icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Бітрікс24.Берлін – оновлення для вашого Бітрікс24

З'явився цілий ряд крутих оновлень, на які ви давно чекали вы давно: CRM.Оплата в Контакт-центрі, створення інтернет-магазину за 2 хвилини, нова робота з проєктами, спільний редактор документів у Бітрікс24.

18 травня відбулася презентація оновленого Бітрікс24. Розповімо про нові інструменти релізу «Бітрікс24.Берлін», які допоможуть вашій компанії в розвитку.

Вивчайте, тестируйте, оцінюйте!

Бітрікс24.Документи

Редагуйте разом, обговорюйте, діліться

Тепер для роботи з документами не потрібні сторонні додатки. У Бітрікс24 з’явилася функція онлайн-редактора, яка дозволяє:

  • вести спільну роботу з документами, таблицями, презентаціями онлайн
  • редагувати файли з колегами в задачах, чатах, стрічці новин та під час відеодзвінка
  • бачити зміни в реальному часі та синхронізувати їх
  • надавати багатокористувацький доступ і ділитися зовнішніми посиланнями з людьми, яких немає в Бітрікс24

Документ оновлюється автоматично і з’являється в однойменному розділі у вас і у співробітників, які брали участь в його форматуванні. Бітрікс підтримує всі базові формати документів: docx, xlsx, pptx, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, pdf, txt, rtf, html, epub, csv. 

Для запуску інструменту необхідно звернутися в підтримку Бітрікс24.

Проекти 2.0

Якісний результат за мінімальний час

Розділ «Проекти» тепер відображається у вигляді списку. У режимі реального часу можна бачити по яким з них ведуться комунікації, які прострочені і потребують додаткової уваги та допомоги. Все це фільтрується в 1 клік. 

Кожен проект можна відкрити в слайдері, внести коментарі, редагування, змінювати терміни та інше. Керівник проекту може вибрати індивідуальну методику роботи: список, канбан або діаграму Ганта для зручності команди. 

CRM.Оплата

Підключається за 1 день

Бітрікс першим в світі зробив оплату складовою частиною CRM. Весь ланцюжок оплати стає автоматизованої. Інтегрування програмної каси Checkbox з компанією відбувається на рівні API. На території України можна скористатися платіжними системами UaPay, LiqPay та PayPal.

Функція доступна в Контакт-центрі, в новому інструменті CRM + Інтернет-магазин.

Відеодзвінки

Комунікації в онлайн

Відеодзвінки та відеоконференції стали невід’ємною частиною кожного бізнесу. Вони допомагають скоротити дистанцію між роботодавцем, співробітниками і клієнтами. В оновленій версії Бітрікс24 в одному зідзвоні може прийняти участь до 48 осіб. Завдяки технології Simulcast, навіть на найбільш завантажених і слабких інтернет-каналах не виникне проблем зі зв’язком.

Крім того, тепер всі дзвінки дублюються на мобільний додаток. Ви не пропустите жодного виклику, навіть якщо перебуваєте не за комп’ютером.

Смарт-процеси

Новий рівень автоматизації бізнесу

Смарт-процес – це новий тип елемента в CRM, який можна налаштувати індивідуально без знання коду.

Тепер, щоб створити нові сутності, стадії і канбан, напрямки та тунелі продажів не потрібно залучати програмістів. Ви можете створити власні сценарії роботи на основі шаблону або з чистого аркуша, прив’язати різні процеси бізнесу до сутностей, налаштувати автоматизацію процесів і полегшити роботу співробітників. Звільніть їх час для вирішення дійсно важливих завдань.

Ви зможете автоматизувати роботу з елементами смарт-процесу за допомогою роботів і тригерів аналогічно запуску роботів і тригерів в угодах або лідах.

Це універсальний інструмент, який підійде як малому, так і великому бізнесу.

Що ще нового в оновленій версії Бітрікс24?

  • Календар в режимі реального часу. Синхронізація календаря з Android.
  • Оновлення Бітрікс24.Пошти. Робота в реальному часі, можливість створення завдання з письма, інтеграція з CRM.
  • 1C: бек-офісу 2.0 став центром усіх 5 інтеграції Бітрікс24 з програмою 1С.
  • Новий єдиний каталог товарів.
  • Аналітичні звіти по дзвінках, які допомагають оцінити ефективність всієї телефонії та роботу окремих менеджерів.
  • 90 нових дизайнерських шаблонів Лендінгів для різних сфер бізнесу.

