитання

Виявляють основні потреби і дозволяють дізнатися про переваги, які вони хочуть для себе отримати. Цей блок зосереджує увагу клієнта на рішенні, а не проблемі.

Приклад: Як ви думаєте, чи допоможе вам більш швидке та просте у використанні обладнання? Скорочення часу простою обладнання дозволило б Вам заробляти більше?

Замість загальних питань, можна задати також більш конкретні, виходячи з наявних даних. Наприклад: «Та 1000 доларів на місяць, яку Ви витрачаєте на технічне обслуговування обладнання, принесе користь, якщо перенаправити її на створення контенту та реклами у Facebook? Скільки нових клієнтів це може залучити?».

Завдяки цьому клієнт побачить свої явні потреби, а продавець зможе сформулювати конкретне вигідну пропозицію.

Що зробить процес продажів ефективним?

  • Заздалегідь ознайомтеся з компанією, її продукцією, внутрішньою структурою та іншою базовою інформацією. Уникайте банальних питань на кшталт «скільки співробітників у вашій компанії?», на які в більшості випадків можна знайти відповідь у вільному доступі.
  • Постарайтеся передбачити будь-які заперечення, які можуть виникнути в ході діалогу. Дізнайтеся що призводило до розчарувань раніше, вивчіть больові точки.
  • Переконайте потенційних клієнтів, що ви дбаєте про їхні інтереси. Надайте їм інформацію, якою вони поділяться зі своїми колегами та зацікавленими сторонами для оцінки вашого бізнесу.

Секрет успіху в тому, щоб допомогти покупцеві самому визначити вигоду. Послідовні запитання допоможуть потенційному покупцеві розглянути цінність продукту та побачити як він зможе допомогти бізнесу.

Кому підходять СПІН продажі?

Метод СПІН ідеальний для «довгих продажів» в b2b сегменті, а також в продажах дорогих складних товарів, в яких є велика конкуренція та спостерігається перенасичення ринку.

Що таке SNAP продажі та як їх проводити?

Техніка продажів SNAP була розроблена Джил Конрат в її бестселері «Продажі по протоколу SNAP: прискорення продажів і розширення бізнесу з сьогоднішніми змученими клієнтами». Це методологія, мета якої довести продавців до рівня потенційного покупця.

SNAP – це абревіатура, яка включає в себе чотири директиви для продавців:

  • Keep it Simple – не ускладнюйте, зберігайте простоту
  • Be iNvaluable – будьте безцінними
  • Always Align – завжди відповідайте
  • Raise Priorities – підвищуйте пріоритетність продукту

Принципи SNAP продажів

1. Зберігайте простоту

Покупці уникають всього, що занадто складне для розуміння і сприйняття. Вони обирають бізнес, який привертає увагу короткою інформацією та ясністю. Ніякої «води», спілкування має бути по суті.

2. Будьте безцінними

Сучасні покупці тонуть у великій кількості інформації. По суті завдання продавців зробити так, щоб клієнт з декількох можливих варіантів вибрав саме ваш. У зв’язку з цим торговельні представники повинні стати унікальними експертами, продемонструвати цінність товару або послуги та виділитися серед конкурентів.

3. Відповідайте цілям і потребам клієнта

Переконайтеся, що ваші цілі продажів відповідають основним переконанням клієнтів. Якщо продукт або послуга і їх переконання збігаються, продаж має сенс. Адаптуйтеся до потреб, проблем і цілей потенційного споживача.

4. Підвищуйте пріоритетність продукту

Дізнайтеся про пріоритети свого клієнта та говоріть про те, як ваш продукт або послуга допоможуть їм у досягненні цілей. Наприклад, якщо для них важливо знизити витрати – просувайте економічність товару або послуги протягом усього процесу продажів.

Кому підходять?

SNAP дозволяє працювати швидко, точно і ефективно тим компаніям, які продають на переповнених ринках і проводять транзакційні B2B угоди.

Що таке Sandler продажі та як їх проводити?

Методика Sandler, що була розроблена у 1967 році Девідом Сендлером, орієнтована на те, щоб торгові представники виступали в ролі консультантів, а не наполегливих продавців.

Ця техніка продажів концентрується на тому, щоб ставити правильні питання в процесі, замість того, щоб нав’язувати продукт тому, кому він не потрібен. Продавці дають відчути, що ініціатор всього, що відбувається, – клієнт, і контроль належить йому.

Підхід Сендлера до продажу унікальний тим, що ставить на перше місце взаємну довіру між продавцями та потенційними покупцями.

Етапи Sandler продажів

Процес продажів Сендлера складається з трьох загальних етапів: побудови відносин, кваліфікації та закриття продажу.

Більш детально їх можна розділити на 7 стадій:

1. Встановлення зв’язку та взаєморозуміння

Важливо, щоб перше враження про менеджера було позитивним. У перспективі це буде сприяти відкритому та довірливому спілкуванню.

2. Попередня угода

На цьому етапі відбувається визначення ролей і очікувань. Тут важливо встановити основні правила і створити комфортне середовище для ведення бізнесу.

