icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Як допомагають чат-боти в лідогенераціі і продажах?

Попит на цифрові послуги постійно зростає. Клієнти все частіше взаємодіють з компаніями в неробочий час і розраховують на швидке задоволення своїх потреб і вирішення проблем.

Тут в гру вступають чат-боти. Вони використовуються для автоматизації спілкування між компаніями і їх клієнтами, і за даними Forbes збільшують продажі в середньому на 67%.

Чат-бот – це віртуальний помічник, програмне забезпечення зі штучним інтелектом (ШІ), яке імітує діалог з користувачем через месенджери, веб-сайти, мобільні додатки або інші платформи. Чат-боти здатні інтерпретувати і обробляти фрази або слова із запиту користувача та миттєво надавати заздалегідь задані відповіді.

За прогнозами Gartner, у 2021 році близько 50% підприємств будуть витрачати на чат-ботів більше, ніж на розробку мобільних додатків.

Чат-боти можуть виглядати і використовуватися по-різному:

  • Як спливаюче вікно. Дотримуючись інструкцій, можна знайти відповіді на найбільш поширені питання або зв’язатися з менеджером.
  • У вигляді іконки про нове повідомлення. Як тільки користувач натискає на кнопку, відкривається вітальний лист, який пропонує різні способи взаємодії з брендом.
  • У вигляді зворотного зв’язку (наприклад, для залишення відгуків) тощо.

Переваги використання чат-ботів

  • Чат-боти доступні 24/7 і дозволяють потенційним клієнтам отримувати моментальні відповіді в будь-який час доби.
  • Спрощують взаємодію з клієнтами, оскільки розташовуються в месенджерах і на сайтах, де люди звикли проводити більшу частину свого часу в мережі.
  • Забезпечують налагоджену клієнтську підтримку. Вирішують прості завдання, що вимагають швидкої відповіді, даючи представникам компанії можливість обробляти більш складні запити клієнтів.
  • Чат-боти дозволяють скоротити витрати, наймаючи менше людей в колл-центри. Juniper Research  стверджує, що економія від використання чат-ботів в банківській сфері оцінювалася в 209 мільйонів доларів у 2019 році і досягне 7,3 мільярда доларів в світі до 2023 року.
  • Дають більш глибоке розуміння клієнтів. Чат-боти надають бізнесу докладну і корисну інформацію про найпроблемніші моменти клієнтів, допомагаючи компанії покращувати свої продукти і послуги.
  • Залучення нових клієнтів. Наприклад, бот-платформа Facebook Messenger, є одними з найбільш популярних додатків. Постійна активність користувачів в соцмережі допомагає компаніям знаходити нових клієнтів, які в іншому випадку не захотіли б звертатися до компанії (по електронній пошті або по телефону).
  • Надання користувачам актуальної інформації тощо.

Чат-боти для лідогенерації

Для початку нагадаємо що таке лідогенерація. Лідогенерація – це процес виявлення і залучення потенційних клієнтів, а також перетворення їх в покупців.

Лідогенерація реалізується за допомогою маркетингових кампаній, заповнення форм, розсилок, блогу тощо. Це допомагає вибудовувати взаємини, формувати цільові пропозиції і вести клієнтів по воронці продажів до здійснення угоди.

Як можуть допомогти чат-боти в процесі лідогенерації?

Підтримка і поліпшення якості обслуговування клієнтів

Сьогоднішні клієнти схильні до обміну миттєвими повідомленнями, як в особистому спілкуванні, так і в комунікаціях з компаніями. Ця тенденція підтверджується недавнім опитуванням, проведеним Twilio. У ньому зазначено, що 9 з 10 клієнтів віддають перевагу листуванню з представниками бізнесу, а не телефонним дзвінкам або особистим зустрічам. Чат-бот допомагає встановити діалог, відповісти на базові питання і робить це в будь-який час дня та ночі.

Допомога в розумінні аудиторії

Завдяки чат-ботам вдається краще зрозуміти купівельні переваги і інтереси цільової аудиторії. Залежно від ходу діалогу, можна зібрати інформацію про симпатії і антипатії споживачів. Чат-боти здатні проводити опитування, отримувати зворотний зв’язок. У свою чергу це дає клієнтам відчути свою значимість і впливає на залученість.

Заміна лід-форм

Найчастіше клієнти не люблять заповнення форм, вважаючи їх нудними і трудомісткими, але за допомогою чат-ботів це перетворюється в інтерактивний діалог, в ході якого можна отримати демографічні дані, електронну адресу, номер телефону та ін. Пізніше компанії можуть використовувати їх для маркетингових кампаній і налаштування ефективної реклами.

Поліпшення продажів

Є багато причин, через які клієнти можуть відмовитися від покупки, будь то громіздкий процес оформлення замовлення, незручний інтерфейс тощо. Чат-боти можуть виявитися ефективними, допомагаючи брендам скоротити відтік клієнтів і зробити їх шлях до покупки більш простим і зрозумілим.

Наприклад, за допомогою чат-ботів можна запропонувати додаткову інформацію про продукти, послуги, знижки або доставку, що розвіє сумніви і спростить кроки клієнта.

Чат-бот в CRM

Одним з ефективних і дієвих інструментів для реалізації і використання чат-ботів служать CRM-системи. У чому їх переваги?

