icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Жива стрічка в Бітрікс24

Жива стрічка в Бітрікс24 допомагає обговорювати робочі питання, проводити голосування, узгоджувати документи.

Для того, щоб опублікувати повідомлення в Живій стрічці, натисніть на вкладку «Повідомлення», введіть тему, напишіть текст і оберіть отримувачів.

За допомогою додаткових опцій до повідомлення можна прикріпити посилання, малюнок, відео, файл або вставити тег.

Якщо ви вибрали «відправити всім співробітникам», то повідомлення побачать всі, хто зареєстрований на порталі. Також можна обирати окремих користувачів, групу або отримувачів за e-mail адресою.

За допомогою живої стрічки ви можете створити:

  • Завдання
  • Подію
  • Опитування

Після чого співробітники зможуть проголосувати за якийсь з варіантів відповідей або написати коментар.

Користувачам доступне редагування або видалення створених ними повідомлень. Для цього достатньо натиснути на пункт «ще» внизу повідомлення і обрати необхідну дію.

За допомогою кнопки «Ще» вгорі Живої стрічки можна вислати файл, відправити подяку співробітнику, написати важливе повідомлення або запустити бізнес-процес.

Чим важливе повідомлення відрізняється від звичайного? Після його написання, можна встановити дату, до якої воно буде відображатися на кольоровому фоні, привертаючи тим самим увагу. Також ви зможете відстежувати, хто зі співробітників ознайомився з інформацією.

Крім цього, важливе повідомлення буде видно справа в Живій стрічці.

Налаштування живої стрічки

Кожен користувач порталу може налаштувати стрічку новин для себе.  

Для цього натисніть на шестірню в верхньому кутку Живої стрічки.

Розумне стеження дозволяє спостерігати за всіма змінами в Живій стрічці. Якщо вас згадали в коментарі, дане повідомлення підніметься вгору. Користувачі можуть обрати опцію “не стежити” і такі записи перестануть бути пріоритетними.

Експертний режим не відображає в Живій стрічці завдання, а показує тільки сповіщення і повідомлення. 

Повідомлення з Живої стрічки можна додавати в обране, а потім знаходити їх за допомогою фільтрів.

Для того, щоб відсортувати всі обрані повідомлення, необхідно натиснути на фільтр і вибрати вкладку «обране».

Бітрікс24
Довідник продажів
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Контакт-центр: Instagram Direct

З’явилася можливість підключення Instagram Direct до відкритих ліній Бітрікс24. Тепер підключити інтеграцію можуть власники Instagram-акаунтів, у яких від 1 000 до 100 000 підписників.  Як і в інших відкритих лініях, в Direct є можливість відправляти повідомлення, зображення та посилання. Вся історія листування з клієнтом зберігається в його картці. Також є можливість сформувати посилання на оплату […]

Теги:
Direct Instagram
Бітрікс24 Документи

Бітрікс24 розширює можливості спільної роботи і спрощує роботу з документами. У розділі «Документи» ви можете створювати, редагувати документи, а також налаштовувати спільний доступ до них. Працювати з документами можна в будь-якому комерційному тарифі, налаштування прав доступу можливе з тарифами Команда і Компанія. Бітрікс24 Документи. Початок роботи Для початку роботи з документами, перейдіть до відповідного розділу. […]

Фільтри в CRM Бітрікс24

При роботі з великим обсягом інформації виникає необхідність використовувати фільтри, щоб зробити вибірку даних. Увійдіть у вкладку CRM – Угоди, клікніть на строку пошуку. У вікні, що з’явилося, задайте параметри фільтра. Якщо значення полів у фільтрі не встановлені, то будуть показані всі елементи. Якщо вказати у фільтрі значення конкретного поля, відобразяться дані з ним. Наприклад, […]

Теги:
Сегментация Фильтры
Відмінності хмарної і коробкової версії Бітрікс24

Хмарний Бітрікс24 Хмарний сервіс може бути оптимальним для компаній з кількістю співробітників до 100 чоловік. Якщо вам потрібні якісь специфічні налаштування або інтеграція з іншими системами, то ви завжди можете здійснити перехід на коробкову версію Бітрікс24. Коробкова версія Бітрікс24 Бувають випадки, в яких необхідно використовувати коробкову версію Бітрікс24, наприклад, коли потрібен доступ до вихідного коду […]

Теги:
Коробка Битрикс24 Сравнения облака и коробки
Загальні налаштування порталу Бітрікс24

Щоб робота в Бітрікс24 була максимально комфортною, внесіть коригування в загальні налаштування порталу. Для цього перейдіть в розділ «Налаштування» в блоці зліва. В даному меню є можливість вказати назву компанії і прикріпити логотип, який буде відображатися на порталі. Додайте e-mail адміністратора – пошту, з якої буде здійснюватися відправка листів за замовчуванням. Вкажіть формат дати і […]

Теги:
Налаштування Общие настройки
Коллтрекінг в Бітрікс24

Коллтрекінг – це інструмент для відстежування дзвінків з кожного джерела. За його допомогою можна побачити шлях клієнта за прив’язаним номером телефону до рекламної кампанії або джерела. Існує два види коллтрекінга: Статичний. Дозволяє закріпити власний номер телефону для кожного рекламного джерела. Наприклад, до реклами на сайті – один, а на банері – інший. Це надає можливість […]

Теги:
Коллтрекинг
Списки виключень в Бітрікс24

Бувають випадки, коли на робочий телефон або пошту надходять розсилки або звернення особистого характеру. Для тих, у кого на підставі дзвінків і листів формуються ліди, важливо мати змогу вилючати такі комунікації з CRM-системи. Це можна зробити завдяки функції «список виключень», яка дозволяє зберігати тільки актуальні дані. Щоб сформувати список виключень з номерів телефонів або email […]

Теги:
Список исключений
Сплата за SIP-конектор в Бітрікс24

SIP-конектор – це програмний модуль Бітрікс24, за допомогою якого здійснюються вихідні дзвінки і переадресація на вашу АТС. При створенні порталу нараховується 60 тестових хвилин для налаштування і перевірки телефонії. Для подальшої роботи вихідного зв’язку необхідно оплатити SIP-конектор (вартість складає 199 грн/міс.). Купити ліцензію на SIP-конектор можна на 1-3-6-12 міс. Він купується на весь Бітрікс24, тобто […]

Теги:
SIP-конектор Телефонія
Звіти за завданнями в Бітрікс24

Звітність – дуже важливий елемент для моінторингу ефективності співробітників і аналізу виконаної роботи. Для того, щоб переглянути звіти за завданнями, необхідно перейти в розділ Завдання – Звіти. Зайнятість за проєктами Даний звіт відображає зайнятість і активність співробітників за проєктами. Можна відфільтрувати завдання за проєктом, співробітником або періодом. Завдання на місяць Звіт містить перелік завдань, які […]

Теги:
Отчет по задачам Отчеты
Призначити адміністратора в Бітрікс24

Адміністратор – це користувач, якому доступні всі функції порталу і їх налаштування. Залежно від обраного вами тарифу, кількість адміністраторів на порталі може відрізнятися. Безкоштовний – 1; Старт+ – 1; Завдання+ – 2; CRM+ – 5; Команда – 5; Компанія – необмежено. Якщо є необхідність призначити іншого адміністратора, достатньо перейти в картку співробітника або відфільтрувати всіх […]

Теги:
Администратор Назначить администратора
1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234