3. Біль

Тепер, коли є взаєморозуміння, прийшов час виявити проблеми, з якими стикається потенційний клієнт. Ця частина розмови допоможе визначити больові точки і причини, за якими ваш продукт або послуга можуть допомогти покупцеві.

4. Бюджет

Зазвичай даний етап настає ближче до кінця угоди, але не в цій техніці продажів. Якщо потенційний клієнт не може дозволити собі продукт, немає сенсу гаяти час на його продаж.

Тут важливо дізнатися чи може покупець інвестувати час, гроші та інші ресурси для вирішення проблеми. Залежно від того, скільки він готовий витратити, торговий представник розробить індивідуальну пропозицію.

5. Рішення

Дізнайтеся подробиці про те, як потенційний клієнт хоче, щоб пройшов процес купівлі. Обговоріть всі деталі та вимоги.

6. Реалізація

Торговий представник повинен переконатися, що кожен, хто приймає рішення, задоволений запропонованими умовами. Після отримання схвалення, можна приступати до підписання договору.

7. Післяпродаж

На цьому етапі формується лояльність, компанія ділиться корисною інформацією та надає індивідуальні пропозиції, а також отримує можливість перепродати товар або послугу чи продати інші супутні продукти, які можуть принести користь клієнту.

Кому підходить?

Компаніям, для яких якість угод важливіша за кількість.

Що таке Challenge-продажі та як їх проводити?

Термін «Challenger sales» був придуманий у 2011 році, коли Метью Діксон і Брент Адамсон опублікували однойменну книгу.

Одна з основних технік продажів – Challenger заснована на ідеї, що торгові представники компанії можуть навчити клієнтів чомусь новому та відкрити очі на їх роботу під іншим кутом. Продавці вступають в діалог з покупцями, спонукаючи їх відмовитися від існуючого підходу та вибрати інноваційне рішення, яке пропонує ваш бізнес.

На думку авторів, торгових представників можна розділити на 1 з 5 профілів: трудяга, будівельник відносин, вовк-одинак, вирішувач проблем і чемпіон.

При цьому саме чемпіони приносять левову частку виручки, допомагають розвиватися бізнесу і продають на 40% ефективніше, ніж всі інші категорії співробітників. Глобальне завдання компанії – виростити чемпіонів.

Принцип Challenge-продажів

Для ефективної роботи відділу продажів важливі три дії: інформувати, персоналізувати та контролювати.

1. Інформувати

Щоб спілкування з представником компанії для клієнта було цінним, розповідайте не тільки про продукт або послугу, яка продається. Діліться інформацією, яка може бути корисною та цікавою: останніми новинками в сфері бізнесу, новими результатами досліджень, думками експертів тощо. Це допоможе підвищити лояльність потенційного покупця.

2. Персоналізувати

В процесі укладання угоди менеджерам доводиться комунікувати з різними людьми, які займають різні позиції в організаційній структурі компанії. Кожен з них потребує індивідуального підходу, щоб комерційна пропозиція була максимально переконливою.

3. Контролювати

Враховуйте цілі, мотиви і потреби кожної людини, яка приймає рішення або здатна на нього вплинути. Не зайвим буде укладення попередніх домовленостей.

Кому підходить?

Дана методика застосовується в сфері B2B продажів. Підходить для роботи з новими категоріями продуктів, в яких покупці слабо орієнтуються і не завжди здатні розпізнати проблему, яку він може вирішити.

Що таке клієнтоорієнтовані продажі та як їх проводити?

Метод клієнтоорієнтованих продажів (Customer Centric Selling) був розроблений Майклом Босворт і описаний в його однойменній книзі.

Це бізнес-стратегія, яка ставить клієнта на перше місце, забезпечуючи йому позитивний досвід і будуючи довгострокові відносини.

Клієнтоорієнтовані продажі тримаються на наступних принципах:

  • Розмовляти ситуативно замість того, щоб робити презентацію

Загальні та універсальні презентації мало кому цікаві. Продавці повинні адаптуватися під клієнта та ситуацію і спілкуватися з урахуванням індивідуальних потреб і досвіду потенційного покупця.

  • Задавати актуальні питання замість того, щоб нав’язувати свою думку

Емпатія – це основна концепція клієнтоорієнтованих продажів. Гарвардське дослідження 2011 року виявило, що 82% продавців ефективні та укладають більшу кількість угод завдяки щирій цікавості та проникливості.

Потенційні покупці налаштовані до діалогу, коли бачать що їх слухають і піклуються про їхні інтереси, а також пропонують рішення, що задовольняють індивідуальні потреби.

  • Крім налагодження відносин, продавець повинен зосередитися на вирішенні проблем клієнта

Ключ до продажів за технікою Customer Centric – зрозуміти, що пріоритет не в продажі, а в рішенні. Сенс всього процесу –визначити конкретний біль клієнта та запропонувати відповідне рішення.

  • Продавці повинні орієнтуватися на осіб, які приймають рішення, а не на користувачів

Саме вони дивляться на угоду з позиції вигоди для компанії і знають критерії прийняття рішення.