Дізнайтеся про всі новинки в презентації нового Бітрікс24.Берлін! А якщо у вас до сих пір немає Бітрікс24, спробуйте демо-версію – це безкоштовно!

І ще одна крута новина: ціни не змінилися, незважаючи на велику кількість оновлень.
Встигніть скористатися: Пакеты Бітрікс24.

Битрикс24.Берлин Цены
Цены на Битрикс24, для выбора тарифа переходите сюда https://www.businessinside.com.ua/price-bitrix24
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Ми знаємо, де ви втрачаєте гроші! Як правильно працювати з відмовами?
Сьогодні я хотів би поговорити про те, як правильно працювати з відмовами. Відмови в бізнесі бувають на двох рівнях. Перший — це весь трафік, який не перетворюється на ліди через рекламні активності. Ви сплачуєте за цільового споживача, він приходить на ваш сайт або паблік в соцмережі, але йде, так і не конвертуючись в лід.
Теги:
Навчання
Клієнт готовий або ввічливо відмовляє?
Постійно стикаюся з тим, що навіть досвідчені продавці плутають готовність купити і ввічливу відмову потенційного клієнта. Вам доводилося чути: дякую, я подумаю; добре, надішліть мені інформацію, коли ми будемо готові, дамо знати і інші фрази, які на перший погляд сигналізують про готовність купити. Особливо надихає, коли людина говорить: мені все сподобалося, чудовий продукт; дякую, будемо думати; якщо будемо купувати, то у вас або щось в цьому ж роді.
Теги:
Продажі
Як знайти крутого продавця?
Продажі — ключовий вид діяльності будь-якого бізнесу, навіть якщо відповідальність за збут лежить на дистриб'юторах. Що б ви не робили яким би гарним не був продукт, хтось повинен його продати.
Теги:
Відділ продажів
Дмитро Моцьо. Розуміння своєї цільової аудиторії
Сегодня поговорим о важном аспекте для бизнеса — понимании своей целевой аудитории. Очень многие утверждают, что они знают свою ЦА. Но на самом деле их представление строится на предыдущей коммуникации и знании нынешних клиентов. Не всегда это те клиенты, о которых мечтает компания.
Теги:
Навчання
Про довгострокові продажі і побудову відносин в бізнесі
Всі ми розуміємо, що продажі — це стосунки. Багато хто вже засвоїв, що довгостроково люди об'єднуються навколо цінностей. Згадайте людей з життя або клієнтів, які йдуть поряд з вами, незалежно від ваших помилок або збільшення цін на продукти або послуги.
Теги:
Продажі
Натхнення від роботи чи натхнення для роботи?
Всі ми знаємо, що робота повинна надихати. Багато хто розповідає, що не може щось зробити через те, що немає натхнення. На мій погляд ми часто плутаємо, що головне: курка або яйце.
Теги:
Навчання
Як IP-телефонія допомагає в відділі продажів?
Технології рухаються вперед і вже немає сенсу ставити питання – чи потрібно переходити на віртуальну АТС? Потрібно тільки вирішити, як і коли це краще зробити.
Теги:
Інтеграції
4 інструменти Бітрікс24 для прийняття вірних рішень
У Бітрікс24 є арсенал інструментів, які допомагають власникам бізнесу бачити глибше процеси компанії, і на основі цього приймати вірні рішення.
Теги:
Продажі
Нуждается ли ваша компания в CRM-системе?
Независимо от того, как мы воспринимаем новые тенденции, рано или поздно нам придется успевать за рынком. Поэтому давайте разберемся, по каким признакам жизни компании можно судить о необходимости внедрения CRM.
Теги:
Навчання
Бізнес-процеси для якісної обробки лідів і управління операціями.
На основі переданих в CRM даних про ліди ви можете отримати автоматичну оцінку якості ліда, рівень готовності до угоди або його платоспроможність.
Теги:
Навчання
1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234