icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

Бізнес-процеси та автоматизація для аутстаффінговой компанії Профі

Про компанію
Аутстафінгова корпорація Профі
Сьогодні у штаті чотирьох компаній-засновників Корпорації «Профі»: «Укрпрофігруп», «Профі Велдінг», «Профіпавер», «Профі Інжиніринг» – понад 350 висококваліфікованих працівників: зварювальників, слюсарів-складальників, операторів верстатів з ЧПУ, малярів металевих виробів, складальників меблів.
proficorp.com.ua
Які завдання потрібно було вирішити?
1
Підрахунок вартості залучення кандидатів
2
Розуміння, скільки витрачено ресурсів на пошук конкретного співробітника
3
Контроль ефективності джерел залучення
4
Розуміння ефективності роботи кожного менеджера
5
Прогнозування: скільки потрібно заявок і часу на обробку для залучення 1 співробітника
Завдання проєкту
  1. Автоматизація рутинних процесів
  2. Зведення роботи з клієнтами в єдину систему
  3. Вирішити проблему розділу бази онлайн та офлайн клієнтів
  4. Спрощення комунікації менеджерів з клієнтами
  5. Новий зручний метод залучення клієнтів на онлайн та офлайн заходи
Інструменти:
  • Роботи Бітрікс24
  • Бізнес-процеси Бітрікс24
  • Інтеграція з телефонією Бінотел
  • Впровадження CRM Бітрікс24
  • CRM-маркетинг
  • CRM-форми
  • Навчання Бітрікс24
Термін:
1,5 месяца
Команда проєкту
Деніс Гатаулін
Бізнес-аналітик, project-manager CRM-проектов
Iвасько Роман
Специалист подразделения Customer Success
Скочилов Роман
Фахівець з впровадження CRM
Як вирішували
  1. Зведення роботи з клієнтами в єдину систему та автоматизація
    • Створили велику кількість полів для характеристики кандидата.
    • Ці поля активно беруть участь в процесі сегментації і підборі персоналу.
    • Наприклад, в них вказується рівень кваліфікації, дані про знання мови, досвід роботи за кордоном, специфічні навички за професіями, дані про сімейний статус і персональні дані членів сім'ї.
  2. Рішення з аналізу та прогнозування
    • Створено бізнес-процес, який підсумовує години і дні, витрачені на обробку кандидатів з моменту приходу заявки до укладення угоди, вважає різницю по датах, фіксує дані по окремим менеджерам і виводить підсумки в звіт.
    • Бізнес-процес дає розуміння, скільки в середньому клієнт проходить за термінами, на кожному етапі.
  3. Звільнення менеджерів від рутинних завдань
    • Створені автоматичні завдання з крайніми термінами: наприклад, система інформує відповідального фахівця, що найнятий працівник повернувся в Україну і його необхідно переводити на інший етап співробітництва.
    • Для кожного напряму кандидатів налаштоване велику кількість причин відмов. Залежно від встановленої причини відмови - кандидат переміщається системою в відповідний напрям (наприклад, в резерв).
    • Були налаштовані завдання по контролю, вийшов людина на роботу. Якщо підтверджується статус виходу на роботу, система відправляє автоматичні завдання на фахівців кадрового відділу по оформленню документів та іншої обов'язкової роботі, пов'язаної з оформленням і адаптацією нового співробітника.
  4. Визначення ефективності джерел залучення кандидатів
    • Налаштована наскрізна аналітика: в CRM інтегровані рекламні джерела: Facebook Ads, Google Ads, пов'язані рекламні кабінети, і налаштована передача даних по витратах і переходів.
    • На сайт підключений Онлайн-чат, з системою інтегрований сервіс Sendpulse для розсилок.
  5. Автоматизація сервісного напрямку
    • Запропоновано налаштувати і інтегрувати автоматичного чат-бота, за допомогою якого входять заявки направляються системою відповідального фахівця, по кожному з 4 напрямків.
  6. Звітність
    • Налаштовані звіти, які допомагають в роботі керівників відділу продажів.
    • Звіт по кожному менеджеру: показує кількість призначених співбесід, відсоток приходу на співбесіди, відсоток успішних угод по найму персоналу. Тобто поетапна конверсія по кожному менеджеру (скільки менеджер провів співбесід за конкретний період і які).
    • Звіт за процентним співвідношенням, на які спеціальності найбільше приходить кандидатів на співбесіди.
    • Звіт за джерелами - з яких джерел приходять кандидати і яка по ним конверсія.
    • Звіт за часом обробки ліда (скільки всього часу проходить від надходження заявки до обробки) також цей звіт пов'язаний з процесом оформлення співробітника, в результаті РОП може відстежити кількість витраченого часу обробки: з першого до останнього етапу.
Працюєте в сфері аутстаффінгу HR або управління персоналом?
Безкоштовна консультація
В результаті
Розроблена модель продажів
Фахівці HR-відділу отримують заявки із лід-форм, що розміщені на сайті та в соціальних мережах. Вхідні та вихідні дзвінки на незнайомі номери також створюють ліди. Співробітники проводять первинні інтерв’ю та рухають кандидатів воронкою лідів. Кожна зі стадій лідів має свою логіку сповіщень про затримку в обробці ліда - спочатку сповіщується сам фахівець, потім керівник відділу, а вже потім, якщо не було вжито жодних заходів, сповіщення відправляється керівникові компанії. Коли фахівець завершує роботу з лідом, він конвертує цей лід в контакт та в угоду у відповідному напрямку: чи це пошук персоналу для України, чи для інших країн. Далі фахівець проводить додаткові співбесіди, збирає документи та заповнює необхідну інформацію в картці угоди.
Автоматизація
Система автоматично нагадує про потрібні дії, формує завдання. В кінці роботи з угодою, система автоматично записує термін знаходження цього кандидата на етапі лідів та тривалість його проведення воронкою у відповідні поля. Далі ця інформація виводиться у звіт.
Бізнес-процеси
Спочатку перевіряється яка обрана спеціальність. Потім перевіряється чи заповнені всі поля по цій спеціальності - перевіряєтсья кожне поле окремо, якщо вони не заповнені - призначаємо змінну, що відповідає за це поле. Якщо якісь поля залишилися незаповненими ставиться завдання на відповідального: «Заповнити всі поля в розділі СПЕЦІАЛЬНІСТЬ по КОНТАКТ». В опис додається список незаповнених полів. Реалізовано для всіх затверджених спеціальностей - у кожній свій набір полів. Реалізований бізнес процес розрахунку часу обробки кандидата. На певних етапах лідів та угод система автоматично записує дату переходу на ці етапи. В кінці обробки угоди, бізнес-процес розраховує загальну тривалість етапу Лід та загальний період знаходження угоди в воронці в днях.
Навчання
Всі співробітники пройшли навчання з правил роботи з порталом Бітрікс24 і з CRM системою. Штатний фахівець навчений основам адміністрування Бітрікс24 і здатен проводити додаткові налаштування і зміни самостійно. Питання, які виникають, завжди можна задати фазівцям в рамках супроводу проєкта.
Налаштування довідників
Створення полів Налаштування карток сутностей CRM Налаштування воронки Лідів Налаштування воронок Угод Налаштування Автоматизації Налаштування звітності
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
01
10
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234