icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

Впровадження Бітрікс24 для торгівельної компанії в сфері краси здоров'я Style Pro

Про компанію
Style Pro — професійна торгівельна компанія. Є офіційним дистриб'ютором найкращих світових брендів косметики і інструментів для салонів краси в Україні
idHair, Niophlex (Данія, Швеція), Envy Professional (Великобританія), 3ME Maestri (Італця), KС Professional (Фінляндія), Screen Professional (Італія). Успішно розвивається на основі глибокої експертизи і знань, керуючись своєю місією: «Ми робимо людей гарніше, надаючи розумні рішення для індустрії краси»
style-pro.com.ua
5 років
На ринку України
Якість
Тільки перевірені бренди
Більше 200
Проведених майстер-класів
Завдання проєкту
  1. Впровадження єдиної платформи для управління взаєминами з клієнтами на основі CRM Бітрікс24
  2. Систематизація і підвищення ефективності процесу продажів
  3. Припинення втрати клієнтів, пов'язаної з відсутністю єдиної системи зберігання даних
  4. Розширення воронки холодних продажів
  5. Підвищення ефективності Відділу Продажів за рахунок більш прозорого процесу управління угодами
Інструменти:
  • Опис бізнес-процесів
  • Налаштування Бітрікс24
  • Навчання Бітрікс24
Термін:
1 місяць
Команда проєкту
Моцьо Дмитро
Фахівець з розвитку бізнесу клієнта
Зеленський Сергій
Head of CRM, бізнес-аналітик
Бєлоносова Ірина
Менеджер проєкту
Фахівець з налаштування CRM
Як вирішували
  1. ПРОВЕЛИ СПІЛЬНУ СТРАТСЕСІЮ І СКЛАЛИ БРИФ
    • Визначили структуру компанії
    • Описали схему перших продажів в напрямку Продукти
    • Описали схему перших продажів в няпрямку Події
    • Описали схему супроводу і повторних продажів
    • Визначили особливості налаштування телефонії
  2. ОПРАЦЮВАЛИ ПРИНЦИПИ РОБОТИ З КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗОЮ
    • Джерела залучення нових клієнтів
    • Способи коммунікації
    • Схему ведення замовлення клієнта від початку до завершення
  3. ЗІБРАЛИ НЕОБХІДНІ ДАНІ І ОПИСАЛИ Т.З.
    • Описали перелік інформації, яку необхідно отримати від клієнта і відповідні поля
    • Описали сегментацію клієнтів, виходячи з їх інтересів
    • Сформували стандарт роботи в CRM
    • Сформували ведення завдань в Бітрікс24
    • Склали ТЗ на впровадження необхідних стандартів в CRM
  4. СТВОРИЛИ БАЗОВІ НАЛАШТУВАННЯ CRM
    • Створили портал
    • Додали користувачів
    • Створили структуру компанії
    • Налаштували довідники CRM
    • Створили додаткові поля в об'єкті CRM для сегментації клієнтської бази і отримання правильної аналітики
  5. НАЛАШТУВАЛИ CRM ЗГІДНО З Т.З.
    • Налаштували воронки продажів
    • Налаштували автоматичні нагадування в CRM
    • Налаштували роботів для автоматизації
    • Првоели інтеграцію з Email
    • Створили права доступу і ролі співробтників
    • Імпортували існуючу клієнтську базу в CRM
    • Навчили співробітників роботі з CRM
    • Налаштували звіти
Працюєте в сфері інтернет-продажів або у сфері краси і здоров'я? Дізнайтеся, як систематизувати бізнес за допомогою Бітрікс24
Безкоштовна консультація
В результаті
МОБІЛЬНА ТЕЛЕФОНІЯ
Для менеджерів, часто працюючих “в полях” на виїзді, підключена і налаштована мобільна телефонія, яка дозволяє комунікувати з клієнтом з будь-якого місця, не втрачаючи прив'язку до CRM.
ВОРОНКИ ПРОДАЖІВ
Налаштовані воронки продажів з основними етапами роботи з клієнтами (як з новими, так і з існуючими) дозволяють легко орієнтуватися в поточній ситуації в продажах і фокусуватися на тих клієнтах, з якими потрібно працювати саме в даний момент. При цьому менеджери завжди бачать перелік справ, запланованих на день, що дозволяє ефективно планувати свій час.
БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ
Процес обробки клієнтських звернень розділений на кілька напрямків. Менеджери ведуть операції з кількох воронок відповідно до затвердженого бізнес-процесу: спочатку визначають які продукти або послуги цікавлять клієнта, ведуть їх по воронці для нових клієнтів, потім розвивають відносини для повторних продажів
АНАЛІТИКА
За допомогою описаних характеристик клієнтів, фахівці компанії можуть відслідковувати, якими продуктами клієнт користується і з якою регулярністю, і мають можливість розвивати продаж супутніх товарів. . А гнучко налаштована система звітів дозволяє в будь-який момент часу отримувати правильну аналітику.
СПОВІЩЕННЯ
Бітрікс24 нагадує менеджерам про заплановані та протерміновані справи як за існуючою клієнтською базою, так і за новими зверненнями від клієнтів. В результаті, в поточний момент часу кожен менеджер бачить свої пріоритетні завдання.
ПРАВА ДОСТУПУ
Права доступу до Контактів, Компаніям, Угод, налаштовані відповідно до узгоджених процесів: доступ є лише у того, хто зараз веде угоду.
