icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація
Ефективна робота в CRM Бітрікс24
Навчіться працювати в системі управління клієнтами Бітрікс24, розберіться з розширеним функціоналом (CRM-маркетинг, call-tracking, тунелі продажів, наскрізна аналітика).
Зареєструватися

    Реєстрація через
    Онлайн курс
    Online
    65
    планують відвідати курс
    Слідкуйте за подією в:
    Чому ви навчитеся?
    Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами / 100%
    Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM / 100%
    Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод / 100%
    Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками / 100%
    Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 / 100%
    Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам / 100%
    Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів / 100%
    Що кажуть учасники минулих подій
    Сергій Фомин
    Михайло Щербаков
    AdIndex.ua
    Михайло Сухомлин
    Руслан Кибець
    Катерина Куницька
    Андрій Русан
    Руслан Олександрович
    Оксана Христьян
    Марина Волинченко
    Людмила Малецька
    Ольга Шитц
    Роман Зінчук
    Марина Толочко
    Олег Чорновіл
    01
    15
    Я з вами!

      Хто веде?
      Ирина Белоносова
      Ірина Белоносова

      CRM – ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».

      Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
      Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
      Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
      Про спікера
      Що входить в курс по Ефективній роботі в CRM?
      МОДУЛЬ 1. ЧАСТИНА 1
      Перші продажі
      • Що таке лід, для яких типів бізнесу він потрібен, а для яких - ні.
      • Суті CRM і основи роботи з ними.
      • Робота з рівнями доступу. Помилки при обмеженому рівні доступу, і як це виправити?
      • Принципи роботи наскрізної аналітики.
      • Робота з вхідними дзвінками. Інтеграція системи call-tracking з CRM, відстеження ефективності джерел.
      МОДУЛЬ 1. ЧАСТИНА 2
      Робота з клієнтами
      • Використання відкритих ліній для оперативної комунікації з клієнтами.
      • Кваліфікація лидов. Що це, навіщо і як працює?
      • Терміни та стадії обробки лидов.
      • Ведення угод і робота по системі Канбан.
      • Опрацювання документів в Бітрікс24: виставлення рахунків, створення і відправка договорів.
      • Прогнозування результатів на основі інформації про угоди.
      • Типові воронки продажів з лідамі і без лидов.
      МОДУЛЬ 2
      Повторні продажу, апсейл, сервіс
      • Робота з налаштованим тунелем продажів.
      • Типи воронок продажів, в залежності від теплоти клієнта.
      • Як працювати з лійкою прогріву?
      • Робота з повторними лідамі (коли клієнт звертається повторно, при незавершеною угоді).
      • Сегментація бази і стимулювання попиту через CRM.
      • Можливі сценарії реалізації повторних продажів.
      • Сервісна воронка. Деталі роботи та можливості.
      Модуль 3
      Аналіз і підвищення ефективності роботи команди
      • Що таке особиста ефективність для менеджера з продажу. Як можна її оцінити?
      • Пріоритети та планування комунікацій з клієнтами в CRM.
      • Фільтрація бази і можливості розподілу клієнтів за значимістю.
      • Трудовитрати і вартість кожної угоди. Як оцінити і отримати висновки.
      • Табличні та графічні звіти. Звітність, аналітика, дешборди.
      • Де шукати дані за звітами, як їх вивантажувати і використовувати для підвищення ефективності?
      МОДУЛЬ 4
      Додаткові уроки
      • Принципи сегментації клієнтів для різних сфер бізнесу.
      • Контакт-репорти. Що це і як їх вести?
      • Ліди і типова воронка перших продажів для юридичних компаній.
      • Ліди і типова воронка перших продажів для продажу послуг.
      • Ліди і типова воронка перших продажів для В2С.
      • Ліди і типова воронка перших продажів для В2В.
      • Ліди і типова воронка перших продажів для проектних продажів.
      • Правила роботи в CRM
      Вартість курсу "Ефективна робота"
      890 грн
      • Це ціна того, що ви не просто встановіть CRM, тому що цей тренд, і так і НЕ побачите користі від системи, викинувши порядку 25000 грн (а саме стільки коштує впровадження по ринку). Завдяки курсу - ви осмислено і зі знанням справи визначте необхідний функціонал для настройки, зможете ефективно користуватися інструментами і почнете збільшувати продуктивність компанії.
      • Для командного навчання діють індивідуальні ціни. Залиште заявку, щоб отримати вигідну вартість для своєї команди
      Реєстрація
      Кому буде корисним цей захід?
      Керівникам відділу продажів
      Бажаючим навести порядок в своєму відділі, почати отримувати стабільні результати з продажу і вирости в показниках по відділу.
      Власникам бізнесу
      Які хочуть сконцентруватися на стратегічних цілях і керуваннi бізнесом, без втрати контролю над продажами і якістю результатів.
      Директорам і керуючим особам компанії
      Які прагнуть автоматизувати процеси і підвищити ефективність роботи менеджерів, а за рахунок цього - підвищити прибутковість бізнесу.
      Як це буде
      Online-уроки в запису
      Вивчайте інтерфейс Бітрікс24 разом з нами, в будь-який зручний час, за готовими пропрацював уроків. Все, що вам знадобиться - це ноутбук, інтернет і вільний час.
      Live-модулі по роботі з CRM
      Живі уроки по роботі з лідамі і угодами, на яких можна буде задати питання і проконсультуватися з фахівцем.
      Записані відео-блоки
      Про взаємодію з командою і комунікаціях в CRM, допродаж і апсейлах, про ведення операцій для різних напрямків бізнесу.
      Допомога менеджера
      З'являться нові питання? Ми будемо поруч, щоб допомогти і відповісти на них.
      Бонуси від Business Inside
      Впроваджуй з нами, використовуй вигідні пропозиції!
      Залишайте заявку, щоб дізнатися, які бонуси ми приготували для вас в цьому місяці!

