icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

Побудова відділу продажів і впровадження Бітрікс24 для міжнародної мережі жіночих фітнес-клубів FitCurves

FitCurves — всесвітня мережа жіночих фітнес-клубів
FitCurves — всесвітня мережа жіночих фітнес-клубів
Це найефективніше комплексне рішення проблеми зайвої ваги! Програма FitCurves включає в себе три компоненти — тренування, програма харчування і супровід фітнес-експертів.
fitcurves.org
11 років
на ринку України
20 000 000 доларів
вкладено в дослідження
4 рекорди
в книзі рекордів Гіннеса
Завдання проєкту
  1. Побудова відділу продажів з функцією call-center з нуля під ключ
  2. Впровадження єдиної платформи для управління взаєминами з клієнтами на основі CRM Бітрікс24
  3. Подальший супровід проєкту
Інструменти:
  • Опис бізнес-процесів
  • Мовні скрипти
  • Найм і адаптація менеджерів
  • Створення корпоративної книги продажів
  • Внутрішні регламентуючі документи
  • Маркетинг
  • Інструменти управління ефективністю
  • Налаштування Бітрікс24
  • Навчання Бітрікс24
Термін:
4 місяці
Команда проєкту
Дмитро Моцьо
Бізнес-консультант
Сергій Зеленський
Head of CRM, Бізнес-аналітик
Менеджер з розвитку бізнесу клієнта
Менеджер проєкту
Як вирішували
  1. РОЗРОБИЛИ КОНЦЕПЦІЮ ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ З ФУНКЦІЄЮ CALL-CENTER
    • Описали організаційну структуру компанії
    • Розробили схему продажів Абонементів
    • Розробили схему продажів Лідів
    • Розробили схему продажів Франшиз
    • Розробили схему передачі звернень в клуби
    • Розробили схему обробки скарг
    • Створили Корпоративну Книгу компанії
    • Розробили мовні скрипти
    • Визначили особливості налаштування телефонії
  2. ОПРАЦЮВАЛИ ПРИНЦИПИ РОБОТИ З КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗОЮ
    • Джерела залучення нових клієнтів
    • Способи комунікації
    • Схему ведення клієнта від початку до звершення
    • Схему супроводу сервісних звернень клієнтів
  3. НАЙНЯЛИ І АДАПТУВАЛИ СПІВРОБІТНИКІВ
    • Описали карти діяльності для керівника, адміністратора і менеджерів Відділу Продажів
    • Розробили систему мотивації співробітників Відділу Продажів
    • Розробили систему звітності співробітників Відділу Продажів
    • Розробили план адаптації співробітників Відділу Продажів
    • Здійснили підбір співробітників
  4. ЗІБРАЛИ НЕОБХІДНІ ДАНІ І СКЛАЛИ Т.З.
    • Описали перелік інформації, яку необідно отримати від клієнта і відповідні поля
    • Описали сегментацію клієнтів виходячи з їх інтересів
    • Сформували стандарт роботи в CRM
    • Сформували правила ведення завдань в Бітрікс24
    • Склали ТЗ на впровадження необхідних стандартів в CRM
  5. СТВОРИЛИ БАЗОВІ НАЛАШТУВАННЯ CRM
    • Створили портал
    • Додали користувачів
    • Створили структуру компанії
    • Налаштували довідники CRM
    • Створили додаткові поля в об'єктах CRM для сегментації клієнтської бази і отримання правильної аналітики
  6. НАЛАШТУВАЛИ CRM ЗГІДНО Т.З.
    • Налаштували 5 воронок продажів
    • Налаштували автоматичні нагадування в CRM
    • Налаштували роботів для автоматизації
    • Налаштували бзнес-процеси
    • Провели інтеграцію з смс-сервісом
    • Првоели інтеграцію з телефонією
    • Провели інтеграцію з Email
    • Створили права доступу і ролі співробітників
    • Налаштували звіти
    • Навчили співробітників роботі з CRM
Працюєте в сфері велнесу і краси і хочете упорядкувати продажі?
Безкоштовна консультація
В результаті
РОЗРОБЛЕНА START-UP МОДЕЛЬ
Після спільно проведеного брифа були розроблені і впроваджені в роботу схеми продажів в різних напрямах, описані можливі сценарії взаємодії з клієнтом і бізнес-процеси під кожен з цих сценаріїв. Складений перелік всіх можливих джерел залучення нових клієнтів. Складений річний план з розвитку відділу продажів.
РОЗРОБЛЕНА МАТРИЦЯ МЕТРИК І ПЛАНИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЛЯ КОЖНОЇ ПОСАДИ
Розроблений пакет внутрішніх регламентуючих докуентів для контролю і управління ефективністю співробітників - метрики з усього того, що необхідно вимірювати для ефективного управління бізнесом. Фахівці відділу продажів заповнюють регулярні звіти за конкретні періоди, що дозволяє здійснювати оперативний контроль. Плани ефективності для кожної посади дають співробітникам чітке розуміння цілей і шляхів підвищення своєї кваліфікації.
НАЙНЯТІ І АДАПТОВАНІ СПІВРОБІТНИКИ ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ
Два менеджери відділу продажів пройшли етапи відбору і адаптації і працюють в відділі продажів. Після поглибленого вивчення продукту компанії і роботи в CRM-системі Бітрікс24 вони проводять якісні консультації клієнтів і продають послуги компанії. Керівник відділу продажів вирощений з внутрішнього співробітника і навчений основним правилам управління ефективністю відділа продажів.
