icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

Впровадження Бітрікс24 для b2b підрозділу компанії Kreptech

Про компанію
KrepTech - торгова група, яка представляє підприємтсва Київського і Дніпровського регіонів, пропонуючих на ринок широкий асортимент сучасних високоякісних кріпильних елементів.
Кріплення“Креп Тех” відповідає якості європейського рівня і використовується як для дрібного побутового ремонту, так і практично в усіх галузях будівельництва і промисловості.
kreptech.com
17 років
На ринку
Якість
Європейського рівня
Поставки
По всіх регіонах України
Завдання проєкту
  1. Впроваження єдиної платформи для управління взаєминами з клієнтами на основі CRM Бітрікс24;
  2. Систематизація процесу продажів;
  3. Підвищення якості сервісу обслуговування через контроль дотримання регламентів і стандартів;
  4. Підвищення ефективності Відідлу продажів за раунок більш прозорого процесу управління угодами.
Інструменти:
  • Опис бізнес-процесів
  • Налаштування Бітрікс24
  • Навчання Бітрікс24
Термін:
2 місяці
Команда проєкту
Менеджер з розвитку бізнесу клієнтів
Бізнес-аналітик
Менеджер з розвитку бізнесу клієнтів
Як вирішували
  1. Разом склали бриф
    • Визначили структуру компанії
    • Модель продажів
    • Схему основних процесів компанії
    • Способи інтеграції з зовнішніми системами
    • Особливості налаштування телефонії
    • Інші особливості бізнесу
  2. Опрацювали основу для роботи з клієнтською базою
    • Варіанти сегментації клієнтської бази
    • Джерела залучення нових клієнтів
    • Засоби коммунікації
    • Схему ведення замовлення клієнта від початку до завершення
  3. Описали портрет клієнта, воронки, сегментів
    • Описали воронки продажів
    • Описали сегменти клієнтів і необхідні для збору дані по кожному з типів
    • Сформували перелік метрик по роботі менеджерів
    • Розробили типи звітів
  4. Зібрали необхідні дані і описали ТЗ
    • Описали стандарти роботи співробітників відділу продажів
    • Створили регламенти за термінами і якісними показниками обробки звернень клієнтів
    • Сформували стандарт роботи в CRM
    • Склали ТЗ на провадження необхідних стандартів в CRM
  5. Створили базові налаштування CRM
    • Створили портал
    • Додали користувачів
    • Створили структуру компанії
    • Налаштували довідники CRM
    • Створили додаткові поля в об'єктах CRM для сегментації клієнтської бази і отримання правильної аналітики
  6. Налаштували CRM згідно з ТЗ
    • Налаштували воронки продажів
    • Налаштували автоматичні нагадування в CRM
    • Налаштували роботів для автоматизації
    • Інтеграція з Email
    • Створили права доступу і ролі співробітників
    • Налаштували звіти
    • Навчили співробітників роботі з CRM
Працюєте у сфері торгівлі і хочете упорядкувати продажі?
Безкоштовна консультація
В результаті
Вхідні дзвінки
Вхідні дзвінки від нових клієнтів автоматично розподіляються між співробітниками відділу продажів відповідно тому, на номери якого з регіонів (Київ або Дніпро) телефонує клієнт. Ліди з вхідних дзвінків створюються автоматично. Жодне зі звернень не губиться і не забувається.
Воронки продажів
Налаштовані воронки продажів дозволяють легко орієнтуватися в поточній ситуації в продажах і фокусуватися на тих клієнтах, з якими потрібно працювати саме в даний момент.
Бізнес-процеси
Менеджери ведуть угоди по кількох воронках згідно з затвердженим бізнес-процесом: спочатку воронка для нових клієнітів, потім для повторних продажів.
Сповіщення
Бітрікс24 нагадує менеджерам про заплановані і протерміновані справи.
Дзвінки
Дзвінки від існуючих клієнтів потрапляють у відділ супроводу (відповідно до бізнес-процесів компанії)
Історія повідомлень
Менеджери бачать всю історію спілкування з клієнтами в картці клієнта в Бітрікс24, можуть телефонувати і писали листи одним кліком просто з CRM, планувати справи на майбутнє.
Права доступу
Права доступу до Контактів, Компаній, Угод, налаштовані відповідно до узгоджених процесів: доступ є тільки у того, хто зараз веде угоду.
Навчання
Штатний співробітник компанії навчений засадам адміністрування Бітрікс24 і здатен проводити подальші налаштування і зміни самоістійно.
Клієнт про роботу над проєктом
Команда Business inside дуже оперативно і професійно розробила нестандартний, сучасний і, в той же час, зрозумілий масовій аудиторії дизайн для бренду. Особлива подяка за окремі системи управління редакційним контентом і рекламними матеріалами.
Команда KrepTech
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
01
12
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234