ІСТОРІЯ СПІВРОБІТНИЦТВА
Менеджери бачать всю історію спілкування з клієнтами в картці клієнта в Бітрікс24, можуть дзвонити і писати листи одним кліком напряму з CRM, планувати справи на майбутнє, що спрощує процес повторних продажів.
ЄДИНА ПЛАТФОРМА КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ
Підключення месенджерів, імейлів і телефонії дозволило об'єднати всі комунікації з клієнтом в одному місці. Вхідні дзвінки від нових клієнтів автоматично розподіляються між співробітниками відділу продажів. Ліди з вхідних дзвінків створюються автоматично. Додаткові повідомлення і листи від клієнтів відразу підтягуються в картку угоди. Жодне нове звернення не втрачається і не забувається.
ПОВТОРНІ ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТІВ
Дзвінки, листи та повідомлення від існуючих клієнтів потрапляють на відповідальних менеджерів, які вже володіють налагодженою комунікацією з ними (відповідно до бізнес-процесів компанії).
НАВЧАННЯ
Всі співробітники пройшли навчання за правилами роботи з порталом Бітрікс24 і з CRM системою. Штатний співробітник компанії навчений основам адміністрування Бітрікс24 і здатний проводити подальші настройки і зміни самостійно. Виникаючі питання завжди можна задати технічним фахівцям в рамках супроводу проєкту.
ВНУТРІШНІ КОМУНІКАЦІЇ
Комунікація між фахівцями, що знаходяться в різних містах, стала набагато зручніше завдяки живій стрічці, внутрішнім чатам Бітрікс24 і коментарям. Керівництво компанії своїм особистим прикладом показує зручність такого формату взаємодії.
РОБОТА З ЗАВДАННЯМИ
Спрощено роботу за завданнями - підхід постановки задач через різні таск-менеджери практикувався і раніше, але з різних сервісів, в зв'язку з чим інформація могла губитися, а терміни - не дотримуватися. Тепер всі вони ведуться в одному сервісі, а зацікавлені особи можуть спостерігати за ходом їх виконання, коментувати і відзначати прогрес виконання за чек-листами.
Відгук
CRM, в нашому розумінні, це - відповідь на проблеми, з якими стикається менеджер в своїй щоденній роботі. Це основний інструмент для професіоналів, чия діяльність має відношення до продажів. Скільки клієнтів звертаються в нашу компанію, з яких джерел вони приходять, після яких наших дій клієнти купляють, а після яких - точно ні? ВІДПОВІДІ НА ВСІ ЦІ і ще десятки ПИТАНЬ і є CRM Бітрікс24. CRM - це наш технологічний помічник в світі, що постійно прискорюється і ускладнюється. Наші партнери з Business Inside допомогли адаптувати систему під наші процеси і продовжують консультувати співробітників в рамках підтримки.
Команда StylePro
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
01
12
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Семінар
        Зареєструватися

          + 25
          +25 осiб вже йдуть на цю подію
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Про спікера
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Дмитро Моцьо
          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
          Про спікера
          Більше 50 побудованих відділів продажу
          120 маркетингових проєктів
          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
          Вы научитесь
          Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
          Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
          Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
          Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
          Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
          Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Курс марафон
          Зареєструватися

            + 11
            учасників планують відвідати
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ірина Бєлоносова
            Ірина Бєлоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
            Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
            Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
            Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 118
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Ви навчитеся
              Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
              Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
              Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
              Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
              Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
              Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
              Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
              Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
              Розвивайся
              + 234