ЗАПУЩЕНИЙ В РОБОТУ ВІДДІЛ ПРОДАЖІВ З ФУНКЦІЄЮ CALL-CENTER
На базі внутрішніх ресурсів компанії створений і запущений єдиний Відділ Продажів компанії з функціями Call-Center. Менеджери добре розбираютсья в Продукті і Послугах компанії, навчені технології продажів і скриптам. Заявки в Бітрікс24 потрапляють з різних джерел і різних міст, обробляються менеджерами і передаються для подальшого супроводу клубами.
КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ
Підключення месенджерів, імейлів і телефонії дозволило об'єднати всі комунікації з клієнтами в одному місці. Заявки потрапляють з усіх регіонів України. Вхідні дзвінки від нових клієнтів розподіляються між співробітниками автоматично. Додаткові повідомлення і листи від клієнтів відразу підтягуються до картки угоди. Жодне нове звернення не губиться і не забувається.
ВОРОНКИ ПРОДАЖІВ
Описані тригери чітко дозволяють менеджерам кваліфікувати Ліди у відповідні напрями воронок. Налаштовані воронки продажів з основними етапами роботи з клієнтами (як з новими, так і з існуючими) дозволяють легко орієнтуватися в поточній ситуації по продажах і фокусуватися на тих клієнтах, з якими потрібно працювати саме в даний момент. При цьому менеджери завжди бачать перелік запланованих справ на день, що дозволяє ефективно планувати свій час.
БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ
Процес обробки клієнтських звернень поділений на кілька напрямів. Менеджери ведуть угоди по кількох воронках відповідно до узгодженого бізнес-процесу. Налаштована логіка бізнес-процесів дозволяє автоматизувати більшу частину рутинних завдань.
АНАЛІТИКА
Гнучко налаштована система звітності дозволяє в будь-який момент часу отримувати правильну аналітику з ефективності роботи відділу продажів, взаємодії з клубами, рекламних кампаній і активностей в певних регіонах.
СПОВІЩЕННЯ
Бітрікс24 нагадує менеджерам про заплановані і протерміновані справи як по існуючій клієнтській базі, так і по новим зверненням від клієнтів. Співробітникам клубів, які відповідають за подальший супровід клієнта, відправляються сповіщення з інформацією про клієнта і його потреби.
СПОВІЩЕННЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ
Залежно від напряму і статусу Угоди, при спрацьовуванні певних тригерів, Бітрікс24 автоматично відправляє клієнтам смс або листи з необхідною інформацією, потрібні презентації.
ПОВТОРНІ ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТІВ
Дзвінки, листи і повідомлення від існуючих клієнтів потрапляють на відповідальних менеджерів, які вже мають налагоджену комунікацію з ними (згідно з бізнес-процесами компанії).
ІСТОРІЯ СПІВРОБІТНИЦТВА
Менеджери бачать всю історію спілкування з клієнтами в картці клієнта в Бітрікс24, можуть телефонувати, відправляти смс-нагадування і інформаційні повідомлення, а також писати листи одним кліком просто з CRM, планувати справи на майбутнє, що спрощує процес повторних продажів.
ПРАВА ДОСТУПУ
Права доступу до Контактів, Компаній, Угод, налаштовані згідно узгоджених процесів: доступ є тільки у того, хто зараз веде угоду, а автоматична зміна відповідальних при переведенні Угоди по воронці дозволяє уникнути збоїв в комунікації і чітко бачити, на чиєму боці зараз знаходиться м'яч.
ЗВ'ЯЗОК МІЖ ВІДДІЛАМИ
Співробітники відділу продажів, фінансового відділу і представники кожного клубу працюють над угодами спільно, знаходячися при цьому в різних містах. Інструменти для внутрішніх комунікацій дозволяють оперативно обмінюватися інформацією, не гублячися серед різних месенджерів і акаунтів. А співробітники головного офісу отримали таск-менеджер і чудовий інструмент для ведення проєктів, які допомагають тримати руку на пульсі і не упускати жодної, навіть найдрібнішої деталі.
НАВЧАННЯ
Всі співробітники пройшли навчання з правил роботи на порталі Бітрікс24 і з CRM системою. Штатний співробітник компанії навчений зачадам адміністрування Бітрікс24 і здатний проводити подальші налаштування і зміни самостійно. Питання, які виникають, завжди можна поставити технічним фахівцям в рамках супроводу проєкту.
Відгук
Фахівці Business Inside дуже уважно поставилися до нашого проєкту. Вислухавши всі запроси, оперативно запропонували варіанти рішення, намалювали бізнес-процеси, які змогли автоматизувати 50% роботи менеджерів і, що найголовніше, - все це налаштували. Бітрікс24 зміг об'єднати всіх співробітників з різних міст в єдиній системі, а автоматична постановка завань і смс-сповіщення заощадили менеджерам час. Можна не турбуватися про те, що менеджер забуде надіслати клієнту інформацію або забуде передати клієнта на клуб. До того ж можна легко отримати зворотний зв'язок про подальшу долю клієнта.
КВП FitCurves
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Дмитрий Моцьо
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
01
13
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234