      Результати учасників

      01
      21
      Компанія Business Inside - єдиний інтегратор з досвідом і експертизою в області побудови відділів продажів.
      Золотой сертифицированный партнер Битрикс24
      • Business Inside золотий партнер Бітрікс 24
      • Переможець Бітрікс24 в номінації “Найвагомiше впровадження” 2019
      • 50+ успішно реалізованих проєктів за рік
      • Навчили більше 500 компаній самостійному впровадженню Бітрікс24
      Золотой сертифицированный партнер Битрикс24
      Наші нагороди і досягнення
      сертифікат
      Сертифікація аналітика Sales Creatio
      Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
      сертифікат
      Золотий партнер Бітрікс24
      Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
      сертифікат
      Компетенція “Бізнес-процеси”
      Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
      сертифікат
      Золотий партнер Бітрікс24
      подяка
      За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
      подяка
      За внесок у навчання на конференції
      Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
      подяка
      За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
      За доклад на конференции от Kasha School
      подяка
      За доповідь на конференції Kasha School
      подяка
      За доповідь на конференції
      Бажаєте першими дізнатися про наші події?
      Розкажіть, чому б ви хотіли навчитися для особистого розвитку?
      Запропонувати ідею або тему
      Або проголосуйте за будь-яку, з уже запропонованих ідей для майбутніх заходів!
      Марафон кейсів: робота CRM на практиці
      2
      CRM для керівників відділу продажів
      0
      Чи варто впроваджувати CRM і як це допоможе бізнесу?
      0
      Найближчі події Business Inside
      Дізнаватися про нові події першим

        + 234
        взяли участь в подіях 2019
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Онлайн курс
        Подробнее

          + 9
          собираются пройти курс
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Вы научитесь
          Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
          Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
          Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
          Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
          Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
          Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
          Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ирина Белоносова
          Ірина Белоносова
          CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
          Вы научитесь
          Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
          Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
          Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
          Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
          Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
          Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
          Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Курс марафон
            Зареєструватися

              + 11
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Чому ви навчитеся?
              Чому ви навчитеся?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Вы научитесь
              Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
              Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу из 100%
              Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати из 100%
              Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній из 100%
              Online
              Слідкуйте за подією в:
              Курс марафон
              Зареєструватися

                + 118
                учасників планують відвідати
                Ірина Бєлоносова
                Ірина Бєлоносова
                Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
                Про спікера
                Ви навчитеся
                Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
                Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
                Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
                Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
                Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
                Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
                Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
                Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
                Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
                Чому ви навчитеся?
                Чому ви навчитеся?
                Про спікера
                Ірина Бєлоносова
                Ірина Бєлоносова
                Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
                Про спікера
                Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
                Ви навчитеся
                Навчіться реєструвати портал, додавати співробітників і проводити базові налаштування CRM Бітрікс24 из 100%
                Налаштовувати права доступу для різних рівнів користувачів CRM из 100%
                Налаштовувати картки сутностей CRM, працювати з полями, створювати умови для сегментації клієнтів из 100%
                Працювати з фільтрами, лічильниками, швидкими CRM-формами из 100%
                Налаштовувати довідники, мультіворонкі, тунелі продажів из 100%
                Працювати з імпортом і експортом данніх, інтеграцією зі сторонніми сервісами из 100%
                Налаштовувати засоби комунікації: телефонію, е-mail, месенджери, контакт-центр из 100%
                Налаштовувати автоматизацію (роботи) і бізнес-процеси из 100%
                Налаштовувати роботу зі звітами та документами из 100%
                Розвивайся
                + 234
                Рассчитать стоимость внедрения CRM