  • Щоб викликати інтерес, продавці повинні просувати не продукт, а те, як він використовується

Ви продаєте не стільки товар або послугу, скільки рішення. Ваш пріоритет повинен полягати в тому, щоб показати, як він може допомогти бізнесу.

  • Прагнути більше продавати, а не бути самим зайнятим

Краще докласти зусиль до пошуку рішень для меншого числа індивідуальних клієнтів, які в підсумку призведуть до угоди, ніж розпорошуватися та віддати перевагу кільком, але неефективно.

  • Цикл продажів повинен відповідати графіку покупця, а не продавця

Дайте клієнтові достатню кількість часу для прийняття рішення. Не квапте, і не прагніть підлаштувати його під свій графік.

Кому підходять?

Компаніям на ринках з високою конкуренцією.

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Що таке програма лояльності?

Лояльність клієнта – це готовність і бажання споживача неодноразово купувати продукт або користуватися послугами однієї компанії. Відповідно, одне з важливих завдань бізнесу – стимулювати повторні покупки і спонукати існуючих клієнтів вибирати вашу компанію, а не конкурентів. Дослідження лояльності клієнтів показало, що більшість компаній втрачають від 45% до 50% своїх клієнтів кожні 5 років. При цьому […]

Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

Цільова аудиторія (ЦА) – це група споживачів, яка може бути зацікавлена в продукті або послугах компанії. У людей, що відносяться до ЦА, завжди є спільні риси. Це можуть бути стать, вік, рід діяльності, хобі, місце розташування, соціально-економічний статус, рівень освіти або щось інше. Завдяки сегментації клієнтів, заснованій на цих даних, компанії можуть створювати переконливі маркетингові […]

Структура відділу продажів

Організація відділу продажів має важливе значення, тому що безпосередньо впливає на кількість здійснюваних угод і дохід, який отримує компанія. Наївно вважати, що достатньо найняти менеджерів, торгових представників і бізнес почне рости автоматично. Багато що залежить від того, як влаштовані процеси. Дослідження Harvard Business Review  2015 року показує, що 50% високоефективних і прибуткових компаній мають добре […]

Що таке життєвий цикл товару?

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) – це проміжок часу, протягом якого продукт виходить на ринок до моменту його зняття з полиць. Ця концепція використовується компаніями та їх фахівцями в стратегічному плануванні, а також для прийняття рішень про доцільність збільшення бюджету реклами, зниження цін, виходу на нові ринки, зміни дизайну упаковки, для оцінки ресурсів розробки, інвестицій та […]

Що таке клієнтська база?

Клієнтська база – це впорядкований список даних, в якому містяться відомості про клієнтів, які раніше здійснювали угоди або проявляли інтерес до компанії, їх товарів чи послуг. Розмір і якість клієнтської бази безпосередньо впливає на прибуток, що отримує організація. Переваги ведення бази клієнтів Збереження даних. Вся інформація про клієнтів знаходиться в єдиному ресурсі. Це дозволяє оптимізувати […]

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія або ж VoIP (Voice over Internet Protocol) використовує Інтернет-протокол (IP) або інші цифрові протоколи для передачі голосового зв’язку через Інтернет. Тобто IP-телефонія – це коли клієнти дзвонять на ваші номери, сигнали проходять через віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) та перенаправляються в ваш офіс через Інтернет. За оцінками іноземної компанії Telzio, перехід на IP-телефонію в […]

Що таке активні продажі?

Активні продажі – це спосіб комунікації з потенційними клієнтами, при якому ініціатива діалогу належить продавцю, а не покупцю. Мета менеджера: знайти клієнта, інформувати його про продукт або послугу, переконати в необхідності його купити. Такий тип продажів особливо ефективний для нових продуктів, про які потенційні покупці можуть не знати. Приклад інструментів і методів активних продажів: Телемаркетинг […]

Як вимірювати ефективність менеджерів з продажів?

Метрики ефективності продажів – це показники, які допомагають оцінити результативність роботи менеджерів, наявних систем і стратегій продажів компанії. Для кожного бізнесу вони різні, все залежить від сфери діяльності, сегменту, положення на ринку тощо. У одних увагу може бути сфокусовано на збільшенні прибутку, у інших – на підвищенні продажів нового продукту та ін. Все залежить від […]

Що таке СПІН-продажі?

У 1970-ті роках Ніл Рекхем – нині відомий дослідник продажів і проблем маркетингу, лектор і автор книг, поставив собі за мету відповісти на головне питання будь-якого відділу продажів: що відрізняє кращих продавців від їх менш успішних колег? Дванадцять років потому Рекхем і його команда отримали відповідь, завдяки чому і з’явився метод СПІН-продажів. Він провів дослідження […]

Канали продажів: види та їх особливості

Для будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності і положення на ринку, важливо мати постійний потік клієнтів для стабільного заробітку. Джерела залучення покупців можуть бути різними, але мета у всіх єдина. Канал продажів – це спосіб, за допомогою якого організація торгівлі виходить на ринок для продажу своєї продукції або послуги кінцевим споживачам. Канали продажів B2B та […]

1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234