  1. Автоматизація процесу. Наприклад, багато компаній в сфері послуг (манікюрні салони, салони краси, барбершопи тощо) використовують чат-боти для того, щоб клієнти могли прямо в них бронювати для себе зручну дату, час і майстра без зайвого контакту з менеджерами. При цьому всі дані автоматично завантажуються в систему, без допомоги співробітників.
  2. Розробка ефективних маркетингових стратегій. Завдяки чат-боту фахівці компанії можуть бачити своїх постійних клієнтів, їх купівельні звички і, відштовхуючись від них, робити унікальні пропозиції, які змусять повертатися і здійснювати угоди частіше.
  3. Швидка обробка даних і пошук. Чат-бот в CRM дозволяє даними, зібраними в ході діалогу, автоматично потрапляти в систему. Вони записують всю необхідну інформацію про клієнта і організовують їх відповідно до потреб компанії для подальшого сегментування.
  4. Виставлення рахунків. Чат-бот може створювати і відправляти рахунки клієнтам. По суті, ви можете створити повний комунікаційний потік з того моменту, як потенційний клієнт зв’яжеться з вами, до тих пір, поки він не купить продукт.

Як здійснюється настройка чат-бота в CRM-системі?

Наприклад, в Bitrix24 алгоритм буде наступним. Для інтеграції чат-бота з CRM-системою необхідно зайти до розділу порталу «Маркетплейс». Там вибрати одне з доступних рішень. Ось деякі з них:

На сторінці кожного є докладна інформація про те, як вони працюють, описано покрокове керівництво установки і налаштування, схема використання конструкторів та інше. Розробити чат-бота можна як самостійно, так і замовити послугу у компаній-партнерів.

Додавати або видаляти чат-ботів на порталі можуть користувачі з правами адміністратора Бітрікс24.

Щоб видалити чат-бот з порталу необхідно перейти в розділ Всі додатки – Встановлені, вибрати чат-бота і натиснути кнопку «Видалити».

Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Ми знаємо, де ви втрачаєте гроші! Як правильно працювати з відмовами?
Сьогодні я хотів би поговорити про те, як правильно працювати з відмовами. Відмови в бізнесі бувають на двох рівнях. Перший — це весь трафік, який не перетворюється на ліди через рекламні активності. Ви сплачуєте за цільового споживача, він приходить на ваш сайт або паблік в соцмережі, але йде, так і не конвертуючись в лід.
Теги:
Навчання
Клієнт готовий або ввічливо відмовляє?
Постійно стикаюся з тим, що навіть досвідчені продавці плутають готовність купити і ввічливу відмову потенційного клієнта. Вам доводилося чути: дякую, я подумаю; добре, надішліть мені інформацію, коли ми будемо готові, дамо знати і інші фрази, які на перший погляд сигналізують про готовність купити. Особливо надихає, коли людина говорить: мені все сподобалося, чудовий продукт; дякую, будемо думати; якщо будемо купувати, то у вас або щось в цьому ж роді.
Теги:
Продажі
Як знайти крутого продавця?
Продажі — ключовий вид діяльності будь-якого бізнесу, навіть якщо відповідальність за збут лежить на дистриб'юторах. Що б ви не робили яким би гарним не був продукт, хтось повинен його продати.
Теги:
Відділ продажів
Дмитро Моцьо. Розуміння своєї цільової аудиторії
Сегодня поговорим о важном аспекте для бизнеса — понимании своей целевой аудитории. Очень многие утверждают, что они знают свою ЦА. Но на самом деле их представление строится на предыдущей коммуникации и знании нынешних клиентов. Не всегда это те клиенты, о которых мечтает компания.
Теги:
Навчання
Про довгострокові продажі і побудову відносин в бізнесі
Всі ми розуміємо, що продажі — це стосунки. Багато хто вже засвоїв, що довгостроково люди об'єднуються навколо цінностей. Згадайте людей з життя або клієнтів, які йдуть поряд з вами, незалежно від ваших помилок або збільшення цін на продукти або послуги.
Теги:
Продажі
Натхнення від роботи чи натхнення для роботи?
Всі ми знаємо, що робота повинна надихати. Багато хто розповідає, що не може щось зробити через те, що немає натхнення. На мій погляд ми часто плутаємо, що головне: курка або яйце.
Теги:
Навчання
Як IP-телефонія допомагає в відділі продажів?
Технології рухаються вперед і вже немає сенсу ставити питання – чи потрібно переходити на віртуальну АТС? Потрібно тільки вирішити, як і коли це краще зробити.
Теги:
Інтеграції
4 інструменти Бітрікс24 для прийняття вірних рішень
У Бітрікс24 є арсенал інструментів, які допомагають власникам бізнесу бачити глибше процеси компанії, і на основі цього приймати вірні рішення.
Теги:
Продажі
Нуждается ли ваша компания в CRM-системе?
Независимо от того, как мы воспринимаем новые тенденции, рано или поздно нам придется успевать за рынком. Поэтому давайте разберемся, по каким признакам жизни компании можно судить о необходимости внедрения CRM.
Теги:
Навчання
Бізнес-процеси для якісної обробки лідів і управління операціями.
На основі переданих в CRM даних про ліди ви можете отримати автоматичну оцінку якості ліда, рівень готовності до угоди або його платоспроможність.
Теги:
Навчання
1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234